Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut "piilottelevat" seurustelukumppaniian somessa?

Vierailija
15.05.2021 |

Laitetaan instaan kyllä selfieitä ja muita kuvia, mutta ei mitään yhteiskuvia kumppanista vaikka kummatkin ovat instassa. Ei edes tägätä kuvaan vaikka ollaan yhdessä matkalla tms. Kaverimiehiä kyllä tägätään kuviin, mutta ei poikaystävää. Pelkäävätkö naiset että menettävät miespuolisia seuraajia ja samalla heidän kehujaan kun saavat tietää ettei olekaan sinkku? Vai yrittävätkö vain salata seurustelun jostain syystä? Tätä voi kestää vuosiakin, hämmentävää.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeää kumppaniaan. Ruma tai läski.

Vierailija
2/84 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison turvallisuus esim. ammatin takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat vaarallisia hulluja. Sen takia.

Vierailija
4/84 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En postaa avoimeen someen perheenjäseniä. Yksityisellä tilillä jossa vaan tuttuja kavereina voin niin tehdäkin. Yleisesti ottaen kerron avoimella tilillä hyvin vähän mitään perheestäni enkä yleensä näytä naamaanikaan.

Vierailija
5/84 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämäkään muille kuuluu? Ei kaikki ihmiset halua levitellä asioitaan.

Vierailija
6/84 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂 mieheni ei halua esiintyä missään sosiaalisessa mediassa. Siksi.

Otan kuvia ja kerron ajatuksiani, mutta minulla on myös henkilökohtainen elämä joka ei kuulu juuri sinulle.

Vierailija
7/84 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä: etsii naisia ja esittää sinkkua pitää mahdollisuudet auki, haluaa huomiota naisilta. Yhteiskuva karkottaa naiset. Exät? Naisella: kumppani ei ole antanut lupaa julkaista yhteiskuvaa, pitää piilotella.

Vierailija
8/84 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kel onni on, se onnen kätkeköön. Lisäksi mieheni on puolijulkkis, enkä toivo kenekään Marjutin tai Airin seuraavan minua sen takia.

Vierailija
9/84 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä: etsii naisia ja esittää sinkkua pitää mahdollisuudet auki, haluaa huomiota naisilta. Yhteiskuva karkottaa naiset. Exät? Naisella: kumppani ei ole antanut lupaa julkaista yhteiskuvaa, pitää piilotella.

Kuvittelet tuntevasi mieheni paremmin vaikka olemme olleet yhdessä 19 vuotta?

Vierailija
10/84 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkinen tili kummallakin. Jos ovat yhdessä kaksistaan vaikkapa konsertissa, laittavat sieltä kumpikin selfien tai jotain omaan instaansa, mutta ei yhteiskuvaa eikä tägää toisiaan kuviinsa. AP.

Vierailija
11/84 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso ei välttämättä viihdy kameran edessä tai somessa, tai somettaja itse ei halua jakaa yksityiselämäänsä esim ammatin takia. Itse ajattelen että olisi leuhkimista postailla kuvia puolisosta ja lapsesta kun kaikilla ei sellaisia ole. Some ihan tutkitustikin tuottaa selaajilleen lähinnä kateutta ja pahaa mieltä.

Vierailija
12/84 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa enemmän huomiota, treffipyyntöjä ja tykkäyksiä jos luullaan sinkuksi. Nauttii huomiosta.

Vierailija
13/84 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset salailevat kaikenlaista. Joku raskautta loppuun saakka ja uutta asuntoa, toinen kumppania. Mitäs muuta voi salata?

Vierailija
14/84 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä piilottelen itseänikin somessa. En vain näe mitään järkeä kirjoittaa nettiin omista asioistani. Se, minkä sinne kerran laittaa, on siellä ikuisesti.

Vierailija
15/84 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki varmaan tiedostaa sen, että erotaan kuitenkin jossain vaiheessa niin mitä sitä yhdessä missään esintymään. Nykyajan normi.

Vierailija
16/84 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityiselämä halutaan pitää yksityisenä. Ei sen kummempaa.

Vierailija
17/84 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan kuvia ja kerron ajatuksiani, mutta minulla on myös henkilökohtainen elämä joka ei kuulu juuri sinulle.

AP sanoi että kumpikin ovat instassa.

Vierailija
18/84 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP sanoi että kumpikin ovat instassa.

Niin? Mun mies on instassa koska haluaa seuraa siellä yhtä valokuvaajaa ja facessa koska haluaa olla yhdessä vertaistukiryhmässä. Ei halua sen enempää tuoda itseään esille.

Vierailija
19/84 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen tunnistettavia kuvia ei voi laittaa ilman lupaa. En minäkään antaisi lupaa eikä siihen tarvitse mitään syitä selitellä muuta kun ei vaan halua. Jos pakottava tarve laittaa kuvia, niin laittaa vain omia kuviansa. Mitään salailuteorioita on ihan turha alkaa kuvittelemaan. 

Vierailija
20/84 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tykkää pariskuntakuvista.

Haluavat jakaa osan elämästään mutta pitää parisuhteen kahden keskeisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi