Kadehdin tällaista torsoa naisella
https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/41NiPFiZeJL._AC_SY780_…
Aivan ihanan naisellinen. Itselläni on kylkiluut sen verran kaukana toisistaan, etten laihduttamallakaan saa tuollaista torsoa.
Onko muilla naisilla samaa "ongelmaa", että kylkiluut ovat melko maskuliiniset?
Kommentit (37)
Minulla on tuon kuva kaltaisesti kyllä selkeä vyötärö, mutta aika leveä ylävartalo. En ole varma meinattiinko tällä sitä, mutta olen kateellinen niille jotka saavat vyötärönsä kapeammaksi. Itselläni laihduttaminen johtaisi vain kylkiluiden selkeämpään erottumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiselle kertyy yleensä rasvakin lantiolle, ylävartalo pysyy sirona. Minä olen myös tuota theron-mallia ja kyllä, juuri tällaista ylävartaloa kadehdin. Leveät hartiat, leveä rintakehä, kapea lantio ja rasva kertyy minulla vatsaan.
Sama. Ja sitten vielä lyhyet raajat ja leveä naama. Great.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hiton torso?
"Torso, eli yläruumis, on anatominen termi, joka tarkoittaa eläimen tai ihmisen keskivartaloa pois lukien sen ulokkeet; pää, kädet ja jalat. Torsoon kuuluvat olennaisesti rintakehä ja alavatsa. "
Wikipedia
Ap9
Joo mutta kuka miettii "omaa torsoaan"? Haloo.
Minä näköjään mietin. Mulle tuo sana on ihan normaali, vaikka kyllähän se toki arkikielessä voi kuulostaa hassulta sanalta 🙂
Ap
Mulla on kans miesmäinen torso, eikä ole edes tyhjää väliä rintakehän luiden ja lantion luiden välillä kuin ehkä 2 cm. Ei mitään toivoa saada vyötäröä aikaiseksi ilman kylkiluiden poistattamista. En ole ikinä edes nähnyt ketään jolla olisi kylkiluut ja lantioluut näin lähellä toisiaan kuin mulla. Muovisilla malliluurangoillakin on aina joku 15-30 cm tyhjää väliä. Liekö olematon väli johtuu sitten mun alaselän skolioosista.
Vierailija kirjoitti:
Lapsivartalo
Ei tuntemillani lapsilla kyllä ole tiimalasivyötäröä. Eivätkä lapset usein ole noin hoikkia vaan hieman pyöreävatsaisempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka nainen käyttää sanaa TORSO? Taitaa olla joku mies, joka tässä ketjussa jauhaa.
No minä käytän! 😄 Ehkä olen sitten myös henkisesti miehekäs enkä vain TORSONI kohdalta 🤣
Ap
No yleensä puhutaan ylävartalosta tai vaikka rinnoista. Kuulostat aivan urpolta tuon torsosi kanssa. Ja miten kukaan kadehtii kenenkään torsoa?? Älytöntä edes miettiä tuollaista.
Treenaa syviä vatsalihaksia uumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hiton torso?
"Torso, eli yläruumis, on anatominen termi, joka tarkoittaa eläimen tai ihmisen keskivartaloa pois lukien sen ulokkeet; pää, kädet ja jalat. Torsoon kuuluvat olennaisesti rintakehä ja alavatsa. "
Wikipedia
Ap9
Minä näköjään mietin. Mulle tuo sana on ihan normaali, vaikka kyllähän se toki arkikielessä voi kuulostaa hassulta sanalta 🙂
Ap
Niin, koska olet mies.
painohulavanne muokkaa uumaa. mut hyviä kroppia molemmilla linkitelyillä naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Voi v***u, pitääkö tässä nyt vielä ruveta kehittämään kompleksia, jos mulla onkin maskuliiniset kylkiluut enkä itse tiedä sitä!
Ap on mies ja haluaa levittää naisvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka nainen käyttää sanaa TORSO? Taitaa olla joku mies, joka tässä ketjussa jauhaa.
No minä käytän! 😄 Ehkä olen sitten myös henkisesti miehekäs enkä vain TORSONI kohdalta 🤣
Ap
No yleensä puhutaan ylävartalosta tai vaikka rinnoista. Kuulostat aivan urpolta tuon torsosi kanssa. Ja miten kukaan kadehtii kenenkään torsoa?? Älytöntä edes miettiä tuollaista.
Kyllä minä ainakin kadehdin. Olen saanut kuulla muiltakin kaikenlaista kommenttia "torsostani" vaikken nyt juuri tuolla sanalla että väkisin kiinnittää huomiota. Jos on perusnätti normikroppa niin ei ehkä tajua millaista muilla on.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kans miesmäinen torso, eikä ole edes tyhjää väliä rintakehän luiden ja lantion luiden välillä kuin ehkä 2 cm. Ei mitään toivoa saada vyötäröä aikaiseksi ilman kylkiluiden poistattamista. En ole ikinä edes nähnyt ketään jolla olisi kylkiluut ja lantioluut näin lähellä toisiaan kuin mulla. Muovisilla malliluurangoillakin on aina joku 15-30 cm tyhjää väliä. Liekö olematon väli johtuu sitten mun alaselän skolioosista.
Mulla ei ole sitä kahtakaan senttiä. Vyötärönympärys 70 cm vaikka olisi pelkät luut jäljellä.
Trolli. Eikö sillä tosiaan muuta tekemistä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hiton torso?
Wikipedia
Ap9
Miten niin kuka? Siihen kuuluu vyötärö, tissit ja vatsa, eli yleiset mietinnän aiheet naisilla.
Paljon yleisempiä mietinnän aiheita nuo ovat miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole sitä kahtakaan senttiä. Vyötärönympärys 70 cm vaikka olisi pelkät luut jäljellä.
Aika samat mitat. Mulla oli kans alipainossa vyötärön ympärys 69 cm. Ja ne törröttävät suuret luut oli tosi rumat.
-tuo jolla väliä ehkä 2 cm
Lopettakaa itsenne vertailu muihin ja get a life!