Kadehdin tällaista torsoa naisella
https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/41NiPFiZeJL._AC_SY780_…
Aivan ihanan naisellinen. Itselläni on kylkiluut sen verran kaukana toisistaan, etten laihduttamallakaan saa tuollaista torsoa.
Onko muilla naisilla samaa "ongelmaa", että kylkiluut ovat melko maskuliiniset?
Kommentit (37)
Tuo on tosiaan ihan tavisvartalo ja minulla on samanlainen ja olen se, joka kitisee rumuuttaan tällä palstalla. Laita kuva sellaisesta, joka muistuttaa omaasi.
Vierailija kirjoitti:
Haloo. Ihan tavallinen ylävartalo. Minulla on tuollainen ja olem yhtä hoikka, enkä ole todellakaan mitenkään kummoinen naiseksi tai koe olevani naisellinen.
Ehkä et vain näe itseäsi realistisesti?
Ap
Ja se nainen jolla on tuollainen keho kadehtii niitä joilla on runsaat rinnat ja uhkeat muodot.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on tosiaan ihan tavisvartalo ja minulla on samanlainen ja olen se, joka kitisee rumuuttaan tällä palstalla. Laita kuva sellaisesta, joka muistuttaa omaasi.
Ei minusta, vaan hyvin kaunis.
Oma torsoni muistuttaa esim. Charlize Theronin torsoa: https://i.pinimg.com/originals/3d/6a/b0/3d6ab035326e9a9605501c3e11e25e7…
-ap
Vierailija kirjoitti:
Ja se nainen jolla on tuollainen keho kadehtii niitä joilla on runsaat rinnat ja uhkeat muodot.
Näin on.
T. Rumilus, jolla on kuvan ylävartalo
Tavallaan ymmärrän AP:ta, mullakin on todella iso rintakehä ja kylkiluut näkyvät tosi selvästi, vaikken muuten ole laiha laisinkaan. Ei näytä kovinkaan naiselliselta, varsinkin kun tissitkin ovat ihan mitättömän kokoiset.
Voi v***u, pitääkö tässä nyt vielä ruveta kehittämään kompleksia, jos mulla onkin maskuliiniset kylkiluut enkä itse tiedä sitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minusta, vaan hyvin kaunis.
Oma torsoni muistuttaa esim. Charlize Theronin torsoa: https://i.pinimg.com/originals/3d/6a/b0/3d6ab035326e9a9605501c3e11e25e7…
-ap
Onkohan Charlizella vain lähinnä pientä liikapainoa tuossa. En ole aiemmin kiinnittänyt hänen torsoonsa huomiota. Ihan kaunis hänkin (varsinkin kasvot ja ihon väri).
Minulla ruumiinrakenne on sellainen ettei oikeastaan ole uumaa ollenkaan. Koko ylävartalo on tasapaksu vaikka olen ihan normaalipainoinen 160/50. Ihan vähän on uuman kohdalta kapeampi mutta ei paljoa. Sama oli nuorempana kun olin painoindeksin mukaan alipainoinen 45kg. Ehkä se vaan täytyy ap hyväksyä että vaikka kuinka laihduttaisi niin emme silti näytä samalta vaikka pituus ja vaa'an lukemat olisi oman "ihannevartalon" omaavan naisen kanssa tismalleen samat.
Vierailija kirjoitti:
Mikä hiton torso?
"Torso, eli yläruumis, on anatominen termi, joka tarkoittaa eläimen tai ihmisen keskivartaloa pois lukien sen ulokkeet; pää, kädet ja jalat. Torsoon kuuluvat olennaisesti rintakehä ja alavatsa. "
Wikipedia
Ap9
Kuka nainen käyttää sanaa TORSO? Taitaa olla joku mies, joka tässä ketjussa jauhaa.
Tuollaiselle kertyy yleensä rasvakin lantiolle, ylävartalo pysyy sirona. Minä olen myös tuota theron-mallia ja kyllä, juuri tällaista ylävartaloa kadehdin. Leveät hartiat, leveä rintakehä, kapea lantio ja rasva kertyy minulla vatsaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ruumiinrakenne on sellainen ettei oikeastaan ole uumaa ollenkaan. Koko ylävartalo on tasapaksu vaikka olen ihan normaalipainoinen 160/50. Ihan vähän on uuman kohdalta kapeampi mutta ei paljoa. Sama oli nuorempana kun olin painoindeksin mukaan alipainoinen 45kg. Ehkä se vaan täytyy ap hyväksyä että vaikka kuinka laihduttaisi niin emme silti näytä samalta vaikka pituus ja vaa'an lukemat olisi oman "ihannevartalon" omaavan naisen kanssa tismalleen samat.
Yläpeukku, koska juuri näinhän se on. Onneksi tässä iässä pystyy jo vähän rennommin suhtautumaan oman vartalon epäkohtiin . Niitä jos mitä minulla riittää 😁
Ap
Minullakin on enemmän poikamainen vartalo, mutta en todellakaan kadehdi muunlaisia vartaloita. Rakastan omaani.
Kateus on ajanhukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka nainen käyttää sanaa TORSO? Taitaa olla joku mies, joka tässä ketjussa jauhaa.
No minä käytän! 😄 Ehkä olen sitten myös henkisesti miehekäs enkä vain TORSONI kohdalta 🤣
Ap
Vierailija kirjoitti:
Voi v***u, pitääkö tässä nyt vielä ruveta kehittämään kompleksia, jos mulla onkin maskuliiniset kylkiluut enkä itse tiedä sitä!
Tää 😂
Haloo. Ihan tavallinen ylävartalo. Minulla on tuollainen ja olem yhtä hoikka, enkä ole todellakaan mitenkään kummoinen naiseksi tai koe olevani naisellinen.