Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet nauttivat eniten doggy style -asennosta?

mies35v
15.05.2021 |

https://www.voice.fi/suhteet/a-152223

Pyllymiehenä minulle näkymät ovat paremmat takaapäin ja lantiosta kiinnipitely tuntuu jotenkin alkukantaisella tavalla hyvältä. Mites te muut ajattelette?

Kommentit (176)

Vierailija
101/176 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ni..selvittäkääpä nyt joku mitä täällä tapahtuu..vai menikö jauhot suuhun..

Liene M51 itse selvittää halutessaan

No ei se tunnu loppuvan. Mitä haluat minun selvittävän? Todistavan että EN ole joku toinen tuntematon nettikirjoittelija?

Voisiko joku muuten sitten sivumennen selventää, että millä tavalla jokin edellä kirjoittamani olisi eri asia, jos se olisi ollut tämän jonkun toisen, myyttisen M51:n kirjoittamaa tekstiä? Ymmärtäisin ehkä minäkin, että mitä tässä nyt oikein ajetaan takaa… Tai tuskinpa sittenkään, yksinkertainen kun olen.

M51

Kysy samaa nimimerkkiä käyttävältä henkilöltä niin asia selviää.

102/176 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KERTOKAA JO! MIKÄ TÄSSÄ ON NIIN VAIKEETA SILLÄ NAISELLA KERTOA, JOKA TÄMÄN ALOITTI?

Eipä taida enää itsekkään olla kartalla tämä nainen

En tajua tätå jauhajaa,,,, kuka lie mstä lie karannut,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/176 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, eli onko tässä nyt kaksi osapuolta, muutama tosikko (joiden kanssa itse joskus ajaudun vääntämään) ja jokunen vitsiniekka niitä tosikkoja härnäämässä vähän joka toisessa ketjussa. Ja minä onneton mennyt syntymään vääränä vuonna väärään sukupuoleen.

Pitänee jatkaa ilman nimimerkkiä kirjoittamista kuten useimmiten teenkin, siihen parikymmentä viestiä taaemmas piti vain ottaa se mukaan kontekstia tuomaan.

T: M51, se niistä jota ei ehkä nimimerkillä taas vähään aikaan näy

Vierailija
104/176 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se tunnu loppuvan. Mitä haluat minun selvittävän? Todistavan että EN ole joku toinen tuntematon nettikirjoittelija?

Voisiko joku muuten sitten sivumennen selventää, että millä tavalla jokin edellä kirjoittamani olisi eri asia, jos se olisi ollut tämän jonkun toisen, myyttisen M51:n kirjoittamaa tekstiä? Ymmärtäisin ehkä minäkin, että mitä tässä nyt oikein ajetaan takaa… Tai tuskinpa sittenkään, yksinkertainen kun olen.

M51

Tai vaihda suosiolla nimimerkkiä

Vierailija
105/176 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KERTOKAA JO! MIKÄ TÄSSÄ ON NIIN VAIKEETA SILLÄ NAISELLA KERTOA, JOKA TÄMÄN ALOITTI?

Eipä taida enää itsekkään olla kartalla tämä nainen

En tajua tätå jauhajaa,,,, kuka lie mstä lie karannut,

Vaikeni täysin.

Vierailija
106/176 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä jäi vaivaamaan, mikä tämä toinen mystinen m51 on.

Vierailija
107/176 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M51

Tai vaihda suosiolla nimimerkkiä

Lienee parempi kirjoittaa kokonaan ilman nimimerkkiä, jossain vaiheessa niiden kanssa ajautuu aina ongelmiin tällä palstalla. Tulee kaiken maailman imitaattoria ja selvänäkijää, joka pelkästä nimmarista näkee, mitä mieltä me kirjoituksesta ollaan. Ilman nimimerkkejä on edes pieni mahdollisuus, että joku täällä lukee asian asiana ja syntyy ehkä kahden viestin mittainen aidon keskustelun ”ketju”.

Kevätväsymystä taitaa olla ilmassa. Itselläkin.

Vierailija
108/176 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahas, eli onko tässä nyt kaksi osapuolta, muutama tosikko (joiden kanssa itse joskus ajaudun vääntämään) ja jokunen vitsiniekka niitä tosikkoja härnäämässä vähän joka toisessa ketjussa. Ja minä onneton mennyt syntymään vääränä vuonna väärään sukupuoleen.

Pitänee jatkaa ilman nimimerkkiä kirjoittamista kuten useimmiten teenkin, siihen parikymmentä viestiä taaemmas piti vain ottaa se mukaan kontekstia tuomaan.

T: M51, se niistä jota ei ehkä nimimerkillä taas vähään aikaan näy

Pidä nimimerkkisi ja pysy kunkin ketjun aiheessa kuten tähänkin asti, äläkä osoita täällä olevasi kiinnostunut muista kuin vaimostasi..niin kaikki hyvin.

Vierailija
109/176 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin sekoja täällä palstalla.  Nuissa vihjaavissa viesteissä ei päätä, ei häntää.. kannattaa jättää omaan arvoonsa.

Vierailija
110/176 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kukaan nähnet ja kuulleet Irwokkaasta-Eevasta?

Vierailija
111/176 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko pysyä aiheessa?

Vierailija
112/176 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain siinä tapauksessa nautin, mikäli nainen osaa pyllistää kunnolla selkä notkolla ja pää alas painettuna, tarjoten "herkkuaan" näytille. <3

Mutta harva osaa tai kehtaa. Moni varmaan ujostelee tai ei ole varma itsestään, en tiedä mikä siinä on. Selkä kyömyllä ja pää ylhäällä ei mitään näy, eikä ihana "persikkuus" korostu millään lailla

Osaan ja kehtaan. Myös nuoleminen tuntuu parhaalta tuossa asennossa.

Vierailija
113/176 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eihän siinä menny taas kun pari kolme sivua kiistellessä..ei täällä muu onnistu niin hyvin..

Vierailija
114/176 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo eihän siinä menny taas kun pari kolme sivua kiistellessä..ei täällä muu onnistu niin hyvin..

Käsittämätöntä sakkia!

Vierailija
115/176 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo..koska tietyt aiheet on kiellettyjä..

Vierailija
116/176 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole itsekään palstan nipojen ja tosikkojen suurin fani, mutta… Ei se nyt kyllä tuon saman läpän hokeminen kaikkiin asiaan liittymättömiin ketjuihinkaan yhtään palstan tasoa paranna.

Ne keväiset irrotteluketjut olivat kivoja, joo. Jotkut vetivät siitä herneet nenuun, joo. Mutta herneitten imurointi ei ollut se kiva osuus, joten miksi jatkaa sen provosointia ihan turhan takia?

Vierailija
117/176 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole itsekään palstan nipojen ja tosikkojen suurin fani, mutta… Ei se nyt kyllä tuon saman läpän hokeminen kaikkiin asiaan liittymättömiin ketjuihinkaan yhtään palstan tasoa paranna.

Ne keväiset irrotteluketjut olivat kivoja, joo. Jotkut vetivät siitä herneet nenuun, joo. Mutta herneitten imurointi ei ollut se kiva osuus, joten miksi jatkaa sen provosointia ihan turhan takia?

Se kateus.. ei mikään muu.

Vierailija
118/176 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö voisi selvällä suomen kielellä kertoa mistä on kyse???????????

Vierailija
119/176 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkopuolisena en voi kuin ihmetellä, ketä voi näin paljon kiinnostaa kahden varatun vehtailut! Eikö teillä ole muuta elämää kuin vauva.fi? Vai saatteko siitä oikeasti orkkunne ja hyvän mielen kun aina tilaisuuden tullen pääsette näpäyttämään tätä "pariskuntaa" ? Ja ei..en hyväksy pettämistä, mutta ihmettelen miten teitä kiinnostaa näin paljon täysin outojen ihmisten elämä? Ihmettelen todella!!

Vierailija
120/176 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkopuolisena en voi kuin ihmetellä, ketä voi näin paljon kiinnostaa kahden varatun vehtailut! Eikö teillä ole muuta elämää kuin vauva.fi? Vai saatteko siitä oikeasti orkkunne ja hyvän mielen kun aina tilaisuuden tullen pääsette näpäyttämään tätä "pariskuntaa" ? Ja ei..en hyväksy pettämistä, mutta ihmettelen miten teitä kiinnostaa näin paljon täysin outojen ihmisten elämä? Ihmettelen todella!!

Etpä ole ainoa joka tätä ihmettelee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi