Miten saisin mahdollisesti narsistisen exäni kiinnostumaan minusta uudelleen?
Erosimme muutamia vuosia sitten ja olemme molemmat sinkkuja. Exä kohteli minua törkeästi ja kontrolloivasti ja oli äärimmäisen äkkipikainen sekä ns. kävi käsiksi, joten aloin pelätä häntä. Hän haukkui minua päivittäin ja huomautteli vartalostani ihan suhteen alusta lähtien, vaikka olin aina hoikka. Kuulemma mm. lantioni oli vastenmielisen leveä.
Nyt aika on parantanut haavat ja olisin valmis yrittämään uudelleen. Exä on ajoittain mukavampi minua kohtaan, mutta edelleen huutaa ja rähjää aika pienistäkin syistä, jos en heti hoksaa jotain hänen arkista ajatustaan, jonka hän esim. selittää todella epäselvästi.
Eli edes teoreettisena ajatusleikkinä kysynkin: miten hän voisi kiinnostua minusta uudelleen?
Kommentit (54)
Tuota noin...
Että mitäs nyt hlvettiä? 😳
Vierailija kirjoitti:
Lue tekstisi uudestaan.
Ja sitten mieti, miksi ihmeessä edes haluat hänen kanssa yrittää uudestaan?Exät ovat syystä exiä.
Tietysti, jos omaa sadomaso-piirteitä itse niin...
Troll alarm.
Vierailija kirjoitti:
Lue tekstisi uudestaan.
Ja sitten mieti, miksi ihmeessä edes haluat hänen kanssa yrittää uudestaan?Exät ovat syystä exiä.
On hänessä paljon hyviäkin puolia. On joitain yhteisiä muistoja ja kokemuksia sekä hän on hyvällä tuulella ollessaan ihan kiinnostavaa juttuseuraa. Minulle on oikeasti _erittäin vaikeaa_ löytää kumppania, sillä olen ujo ja huonoitsetuntoinen introvertti. En jaksaisi myöskään tutustua uusiin ihmisiin. Ja vaikka tutustuisinkin, en usko löytäväni ketään häntä parempaa kuitenkaan.
T. Ap
Leukaproteesi ja lantion kavennus voisivat auttaa.
Ne viisi palstamammojen vihaamaa kirjainta...!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue tekstisi uudestaan.
Tietysti, jos omaa sadomaso-piirteitä itse niin...Troll alarm.
En ole trolli. Itse asiassa otin asian jo exäni kanssa puheeksi ja koetin saada häntä innostumaan yhteenmuutosta, mutta hän on mieltynyt sinkkuuden tuomaan vapauteen. Koetin vähän taloudellisiakin syitä tuoda esille eli me molemmat säästäisimme rahaa, jos asuisimme yhdessä.
T. Ap
Nyt on tyttöpolo sekaisin.
Operation mindfuck completed.
Vierailija kirjoitti:
Ne viisi palstamammojen vihaamaa kirjainta...!
No exäni taitaa toteuttaa sitä kyllä. Tiedän, mihin viittaat.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Hän itse asiassa haukkui lantiotani ja peppuani liian isokokoisiksi muuten hoikassa kehossani, joten siitä lähtien olen inhonnut lantiotani. Mutta lantiota ei oikein pysty kaventamaan muuten paitsi pysyttelemällä hieman alipainoisena. Nyt olen hoikka, mutta pitäisi laihduttaa, jotta saisim kapeamman lantion. Leukani oli hänen mielestään ihan ok.
T. Ap
Masokisti ja narsisti on kait sitten sopiva pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue tekstisi uudestaan.
En ole trolli. Itse asiassa otin asian jo exäni kanssa puheeksi ja koetin saada häntä innostumaan yhteenmuutosta, mutta hän on mieltynyt sinkkuuden tuomaan vapauteen. Koetin vähän taloudellisiakin syitä tuoda esille eli me molemmat säästäisimme rahaa, jos asuisimme yhdessä.
T. Ap
Turhaan yrität. Kumppanisi on päässyt hyvän elämän makuun ja ehkä hänellä ei sitten ole raha ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Täydennystä vielä: hän ei oikein koskaan edes ollut kiinnostunut minusta fyysisessä mielessä. Kaikki läheisyys oli todella vaikeaa ja hänelle vastenmielistä. Hän vain ihaili joitain todella kapealantioisia ja hartiakkaita naisia. Rinnatkin olisi pitänyt olla isommat kuin mitä minulla on. Mutta ajattelin tässä lähinnä ns. järkiliittoa. Ehkä kieltämättä hän silti voisi kiinnostua, jos muuttuisin jotenkin tosi "kuumaksi" jotenkin eli laihdutus ja hieman erilainen tyyli.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue tekstisi uudestaan.
T. Ap
Turhaan yrität. Kumppanisi on päässyt hyvän elämän makuun ja ehkä hänellä ei sitten ole raha ongelmia.
Se on totta. Hän lähinnä pelaa konsolilla kaiken vapaa-aikansa. Naiset eivät oikein vissiin kiinnosta suuremmin. Olisin lähinnä häiriötekijä.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Masokisti ja narsisti on kait sitten sopiva pari.
Näin on. Myönnän sen. En viihtyisi liian lempeäluonteisen miehen seurassa. Tulisi liian sisarellinen olo.
T. Ap
Niitä on komeita varajänniksiä muualla pilvinpimein, kyllä varmaan onnistut sellaisen saamaan. Jos se on yhden asteen normaalia jännempi mies, voit suunnitella hautajaisia?
Vierailija kirjoitti:
Lue tekstisi uudestaan.
On ihan supervaikeaa löytää ketään muutakaan ilman hirveää vaivannäköä, enkä jaksa tai kehtaa laittaa minnekään deitti-ilmoituksia. Olen mukavuudenhaluinen ja aavistuksen laiskakin näissä asioissa. 🙂
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Niitä on komeita varajänniksiä muualla pilvinpimein, kyllä varmaan onnistut sellaisen saamaan. Jos se on yhden asteen normaalia jännempi mies, voit suunnitella hautajaisia?
Mistä sellaisia löytää ja kelpaanko itse heille? En jaksaisi tutustua uuteen ihmiseen. Vanhassa vara parempi.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Leukaproteesi olis kuin tehty aloittajalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue tekstisi uudestaan.
Tietysti, jos omaa sadomaso-piirteitä itse niin...On ihan supervaikeaa löytää ketään muutakaan ilman hirveää vaivannäköä, enkä jaksa tai kehtaa laittaa minnekään deitti-ilmoituksia. Olen mukavuudenhaluinen ja aavistuksen laiskakin näissä asioissa. 🙂
T. Ap
Tuossa on mukavuudenhaluisuus aika helevetin kaukana kerran olet valmis kaltoinkohteluun, nöyristelyyn ja matelemiseen.
Mutta kukin tyylillään..?
Ilmeisesti itsekunnioituksesi on mennyt jo aikapäivää sitten ehkä juuri exäsi takia, eikä millään ole väliä.
Lue tekstisi uudestaan.
Ja sitten mieti, miksi ihmeessä edes haluat hänen kanssa yrittää uudestaan?
Exät ovat syystä exiä.