Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin mahdollisesti narsistisen exäni kiinnostumaan minusta uudelleen?

Vierailija
15.05.2021 |

Erosimme muutamia vuosia sitten ja olemme molemmat sinkkuja. Exä kohteli minua törkeästi ja kontrolloivasti ja oli äärimmäisen äkkipikainen sekä ns. kävi käsiksi, joten aloin pelätä häntä. Hän haukkui minua päivittäin ja huomautteli vartalostani ihan suhteen alusta lähtien, vaikka olin aina hoikka. Kuulemma mm. lantioni oli vastenmielisen leveä.

Nyt aika on parantanut haavat ja olisin valmis yrittämään uudelleen. Exä on ajoittain mukavampi minua kohtaan, mutta edelleen huutaa ja rähjää aika pienistäkin syistä, jos en heti hoksaa jotain hänen arkista ajatustaan, jonka hän esim. selittää todella epäselvästi.

Eli edes teoreettisena ajatusleikkinä kysynkin: miten hän voisi kiinnostua minusta uudelleen?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Sinulla on ongelma, ratkaise se ihan ite.

Vierailija
42/54 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, itselläni on tuon tyyppinen exä ja sitä tyyppiä sietää ehkä päivän pari kerrallaan kaksi kertaa vuodessa. Sopivasti onneksi elää niin kaukana,  että on mahdollista pitää siedettävät välit.  Hyödyllinen tyyppi on ja ihan kivaa seuraa sen ensimmäiset kaksi tuntia. 

Ok 🙂 Itse romantisoin niitä parisuhdeaikoja. Mulle kävi niin, että kun menin sutta pakoon, niin tuli karhu vastaan eli elämäni muuttui kyllä paljon huonommaksi eron ja sinkkuuden myötä silti.

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Sinulla on ongelma, ratkaise se ihan ite.

Erittele se ongelma, joka minulla on. Siis tässä tapauksessa exän takaisin saaminen on se ongelma omasta mielestäni. Miksi aiheesta ei voisi kysyä täältä?

T. Ap

Vierailija
44/54 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leukaproteesi ja lantion kavennus voisivat auttaa.

Leukaproteesi olis kuin tehty aloittajalle.

Miksi?

Katso peiliin.

Onko minulla niin pahan näköiset kasvot? Leukaa ei näe itseltään edes samalla tavalla kuin muut näkevät eli siis joku on tehnyt tuollaisen arvion minusta. Mistä tiedät, miltä näytän?

T. Ap

Minulla on yhteys kameraasi. Lisäksi tunnistan sinut eräästä ryhmästä.

Mistä ryhmästä? Ei minulla ole kameraa. Kerro, millainen leuka pitäisi olla, jotta se olisi tarpeeksi iso ollakseen keskiverto tai jopa kaunis.

Tosiaan exäni ei koskaan nähnyt mitään ongelmaa leuassani.

T. Ap

Olen kuullut muiden haukkuvan samanlaista leukaa kuin sinulla on. Siitä tietää ettei se ole yleisesti kauniina pidetty.

Mikä leuassani on pahinta? Onko se ruma edestä vai sivuprofiilista päin? Itse asiassa kukaan läheiseni tai kukaan muukaan ei ole aiemmin kommentoinut leukaani rumaksi, vaikka olisin itse kysynyt jopa mielipidettäkin. Eli olet eka, joka paljastaa mielipiteen siitä, että leukani on kuulemma ruma.

T. Ap

Lisään vielä: jos tiedät mut jostain ryhmästä, niin laita rohkeasti viestiä. Minua todella kiinnostaa muuttaa ulkonäköäni parempaan suuntaan. Suhtaudun ihan avoimesti ja positiivisesti yhteydenottoihin. Se kiinnostaa, että mitä kameraa tarkoitat. Ei ole kameroita minulla.

T. Ap

Vierailija
45/54 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ap. päättelet, että ex jota hingut takaisin on narsistinen? Onko hän terveellä tavalla narsistinen?

Vierailija
46/54 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ruokitte trollia? Niin ilmiselvä ja sairas provo.

Vierailija
47/54 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provovalot nyt päälle ihmiset.

Vierailija
48/54 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihmiset opi koskaan virheistään?

Vierailija
49/54 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt joku suljetun osaston nettihetki menossa? Palsta on täynnä sekopäisiä aloituksia.

Vierailija
50/54 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että miten saisit takaisin? No lirkuttelemalla. Kyllä se sieltä takaisin tulee niillä samoilla konsteilla kun on lähtenytkin👍😊 Onnea jatkoon teille.

Vierailija
51/54 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että miten saisit takaisin? No lirkuttelemalla. Kyllä se sieltä takaisin tulee niillä samoilla konsteilla kun on lähtenytkin👍😊 Onnea jatkoon teille.

En usko, että onnistuu. On ollut monta vuotta sitä kiukku- ja huutomoodia. En vieläkään ihan täysin ymmärrä, millä logiikalla saa sen huutokohtauksensa.

T. Ap

Vierailija
52/54 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooz kirjoitti:

Mistä ap. päättelet, että ex jota hingut takaisin on narsistinen? Onko hän terveellä tavalla narsistinen?

Painotus on sanalla mahdollisesti. Tietyt seikat täsmäävät (niitä en avaa tässä) ja hän itsekin tietää tietyt vahvuutensa ja heikkoutensa.

Vierailija
53/54 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy, jos eksää kiinnostaisi lähteä viettämään intohimoinen yö porvoolaisessa hotellissa.

Vierailija
54/54 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy, jos eksää kiinnostaisi lähteä viettämään intohimoinen yö porvoolaisessa hotellissa.

Lol. Mun pitäisi sitten maksaa viulut, sillä hän on ihan tuskallisen pihi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän