Mitä tehdä teinin kanssa mikä ei tee mitään, yhtäön mitään?
Ei suostu kouluun, jättää vaatteet kylppäriin, joudun irrottamaan kuukautissiteetkin. Ei jaksa hiuksia kammata niin koko pää pelkkää takkua. Ei suostu mihinkään. Makaa sängyssä jutellen ystävien kanssa. Jos kännykkä viedään niin hänellä ei elämää ja masentuu.
Kommentit (24)
Anna maata niin pitkään kuin haluaa. Älä maksa puhelilaskua. Kyllä hän nousee jonakin päivänä. Älä anna yhtään neuvoa. Anna olla syömättä. Ei tarvitse huolestua. Älä pese lakanoita äläkä anna puhdasta pyyhettä. Jos pyykit jää pesemättä, anna olla. Ihminen käynnistyy kyllä, kun on pakko.
Tuo kuukautisside juttu sekä totaalinen hiusten hoitamattomuus viittaa kyllä minustakin psyykkiseen sairastumiseen. Teinit on yleensä hyvin häveliäitä kuukautisten kanssa ja hoitavat kyllä omaa ulkonäköään, vaikka kaikki muu olisi rempallaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuo kuukautisside juttu sekä totaalinen hiusten hoitamattomuus viittaa kyllä minustakin psyykkiseen sairastumiseen. Teinit on yleensä hyvin häveliäitä kuukautisten kanssa ja hoitavat kyllä omaa ulkonäköään, vaikka kaikki muu olisi rempallaan.
Itse en ihmettele että hän voi tehsä näin. Ei ole häpeilevä, toisin kuin minä olin samassa iässä. Mut asia hoidossa psykiatrian kautta, on vaan vaikea uskoa et siitä kyse lapseni tuntien. Ei ole koskaan siivonnut tai asioita hoitanut mut sentään koulussa käynyt. Kautta aikojen on tullut vatsa kipeäksi tunneiksi siivouspäivinä. Istuu pöntöllä vaikka 6 tuntia ettei tarvii tehdä mitään. Näin jo ihan pienestä asti. Toki jos ollut aina masentunut.
Puhelin pois ja käske mennä kaverilleen kylään jos haluaa nähdä. Tai voi pyytää kaverin kylään.