Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hakemaani tiedekuntaan n.400 ensijaista hakijaa ja

Vierailija
15.05.2021 |

40 otetaan sisään, kuinkahan tässä käy...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii siis siinä 1.vaihtoehtoisessa yliopistossani, muita en ole katsonut.

Ap

Vierailija
2/15 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin joka kymmenes siis pääsee, eli helppo homma. Itse pääsin taannoin 1/16 lukemilla. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pääsen nyt sisälle ns suoravalinnalla 😁.

Vierailija
4/15 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin joka kymmenes siis pääsee, eli helppo homma. Itse pääsin taannoin 1/16 lukemilla. :)

Ai joka kymmenes helppo homma? Ei ole.

Vierailija
5/15 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaa tiedekuntaan oo kuitenkaan hakemassa vaan johonkin siihen kuuluvaan koulutusohjelmaan :)

Vierailija
6/15 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs sinun yo-kirjoitukset menivät penkin alle? Paljon helpompi pyrkiä todistuksella.

Vierailija
7/15 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs sinun yo-kirjoitukset menivät penkin alle? Paljon helpompi pyrkiä todistuksella.

Suoravalinnalla paras!

Vierailija
8/15 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suoravalinnalla paras!

Vaan alanvaihtajalle e.heillä joilla ei ole enää etua ensikertalaissuudestakaan ja heille, joilla ei ole laudatur -papereita yhtä helvettiä. 

Vierailija
9/15 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Ap ole mihinkään tiedekuntaan hakemassa vaan valehtelee ja te uskotte kaiken mitä tämä trolli teille syöttää.

Vierailija
10/15 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Ap ole mihinkään tiedekuntaan hakemassa vaan valehtelee ja te uskotte kaiken mitä tämä trolli teille syöttää.

Mistäs sinä sen tiedät?

Vierailija
11/15 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs sinä sen tiedät?

Koska ap on trolli Porvoosta ja monille tuttu akateemikko hullu joka on hokenut täällä samaa monta vuotta.

Vierailija
12/15 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs sinä sen tiedät?

Koska ap on trolli Porvoosta ja monille tuttu akateemikko hullu joka on hokenut täällä samaa monta vuotta.

Ahaa. No ilmankos vaikutti jo jotenkin tutulta, vaikka itse olen vasa melko uusi täällä kirjoittava. - Täällä on ilm. joukko kirjoittajapersoonia, joista osan jo tunnistaa kirjoitustyylistä. Ja hetken luulin jo, että myös nimimerkistä kunnes huomasin, että valitettavasti samaa nimimerkkiä voi käyttää joku muukin,, ellei sitä ole "rekisteröinyt" itselleen.    

Vierailija
13/15 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas paperit vetämässä teologiseen. ÅAssa. En ole ensimmäistä opiskelupaikkaa hakemassa, mutta minulla on hyvät Yo-paperit. En aio mennä pääsykokeeseen Koronan vuoksi, kokeilen, pääsenkö sisälle todistuksella. Se on Korkeemman käes.

Vierailija
14/15 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kirjoittaa ylppäreissä niin hyvin, että voi hakea suoravalinnalla. Nih!

Vierailija
15/15 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää kirjoittaa ylppäreissä niin hyvin, että voi hakea suoravalinnalla. Nih!

Itse kirjoiin ylioppilaaksi 26 vuotta sitteen. Arvosanani kirjoituksisa olivat erinoamisen huonot (4 x "A " ja 2x "B") mutta sain yliopistolta opiskelupaikan toisella yrittämällä ja joitain vuosia myöhemmin valmistuin, ehkä jonkun yllätykseksi maisteriksi. Olen kuitenkin viime ajat ollut työttömänä. Viime talvena mietin ihan tosissaan, että pitäisikö palata opiskelijaksi yliopistolle. -Se oli kuitenkin paikka, jossa koin ja tunsin viihtyväni. Mutta jäin hakematta koska en vielä keksinyt "oikeaa" paikkaa....     

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi