Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ratkaisuksi tilanteessa, jossa

Vierailija
15.05.2021 |

Tuntuu ettei parisuhteesta tule mitään mutta toisaalta myöskään kaverikaan ei voi olla? Ei kestä ajatusta toisesta jonkun muun kanssa, koska tunteet on niin kovat. En keksi muuta kuin täydellisen elämästä pois pyyhkimisen. Sitähän pidetään yleensä raukkamaisena ja keskenkasvuisena, mutta kai sekin joskus voi olla oikeutettua, esim. tällaisessa tapauksessa? Oletteko joutuneet tekemään näin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mitenkään raukkamaista jos ei vain kestä sen toisen läsnäoloa. Sunhan hyvinvointi siinä kuitenkin on vaakalaudalla, eikä mihinkään ihmissuhteeseen jäädä vaan sen takia että toinen sitä haluaa.

Vierailija
2/9 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole mitenkään raukkamaista jos ei vain kestä sen toisen läsnäoloa. Sunhan hyvinvointi siinä kuitenkin on vaakalaudalla, eikä mihinkään ihmissuhteeseen jäädä vaan sen takia että toinen sitä haluaa.

Harvemmin taitaa kuitenkaan olla molemminpuolinen päätös moinen ja raukkamaisen siitä tekee sitten se, kun ei oteta toista huomioon vaan omin toimin menee ykskaks blokkaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ihan normaalia, ettei halua olla kaveri exän kanssa. Tietysti katkera vihanpito nyt ei ole kovin rakentavaa ja tervettä pidemmän päälle sekään, mutta miksi ihmeessä pitäisi pystyä olemaan kaveri sellaisen kanssa, jota kohtaan on romanttisia tunteita? Sehän vain pitkittää omaa kärsimystä, jos joutuu katselemaan vierestä, kun toinen ehkä löytää jonkun muun.

Vierailija
4/9 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein. Tunsin hyvin voimakkaasti häntä kohtaan, mutta kaikki kävi niin kovin vaikeaksi ja sitten viimeisessä tunteenpuuskassa lopetin suhteen ja kaikki yhteystiedot pois, somessa esto. Ajattelin, että itse en kuitenkaan tule löytämään enää ketään mutta hänellä on todennäköisesti pian uusi, enkä kestä sitä katsoa. Näin varmaan loppuelämä sitten, en näe pointtia miksi estotkaan poistaisin kun face alkaa kuitenkin tyrkyttämään kaveriksi yms. ja muistuttelee taas asioista.

Vierailija
5/9 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on ihan normaalia, ettei halua olla kaveri exän kanssa. Tietysti katkera vihanpito nyt ei ole kovin rakentavaa ja tervettä pidemmän päälle sekään, mutta miksi ihmeessä pitäisi pystyä olemaan kaveri sellaisen kanssa, jota kohtaan on romanttisia tunteita? Sehän vain pitkittää omaa kärsimystä, jos joutuu katselemaan vierestä, kun toinen ehkä löytää jonkun muun.

Omalla kohdalla blokkaamisessa oli kyllä syynsä. Ja se kuka tässä oli raukkamainen niin oli mies. Ei tulla olemaan kavereita eikä mitään muutakaan, sen verran pimee mies on kyseessä.

Vierailija
6/9 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdalla blokkaamisessa oli kyllä syynsä. Ja se kuka tässä oli raukkamainen niin oli mies. Ei tulla olemaan kavereita eikä mitään muutakaan, sen verran pimee mies on kyseessä.

Sano nyt vielä että narsisti oli vaikka itse raivoissasi blokkasit.

Vierailija
7/9 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapahan tuollaisessa tilanteessa on lähteä ovet paukkuen, ei jää kummallekaan mitään haikailuja jos kuitenkin on tarkoitus olla pitämättä yhteyksiä. Auttaa erossa paljon kun kumpikin kun ajattelee toista vaan yhtenä isona mulkvistina.

Vierailija
8/9 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras tapahan tuollaisessa tilanteessa on lähteä ovet paukkuen, ei jää kummallekaan mitään haikailuja jos kuitenkin on tarkoitus olla pitämättä yhteyksiä. Auttaa erossa paljon kun kumpikin kun ajattelee toista vaan yhtenä isona mulkvistina.

Alapeukuttajan mielestä ilmeisesti parempi erota sovussa ja kaipailla toisiaan, kun muistelee toista kivana tyyppinä tehden erosta tarpeettoman vaikeaa.

Vierailija
9/9 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vastaavassa tilanteessa kerran. Toinen päätti lyhyen suhteen ja ehdotti sen jälkeen vielä kaveruutta, mutta en pystynyt siihen, sillä itselläni tunteita oli edelleen enemmän. Päädyin lopettamaan yhteydenpidon kokonaan, eikä hänkään onneksi koskaan enää ottanut yhteyttä, kaveruusehdotuksestaan huolimatta. Positiivista että oli välimatkaakin sen verran, että törmäämisen todennäköisyys oli olematon.

En koe että välien katkaisemissa olisi mitään väärää, joskus se voi olla paras ratkaisu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan