Minulla on luultavasti noin 20 vuotias poikavauva, mutta en ole nähnyt sitä koskaan
Kommentit (13)
Mulla on yli 2000 vuotias poikavauva aina jouluisin.
Minulla n 50 vuotias poikavauva. Ja itse olin hullu, ihan papin edessä tälle vauvalle ikuista rakkautta vannoin.
Mulla on häiriintyneet vanhemmat.
M20
Oletko ap siis luopunut lapsestasi noin 20 vuotta sitten, ja siksi et ole häntä nähnyt?
Oletko ollut sukusolun luovuttaja?
Mun miehellä on luultavasti myös lapsi, jota ei ole nähnyt. Hänen exänsä jätti hänet ja muutti muualle ja 16 vuotta myöhemmin mies kuuli, että exällä on heidän eronsa vuonna syntynyt lapsi, kun joku exän kaveri ei voinut enää olla hiljaa. Kertoi myös lapsen syntymäpäivän ja joko se on miehen tai ex petti ja jätti ihan raskauden alussa. Mies mietti isyystestin vaatimista, mutta totesi sitten, että ei ole järkeä, koska siinä kohtaa, kun huoltajuudesta on tapeltu niin lapsi on 18 ja ei sillä isyystestillä mitään saavuta. Päätti muutenkin olla ottamatta yhteyttä, koska lapsikaan ei ole ollut yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä on luultavasti myös lapsi, jota ei ole nähnyt. Hänen exänsä jätti hänet ja muutti muualle ja 16 vuotta myöhemmin mies kuuli, että exällä on heidän eronsa vuonna syntynyt lapsi, kun joku exän kaveri ei voinut enää olla hiljaa. Kertoi myös lapsen syntymäpäivän ja joko se on miehen tai ex petti ja jätti ihan raskauden alussa. Mies mietti isyystestin vaatimista, mutta totesi sitten, että ei ole järkeä, koska siinä kohtaa, kun huoltajuudesta on tapeltu niin lapsi on 18 ja ei sillä isyystestillä mitään saavuta. Päätti muutenkin olla ottamatta yhteyttä, koska lapsikaan ei ole ollut yhteydessä.
Mitenkähän tuo oikeus perintöön toimii tässä tapauksessa jos onkin biologinen jälkeläinen?
Näitähän eri ikäisiä vauvojahan tuli paljon silloin 2015.
Kaivelet pikkuhiljaa kuvetta rästiin jääneisiin elatusmaksuihin, korkoineen, tai vaihtoehtoisesti olet ihan hissuksiin!
Sillä päässee ennätysten kirjaan, 20-vuotias vauva!