Sinä parisuhteessa oleva, kuvitteletko olevasi maailman hotein?
Vähänväliä ilmestyy palstalle keskuteluja, joissa aloittaja ihmettelee, kun kumppani kysyy toisen ihmisen viehättävyydestä. Sitten suututaan, kun puoliso sanoo, että joo, kyllä toi on aika kuuma. Toisaalta suututaan siitäkin, jos todella hyvännäköisestä ihmisestä sanotaan, että ruma on. Mä en vaan kertakaikkiaan ymmärrä, mikä tässä on takana. Mullakin on huono itsetunto, mutta tiedän, että maailmassa on kumppanini mielestä kauniimpiakin ihmisiä kuin minä, enkä ota siitä nokkiini. Vääntäkää mulle rautalangasta tämä asia.
Kommentit (2)
Ainoa mistä tuskastun on jos kumppani kommentoi jotakuta tyyliin "miten tuokin voi olla missi" tms. Kehuu minua tosi kauniisti, mutta jos on muita kohtaan kriittinen, tulee jotenkin epävarma olo, enhän todellakaan ole mikään missi itsekään. Olen itseeni yleensä tyytyväinen mutta siksi, että katson ihmisiä ylipäätään aika lempeästi.
Tietysti olen. Niin on moni muukin. Kumppani saa rauhassa katsoa pitkään (siis kun en ole paikalla) halutessaan, meillä on paljon muutakin jaettua kuin pelkkä fyysinen viehätys. Kyllä minäkin huomioin välillä kauniin ihmisen, eikä silti kävisi mielessäkään kumppania vaihtaa.