Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun muutitte opiskelujen takia toiseen kaupunkiin niin pysyikö teillä vielä vanhat kaverit, jotka jäivät kotikaupunkiinne tai muuttivat myös muualle?

Vierailija
14.05.2021 |

Vai erkaniko tiet?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on paljon itsestäkin kiinni. Opiskeluajan tuli pidettyä yhteyttä paremmin, kun sitten lapsiperhearjessa.

Eli oikeastaan vasta perheellistyminen erotti kavereista.

Vierailija
2/7 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erkani tiet. Paria vanhaa kaveria vielä tapasin jonkin aikaa lukion jälkeenkin, mutta sitten elämä vei erilleen. Yliopistossa tuli uudet kaverit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koko porukka hajosi. Parhaan kaverin kanssa soiteltiin silloin tällöin, ja lähetettiin joulu-  ja syntymäpäiväkortteja. Pikkuhiljaa sekin jäi emmekä ole enää missään yhteydessä.

Vierailija
4/7 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kouluajan kavereiista ja lapsuudenkavereista aainakin yksi on kaupungin tielikiinneinsinööri, yksi on tietotekniikan insinöööri ja yksi on arkkitehti,. Mulla elämä pääättyi peruskouluun tai oikeastaan voisi sanoa että ala asteeelle jo sinällään. ALa aste ajat muiistan onnellisina muttta peruskoulusssa ei voinut kiusaamisen seurauksesta ei voinut käydä edes ruokalasssa syömässä ja siitä jäi 20 vuoden syömishäiiiriö eli yksi kerta vain päivässä olen syönyt.

Vierailija
5/7 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kouluajan kavereiista ja lapsuudenkavereista aainakin yksi on kaupungin tielikiinneinsinööri, yksi on tietotekniikan insinöööri ja yksi on arkkitehti,. Mulla elämä pääättyi peruskouluun tai oikeastaan voisi sanoa että ala asteeelle jo sinällään. ALa aste ajat muiistan onnellisina muttta peruskoulusssa ei voinut kiusaamisen seurauksesta ei voinut käydä edes ruokalasssa syömässä ja siitä jäi 20 vuoden syömishäiiiriö eli yksi kerta vain päivässä olen syönyt.

ALkoholiongeelma alkoi jotaiin 5 vuotta sittten.

Vierailija
6/7 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit pysyi, ja pysyy yhä vieläkin, 20 vuotta opintojen päättymisestä.

Kaikki palattiin takaisin kotikaupunkiin opintojen päätyttyä.

Vierailija
7/7 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erkani, muutaman kanssa pidin yhteyttä joitakin vuosia. Nykypäivänä vain 1 ylä-asteaikainen henkilö on oikeasti ystäväni, joka tietää asioistani. Lukiosta aikaa 20 vuotta. Yliopistosta jäi 3 läheistä ystävää, jotka edelleen vahvasti elämässäni, valmistumisesta 15 vuotta.

Niistä ihmisistä jotka viimeksi näin lakkiaisissamme en tiedä mitään, pois lukien tuo yksi edellä mainittu.

Itse lähdin Helsinkiin, kuten tuo edelleen elämässäni oleva ystävä, muista osa jonnekin, osa varmaan jäikin kotikylälle. Kotikylä on siis n. 5000 asukkaan kunta Itä-Suomessa.