Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvottavin seksikokemuksesi?

Vierailija
14.05.2021 |

Varoitan vielä, että tämä todella on yököttävä...

Olin varmaan 17-vuotias ja noin vuotta nuoremman pojan kanssa. Sängyssä selvisi, että hän ei ollut koskaan vetänyt esinahkaa kunnolla alas, siis terskan juureen vaan ainoastaan raottanut sitä vähän. Pahinta on etten tästä huolimatta kyennyt kieltäytymään vaikka olisi ehdottomasti pitänyt. Vaikka oli kortsu välissä niin yököttää kun ajatteleekin mitä sinne väliin on 16 vuoden aikana kerääntynyt...

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok mutta ei ollenkaan kiihottavan Tinder deitin vähän haiskahtava muna, jota en kehdannut kieltäytyä imemästä. Yök.. olin viekö kutsunut tän tosi fiksulta ja kivalta vaikuttavan miehen suoraan mun kotiin vastoin kaikkia periaatteitani.

Mies oli kiva mutta tosi lyhyt (165 max, itse 168) eikä yhtään niin hyvännäköinen kuin kuvissa. Ja tosiaan, maistui ja haisi pahalta :/

Vierailija
2/18 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta piparia piti kuitenkin antaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon, opettakaa vanhemmat lapsenne pesemään värkkinsä!

Vierailija
4/18 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin ajattelin laittaa, ja huomasinkin että partneri oli NAINEN. Hyi saatana.

Vierailija
5/18 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi olkoon, opettakaa vanhemmat lapsenne pesemään värkkinsä!

Tämä!

Vierailija
6/18 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä olin poikaystäväni kanssa hommissa ja aloin ottamaan suihin. Ihmettelin miksi koko ajan tuntui kuin suussa olisi jotain, ei aivan karvaa tai nukkaa mutta jotain, no kai se karvaa oli... Olimme pimeässä huoneessa, pysähdyin ottamaan suustani pois sen mitä karvaksi luulin ja poika närkästyneenä totesi "no älä nyt lopeta, mulla vaan kesii terskasta iho!". Hyi hitto! Jäi suikkari sikseen ja poikaystävä loukkaantui verisesti :) hänen draamaileva käytöksensä oli sikäli hauskaa, koska itsehän hän ei suostunut koskaan nuolemaan minua.

Vierailija
7/18 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok mutta ei ollenkaan kiihottavan Tinder deitin vähän haiskahtava muna, jota en kehdannut kieltäytyä imemästä. Yök.. olin viekö kutsunut tän tosi fiksulta ja kivalta vaikuttavan miehen suoraan mun kotiin vastoin kaikkia periaatteitani.

Mies oli kiva mutta tosi lyhyt (165 max, itse 168) eikä yhtään niin hyvännäköinen kuin kuvissa. Ja tosiaan, maistui ja haisi pahalta :/

Mitenniin et kehdannut? Hyi hitto. Mä olen muutamalle partnerille sanonut ihan suoraan, että jos jotain mielit saada niin käyppä pesulla ensin, jos vehje edes vähän haiskahtaa. Kyllähän se nyt haisemaan rupeaa, jos koko päivän muhii housuissa eikä viitsi edes pissatippaa pyyhkäistä pois päivän aikana. Kyllä itsekin käyn alapesulla ennen seksiä ja samaa odotan myös partnerilta.

Vierailija
8/18 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus sai minut kyllä voimaan todella pahoin. Kun miettii miten kuvottavalta jo sellainen pari päivää pesemättä jätetty kalu haisee niin 16 vuotta... Hyi helvetti!

Vierailija
9/18 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikulttuurinen

Vierailija
10/18 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monikulttuurinen

Monikulttuurisella ei ole esinahan alla mitään, koska ei ole sitä esinahkaakaan. Keksi parempi provo.

Vierailija
11/18 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin säälistä pienimunasen tökkiä kakkoseen, surkeinta ikinä. Äijä oli ihan fiiliksissä että on sulla mahtava perse, olis tehny mieli sanoa että eipä tuntunu prinssinakki sieläkään miltään

Vierailija
12/18 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu on niin yksipuolista. Koittakaa tekin arvon naiset pestä värkkinne ennen kun vaaditte pillun nuolentaa, meinaan on niitäkin ollu yäk.

Vierailija
13/18 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva nainenkaan pesee pulloharjalla värkkiään ennen tai edes jälkeen homman.

Melkoinen kätkö sekin.

Vierailija
14/18 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haloo. Kyllähän se tieto pitäis olla kummallakin tiedossa, että saattaa saada hiivan tai muunkin varsinkin jos on suojaamatonta seksiä.

Vierailija
15/18 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenniin et kehdannut? Hyi hitto. Mä olen muutamalle partnerille sanonut ihan suoraan, että jos jotain mielit saada niin käyppä pesulla ensin, jos vehje edes vähän haiskahtaa. Kyllähän se nyt haisemaan rupeaa, jos koko päivän muhii housuissa eikä viitsi edes pissatippaa pyyhkäistä pois päivän aikana. Kyllä itsekin käyn alapesulla ennen seksiä ja samaa odotan myös partnerilta.[/quote]

En tajua itsekään, pienessä hiprakassa muuten ihan kivan illan jälkeen. Ällötti jälkeenpäin ja oma moka tietysti kun en käskenyt pesulle. Jotenkin siinä tilanteessa mietin et tää pitää vaan kestää kun leikkiin lähtenyt..

Vierailija
16/18 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus sai minut kyllä voimaan todella pahoin. Kun miettii miten kuvottavalta jo sellainen pari päivää pesemättä jätetty kalu haisee niin 16 vuotta... Hyi helvetti!

No ei sitä smegmaa nyt sentään ennen murrosikää keräänny

Vierailija
17/18 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

yök!

Itsellä sellainen, kun pilkkopimeässä joku antoi kättä, tuntui mahdottoman hvyälle...sen jälkeen osaavasti suuta ja nautin aivan täysillä. Lopulta havahduin kielisuudelmaan samaan aikaan kun kulli oli jonkun hoidossa ja tajusin että silloinen tyttöystävä suutelee ja kaverini täytyy olla kaluni kimpussa. tykkäsin ja en tykännyt samaan aikaan.

Vierailija
18/18 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva nainenkaan pesee pulloharjalla värkkiään ennen tai edes jälkeen homman.

Melkoinen kätkö sekin.

Emätin puhdistaa itse itsensä, penis ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi