Egyptiin heinäkuussa, lähtisitkö?
mietin että kantsiiko lähteä, vai pitäisikö vielä odottaa vähän tämän kriisin loppua...
Vain minä ja mies. Osaamme åitää huolta hygieniastamme ja noudattaa sääntöjä
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Onko Egyptissä sukellusjuttuja?
Joo en lähtis syy m.y.s.ylmi.
On paljonkin sukellusjuttuja. Punaisella merellä on kirkkaat vedet ja koralliriuttoja. Itse menin ekaa kertaa sukeltamaan juuri siellä ja upeaa oli. Eivät ne mainitsemasi uskonnon edustajat nyt niiiiin ihmeellisiä ole. Ihmisiä samalla tavalla kuin muutkin.
T. Egyptinkävijä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En menisi mihinkään muslimimaahan
Silloin jää paljosta paitsi. Kannattaa laajentaa maailmankuvaansa, vaikka olisikin esim. persu.
T. Kristitty
Et sitten kertonut sen tarkemmin mistä paljosta tulemme jäämään paitsi.
Kokonaan toisen kulttuuripiirin kokemisesta sisällä siinä kulttuurissa. Samaa ei voi kokea kotimaassaan mitenkään. Et edes tiedä, mistä jäät paitsi, ellet koe asiaa itse.
T. Kristitty
Ei kannata heinäkuussa, kuumaa 40 astetta. Oon käynyt Mubarakin aikaan. Menin Israelista käsin ja takas . Nythän on eritilanne. Koronaa.
Onhan siellä nähtävää jos vähääkään historiasta kiinnostunut. Kairo aika kakofoniaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata heinäkuussa, kuumaa 40 astetta. Oon käynyt Mubarakin aikaan. Menin Israelista käsin ja takas . Nythän on eritilanne. Koronaa.
Ja 40 astetta on vielä aika vähän, paljon kuumempaakin siellä voi olla. En tiedä kuinka tavallista on, mutta kun kävin siellä kerran toukokuussa, koko viikon ajan lämpötila kipusi päivisin 50 asteeseen. Kuninkaiden laakso oli kuin saunaan olisi mennyt siinä lämpötilassa. Se oli aivan liikaa ainakin itselleni.
Kerran Egyptissä käyneenä en lähtisi sinne uudelleen, missään tilanteessa. Vaikka oli 5 tähden hotelli, snorklausta, golfausta jne, oli matka ellei nyt pettymys, niin ei ainakaan toistamisen arvoinen.
Et sitten kertonut sen tarkemmin mistä paljosta tulemme jäämään paitsi.