Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummosia on noi Symphonyn promenadehytit, onko kokemusta?

Vierailija
18.08.2006 |

Näköala varmaan on kiva, mutta kuuluuko promenadelta kamalasti meteliä sisään hyttiin? Onhan niissä kunnon verhot että saa pimennettyä hytin yöksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Näköala varmaan on kiva, mutta kuuluuko promenadelta kamalasti meteliä sisään hyttiin? Onhan niissä kunnon verhot että saa pimennettyä hytin yöksi?

Näköala ei ollut kiva, ainakan meidän hytin kohdalla, ei mitään iloa.. Meteliä ei kuulunut normaalia enempää, käytävän melu ei ainakaan haitannut. Ikkunat saa pimennettyä hyvin.

Minä tykkään merinäköalasta paaaaaaaaaaaaljon enemmän. Prome-hytissä ei ollut muuten telkkua, mikä löytyy Siljan halvemmistakin hyteistä ainakin Europalla. Että kun ei jaksanut sitä tyhmää käytävää tuijotella, eikä vastapuolen ikkunoissa tapahtunut mitään kivaa.. =0) Niin eipä siellä hytissä sitten ollut kiva olla edes. (Vaikka ei sitä tietty hytissä makoilla kun reissuun lähdetään!) Muutenkin ahdas ja tukkoinen.. Kyllä se on Seaside tai Silja-luokka meillä jatkossa.

Vierailija
2/6 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on jotenkin enemmän tilaa koska lapset voi olla ikkunatilassa. Siinä on sellainen jätti iso ikkunalauta. He myös tykkää katsoa ikkunasta kävelykadulle. En ole huomannut mitään meteliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtelun vuoksi. Poika tykkäs kovasti ikkunalaudasta. Ei kuulunut melua. Taidetaan kuitenkin seuraavalla kerralla ottaa seaside koska mukava katella maisemia.

Vierailija
4/6 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän hytti oli cosme-myymälän yläpuolella, joten ei todellakaan mitä meteliä tullut alapuolelta!



Seinäthän on ihan pahvia... Naapurin vauva itki aika paljon ja ruotsalaiset huuteli käytävällä.



Tosiaan se ikkunatilan syvennys on todellakin käyttökelpoista säilytystilaa!

Vierailija
5/6 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aivan kamalan pimeä, varsinkin näin kesällä on kyllä karsea hytti. Meillä on aina ennen ollut joko Commodore tai Silja-luokan hytti, tai vähintään seaside, jos noita ei ole ollut vapaana, ja kyllä jatkossakin noissa vaan käydään. Jos jotain promenadea vaan tarjolla, niin jätän risteilyn suosiolla väliin.

Vierailija
6/6 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkeuksena ymmärtääkseni perhehytit joita myydään ainoastaan minimissään viisihenkiselle perheelle. Perhehyttejä löytyy Promenade-luokastakin.



Lapset yleensä tykkää katsella Promenadelle ja onhan siinä ikkunalla extratilaa. Verhot on pimennysverhot.



Kannattaa tosin muistaa, että vastapäisistä Promenade-hyteistä näkee sitten myös sisään teidän hyttiin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan