Monet luonnonhenget ovat todella vihaisia ihmisille
Luonnon, metsien ja vesistöjen pilaamisista. Ette näe heitä koskaan koska eivät pidä ihmisistä.
Kommentit (15)
Ymmärrän että olisivat jos olisivat olemassa. Ja varmasti eivät pitäisi ihmisistä, ollaan aika syvältä noin eläinlajina.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän että olisivat jos olisivat olemassa. Ja varmasti eivät pitäisi ihmisistä, ollaan aika syvältä noin eläinlajina.
On olemassa rinnakkaisulottuvuuksia joissa he elävät ja vain todella harva luontoa kunnioittava ihminen heitä voi nähdä. Ihmissilmä näkee vain 0.0000000000000000001 kaikesta mahdollisesta valosta.
Auringossakin asuu henkiolentoja, ovat eri taajuudella eri rinnakkaisulottuvuudessa, kuten meidänkin planeetallamme asuu jos jonkin näköistä olentoa lukemattomissa rinnakkaisulottuvuuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On olemassa rinnakkaisulottuvuuksia joissa he elävät ja vain todella harva luontoa kunnioittava ihminen heitä voi nähdä. Ihmissilmä näkee vain 0.0000000000000000001 kaikesta mahdollisesta valosta.
Kaikki on teoreettisesti mahdollista, mutta rinnakaisulottuvuuksien havainnoitiin ei ole mahdollisuuksia. Eikä luonnon kunnioitus niitä mahdollisuuksia mitenkään lisää fysikkan mukaan. Mutta usko mihin uskot, jos se sinulle iloa tuottaa. Ei se sen hassumpaa ole kuin johonkin jumalaan uskominen.
Kuules, kyllä ne kuulee, vaikkei korvia olekaan. Luonnossa liikkuessani juttelen puille, halailen niitä, puhuttelen kasveja ja kiitän kesän loistosta, siitä, että jaksavat joka kesä nostaa päätään meidän iloksi, vaikka ihmiskunta ei kukkaloistoa ansaitsiskaan. Luono on aina ollut minulle kiltti ja minä luonnolle. Jotenkin tuntuu, että linnutkin uskaltautuvat lähelleni, mutta ei puolisoni lähelle. Luonto tietää, että olen luonnon puolella, aina ihmistä vastaan. Mökkeillessäni poltan päreeni välittömästi, jos jossain metelöidään, roskataan tai käyttäydytään sopimattomasti, mölytään järvellä, saunalla tai sotketaan. Arggh!
Vierailija kirjoitti:
Ihmiskunnan alkuperäinen tehtävä oli huolehtia ja varjella luontoa.
Ei, me olemme osa luontoa, emme sen yläpuolella. Meidän oli tarkoitus elää luonnosta ja ottaa vain se mitä tarvitsemme, silloin luontoa ei tarvitse mitenkään hoitaa vaan se hoitaa itse itsensä.
Luomu-Nature kirjoitti:
Kuules, kyllä ne kuulee, vaikkei korvia olekaan. Luonnossa liikkuessani juttelen puille, halailen niitä, puhuttelen kasveja ja kiitän kesän loistosta, siitä, että jaksavat joka kesä nostaa päätään meidän iloksi, vaikka ihmiskunta ei kukkaloistoa ansaitsiskaan. Luono on aina ollut minulle kiltti ja minä luonnolle. Jotenkin tuntuu, että linnutkin uskaltautuvat lähelleni, mutta ei puolisoni lähelle. Luonto tietää, että olen luonnon puolella, aina ihmistä vastaan. Mökkeillessäni poltan päreeni välittömästi, jos jossain metelöidään, roskataan tai käyttäydytään sopimattomasti, mölytään järvellä, saunalla tai sotketaan. Arggh!
Olisipa suurin osa ihmisistä kaltaisiamme. Valitettavasti olemme pieni vähemmistö.
Eilen ulkona jotkut soittivat matalataajuista heviä niin, että koko järvi ja puusto raikui. Myös roskaa, nesteitä kadulla ja melua. Eläimet ja luonnonhenget eivät innostu siitä, eivätkä jotkut ihmiset. Talousmetsä ja luonnonmetsät voivat olla erikseen. :)
Varmasti. Olen kuullut, että jotkin luonnonhenget ovat muutenkin ärhäköitä suuttumaan. Esim. jo ihan nurmikon leikkaaminen voi heidät vihastuttaa. Näetkö heitä, ap?
Henget puhuvat hernekeittoaterian jälkeen.
Henkimaailma on aistein havaittavissa.
Luomu-Nature kirjoitti:
Tiedän tuon tunteen mutta luultavasti olisit eri mieltä jos eläisit eläimenä luonnossa. Luonnolla on monet kasvot. Luonto osaa olla myös ilkeä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä ton olet keksinyt? Että ihminen on luoto joksikin maapallon vartijaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä ton olet keksinyt? Että ihminen on luoto joksikin maapallon vartijaksi?
Raamatusta?