Pojallani on suhde mielenterveyshoitajan kanssa
Kommentit (76)
Mitä sä äiti täällä mun asioistani huutelet ?
Mehän sovittiin, että olet kerrankin hiljaa...
Toivottavasti poikasi saa nyt apua.
Poikasi naisystävä on sitten aika vanha, kun ei noita ole koulutettu enää vuosikymmeniin.
Minäkin olen suhteessa mielenterveyshoitajan kanssa, naimisissa jo kaksi vuosikymmentä. Ei hullumpaa :)
Mulla on suvussa kaksi sellaista, molemmilla on puolisot. Toinen mies ja toinen nainen.
Minkä ikäinen poika, entä hoitaja? Hoitosuhde muuttui "hoitosuhteeksi" vai? Tuo on eettisesti väärin. Ilmoittaisin tästä johtoportaalle. Näistä syistä on irtisanoutumisia tapahtunut sekä omatoimisesti että talon puolelta.. Itse mt-puolen hoitaja, potilaat kyllä helposti kiintyy, ja saattaa ajatella jotakin kaverillista tms. Mutta jos noin asia on, on ammattietiikka kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen poika, entä hoitaja? Hoitosuhde muuttui "hoitosuhteeksi" vai? Tuo on eettisesti väärin. Ilmoittaisin tästä johtoportaalle. Näistä syistä on irtisanoutumisia tapahtunut sekä omatoimisesti että talon puolelta.. Itse mt-puolen hoitaja, potilaat kyllä helposti kiintyy, ja saattaa ajatella jotakin kaverillista tms. Mutta jos noin asia on, on ammattietiikka kaukana.
Samaa mieltä!
Niin? Minun mieheni on mielisairaanhoitaja (sh), entä sitten?
Hyvä että saa apua mt-ongelmiinsa.
Nopeammin se saa päänsä kuntoon tuolla tavalla kuin pillereitä popsimalla.
Onko poika suhteessa hoitajansa kanssa?
Omg