Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Manipulointi on ärsyttävää!

Vierailija
14.05.2021 |

Tullaan oikein varta vasten viereen supisemaan ja haukkumaan jotain toista, jonka tekeminen tai sanominen ei miellytä. Luulin, että tämä on teini-ilmiö, mutta kun tätä tekee eläkeikäiset! Olen nyt alkanut pitää vastenmielisenä yhtä ihmistä, joka aiemmin oli mielestäni miellyttävä ja välttelen häntä. En ole muita parempi ihminen ja sorrun juoruiluun ajoittain itsekin, mutta tuollainen, että yritetään vaikuttaa mielipiteisiin ja tehdä leirejä, se on ärsyttävää.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sehän menee yleensä sitten vielä niin, että kaikkia haukutaan vuorotellen ja se on aina kohteena, joka ei ole paikalla. Koitan olla neutraali näissä ja joskus on vähän noloa ja hankalaa, kun jossain on useampi kuppikunta, jotka sitten haukkuu kuulteni niitä toisia mulle ja samaa tekee toinen porukka.

Neutraali ihminen ajautuu tämmöisiin, sekä työpaikoilla että harrastuksissa.  Kun ei valitse sitä puolta (en ymmärrä, miksi pitäis valita) ja kun haluaa oikeasti tulla edes jotenkin toimeen kaikkien kanssa.

Vaikka oikeasti tykkään kyllä enempi koirista ja kissoista kuin ihmisistä.  

Vierailija
2/3 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sehän menee yleensä sitten vielä niin, että kaikkia haukutaan vuorotellen ja se on aina kohteena, joka ei ole paikalla. Koitan olla neutraali näissä ja joskus on vähän noloa ja hankalaa, kun jossain on useampi kuppikunta, jotka sitten haukkuu kuulteni niitä toisia mulle ja samaa tekee toinen porukka.

Neutraali ihminen ajautuu tämmöisiin, sekä työpaikoilla että harrastuksissa.  Kun ei valitse sitä puolta (en ymmärrä, miksi pitäis valita) ja kun haluaa oikeasti tulla edes jotenkin toimeen kaikkien kanssa.

Joku minun tunteva voisi ajatella että olen kirjoittanut nimenomaan tämän vastauksen, kun ajattelen ihan samoin ja olen sen julkisesti kertonutkin. Ap. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku minun tunteva voisi ajatella että olen kirjoittanut nimenomaan tämän vastauksen, kun ajattelen ihan samoin ja olen sen julkisesti kertonutkin. Ap. 

Laitetaan sitten tarkennusta, ettei tule väärinkäsityksiä.  Vaikken kyllä kommenttiasi ymmärrä . Tämän kirjoitti rouva virtanen. Melkein eläkeiässä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän