Mies juo joka lauantai 2 sauna olutta. Nostaisitko kytkintä?
Mies on hoikka, urheilullinen ja luonteeltaan muuten täysin ihana. Rakastan häntä, mutta tämä alkoholin liika käyttö saa minut miettimään että pitäisikö sittenkin suunnitell tulevaisuuttani yksinään. Itse olen perheestä, joka on absolutisti perhe. En siedä alkoholin liika käyttöä.
Kommentit (55)
Ite en kattos alkoholii käyttävää naista päivääkään. Aina sais pelätä väkivaltaa ja seksuaalista hyväksikäyttöö ja muita pahoja asioita.
Minä taas olen perheestä, joka on neli henkinen. Mutten nelihenkisestä perheestä 😂
Siata se jäte... eikäkun jätä se sika. Nih
Jätä se rapajuoppoalkoholistisika, ansaitset parempaa.
Itse tilasin Saksasta just 7 x 24 tlk laatikkoa olutta, että saunakaljoja riittää juhannukseen asti. Ja vähän viiniä lisäksi.
Hyvä.
Kiellä mieheltäsi olut, panot, liharuoat ja kaikki miesmäiset harrastukset. Eikun onnellista liittoa teille.
Jotkut ei vaan voi olla ilman alkoa.
En henkeään katselisi tuollaista viinan kanssa läträämistä. Eihän tuossa kunnossa pysty edes vaativaan asiantuntijatyöhön.
Mies on lihava, laiska ja luonteeltaan muuten täysin aasi. Vihaan häntä, mutta tämä alkoholin liika käyttö saa minut miettimään että pitäisikö sittenkin suunnitella tulevaisuuttani hänen kanssaan. Itse olen perheestä, joka on alkoholisti perhe. En siedä alkoholin liian vähäistä käyttöä.
Jos ei lyö ja räyhää niin olisin huolissani maksasta
Tuo ihan sama, kun joisi vaikka pari cokista. Tää on joku provo.
Kukaan ei juo sitä viinaa, kieltolaki takaisin! Mutta ap ei ymmärrä kyllä piirunkaan vertaa yhdyssanojen päälle.
Jos kummallekin olisi joka lauantaille varattu yhteistuumin yksi olut, niin ehkä sitten.
Kampaako hiuksensa körttiläishenkeen, vai ottaako siinäkin ylettömiä vapauksia?