Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies juo joka lauantai 2 sauna olutta. Nostaisitko kytkintä?

Vierailija
13.05.2021 |

Mies on hoikka, urheilullinen ja luonteeltaan muuten täysin ihana. Rakastan häntä, mutta tämä alkoholin liika käyttö saa minut miettimään että pitäisikö sittenkin suunnitell tulevaisuuttani yksinään. Itse olen perheestä, joka on absolutisti perhe. En siedä alkoholin liika käyttöä.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika käyttö, mainitsit oikein kaksi kertaa 😆

Vierailija
22/55 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa jos haluu terveyshyödyt niin ne 2 olutta pitäisi juoda joka ilta, ei vain kerran viikossa.

Mitkä terveyshyödyt? Meinaat varmaan terveyshaittoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itse olen perheestä, joka on absolutisti perhe"

Olisiko helpompaa sanoa että olen absolutistiperheestä?

Vierailija
24/55 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa jos haluu terveyshyödyt niin ne 2 olutta pitäisi juoda joka ilta, ei vain kerran viikossa.

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/11093684/

Vierailija
25/55 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, helatorstain lämpö on herättänyt röllit luolistaan.

Vierailija
26/55 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapauta ihana miehesi, kyllä joku kirjoitustaitoinen hänet korjaa.

Nimenomaan.

Voin lähettää sekä postitusosoitteen että hoitaa kuljetuksesta aiheutuvat kulut. Oikein mielelläni.

Uskoisin ettei miehesikään pettyisi vaihtokaupassa. Tai olen siitä oikeastaan aivan varma.

(On se vaan kumma, kun ne kunnon miehet osuvat kerta kaikkiaan kummallisille tampioille, jotka eivät osaa onneaan arvostaa.)

Vierailija
27/55 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle varovaisesti, että silloin kun hän ne saunaoluet ottaa, huomaat hänessä jotain eroa (käytöksessä, kuorsaa aina sinä yönä tjsp) tai kieltäydy niinä iltoina aina seksistä, sano että se muistuttaa sinua alkoholistista jonka tunsit.

Kysy, voisiko hän joskus jättää ne pois, tai juoda alkoholitonta (ei joka kerta, mutta ettei olisi ihan joka kerta aina juotava). Jos alkaa puolustelu, tai jopa suuttuu, eikä suostu jättämään joinain kertoina sitä pois, se on vahva merkki orastavasta alkoholismista.

Silloin lähtisin karkuun. Jos se ei ole hänelle ongelma, ei pitäisi olla vaikeaa olla joskus juomatta sinun mieliksesi.

Vierailija
28/55 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se jostain kertoo jos joka lauantai on pakko saada alkoholia. 

Vierailija
29/55 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kiesus, kaksi kaljaa lauantaisaunan yhteydessä ei ole alkoholismin alkua nähnytkään. Mieti nyt itse onko suhtautumisesi alkoholiin vääristynyt. Ymmärrän absolutismin ja kaiken totaali alkkiksen väliltä. Tutuissa on kaikkia koko skaalalta. Itse en käytä kuin max yhden ykkösoluen saunan yhteydessä jos seuraavana aamuna on töitä. Nollaan kyllä työputken jälkeen tilanteen kunnon keskikalja pöhnällä. Vaimokin näköjään hyväksyy kun on katsotunut jo yli kymmenen vuotta. Missä pumpulissa te ihmiset oikein elätte? Eikö teillä ole kuollut tuttuja, tai edes kaukaisesti tuttuja huumeisiin, viinaan, oman käden kautta tai väkivaltaisesti? 

Vierailija
30/55 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän 2 kaljaa ole mitään.Kaupassa kun kattelee niin joka toinen kantaa 24päkkiä keskellä viikkoo.

Vierailija
31/55 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies juo häpeään, akkansa ei osaa edes yhdyssanoja, sängyssä olet taatusti lahna ja sinulla on hehtaaripillu.

Vierailija
32/55 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no joo. Voihan sitä kossupulloonkin laittaa D-vitamiinitippoja, ja sitten sen pullon kun juo joka päivä, niin siinä on terveyshyötynä se D-vitamiinin saanti.

Enemmän siinä on kuitenkin terveyshaittoja. Tuo on jo vanha tutkimus ja nykytiede on yksimielisesti sitä mieltä, että jopa vähemmän kuin 1 annos päivässä lisää syöpäriskiä.

Vierailija
33/55 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on naiset teidän äänestyskäyttäytymisen tuloksia:

https://www.dailymail.co.uk/news/article-9574323/Group-29-men-charged-se...

Hävettääkö yhtään? Tunnetteko mitään?

Vierailija
34/55 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ùp

Vierailija
35/55 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no joo. Voihan sitä kossupulloonkin laittaa D-vitamiinitippoja, ja sitten sen pullon kun juo joka päivä, niin siinä on terveyshyötynä se D-vitamiinin saanti.

Enemmän siinä on kuitenkin terveyshaittoja. Tuo on jo vanha tutkimus ja nykytiede on yksimielisesti sitä mieltä, että jopa vähemmän kuin 1 annos päivässä lisää syöpäriskiä.

Only in Finland, only on AV!

Jengi ihan tosissaan kelaa et 2 kaljaa per päivä on terveellisempää ku se et jois vaan vettä. Ei helvetti mitä laina-aivoja.

Vierailija
36/55 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo 2 olutta on kyllä niin onneton määrä, vaikka ottaisi jokapäivä, niin en pitäisi tuotakaan olla viikkotasolla.

No itse en ole huolissani mieheni alkoholin käytöstä vaikka päivittäin ottaakin jonkun verran kunhan ei kännejä vetään liian usein. Itsekin otan kyllä joskus jotain, mutta yleensä ollaan molemmat talvella muutaman kuukauden ettei oteta edes saunakaljoja. Mutta jos et siedä toisen parin kaljan ottoa viikonloppuisin niin mietin kyllä mitä muuta kiellät häneltä, jos noin ehdoton. Ja eikö itselläsi ole mitään asioita joista miehesi ei sinun toiminnassa pidä?

Vierailija
37/55 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kenelle se kuuluu ketä vetää viikollakin kurkusta alas!

no kyllä vaimoa voi tuollaiset homostelut häiritä.

Vierailija
38/55 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kyllä yhteen uskontokuntaan kuuluvia, jotka on alkoholin suhteen absolutisteja, mutta toppa röökiä menee päivässä. Olisko hyvä vaihtokauppa?

Vierailija
39/55 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on todennäköisesti jo pitkälle edennyt rasvamaksa ja vakava maksakirroosi. Olisin sinuna hiljaa ja keräisin perintörahat vuoden sisällä, kun hän potkaisee tyhjää.

Vierailija
40/55 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua ap. Muakin ärsyttää, kun mies juo viikonloppuisin lonkeroa. Ei juo onneksi kuin pari, ja itse hän ne ostaa. En ole sanonut mitään, mutta mun mielestä nekin rahat voisi käyttää johonkin järkevämpään. Ostaa vaikka lapsille maitoa tai mehua. Vesi on paras janojuoma. Ei lihota, ei rasita maksaa, eikä aiheuta syöpää. Ei siinä alkoholin juomisessa ole mitään ihailtavaa. Teineistä se on ehkä kovaa, mutta aikuiselle lähinnä naurettavaa. Eihän se edes maistu hyvältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi