Pikainen tarot
seitsämälle ensimmäiselle (asialliselle).
Kommentit (27)
Työ. Mihin tulen päätymään, vai päädynkö mihinkään mihin olisin tyytyväinen? Nykyistä en koe pidemmän päälle riittäväksi, mutta en tiedä mitä haluan tehdä. Ikuinen kriisi aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko meistä ystäviä erään miehen kanssa?
Sanoisin joo.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä teen kesällä?
Riippuvuudesta irtautumista, häät, muutto/matka.
- ap
Saanko elämäni järjestykseen henkisesti erittäin kuluttavan vuoden jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Työ. Mihin tulen päätymään, vai päädynkö mihinkään mihin olisin tyytyväinen? Nykyistä en koe pidemmän päälle riittäväksi, mutta en tiedä mitä haluan tehdä. Ikuinen kriisi aiheesta.
Hmm. Psykologia tms. näyttäisi kiinnostavan, mutta toisaalta myös kuormittavan paljon. Jos aloitat uraa rahoituksen tai kiinteistöjen parissa, saat taloudellista turvaa kyllä, mutta saatat silti pettyä.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työ. Mihin tulen päätymään, vai päädynkö mihinkään mihin olisin tyytyväinen? Nykyistä en koe pidemmän päälle riittäväksi, mutta en tiedä mitä haluan tehdä. Ikuinen kriisi aiheesta.
Hmm. Psykologia tms. näyttäisi kiinnostavan, mutta toisaalta myös kuormittavan paljon. Jos aloitat uraa rahoituksen tai kiinteistöjen parissa, saat taloudellista turvaa kyllä, mutta saatat silti pettyä.
- ap
Niin... kuulostaa jotenkin minulta. Psykologia kiinnostaa joo, mutta tiedän tuon ettei työksi sopisi minulle. Rahoitus/palkanlaskenta tai muu on käynyt harkinnoissa, silti en ole varma pitäisinkö siitäkään.
Juuri tämä että varmaan minusta olisi enempään, mutta onko kuitenkaan mihinkään? :/
Pitääkö jo luovuttaa, voi itku.
Tuleeko meistä ystäviä erään miehen kanssa?