Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos valvon koko yön niin jaksanko huomenna työssä?

Vierailija
13.05.2021 |

Pelkään mennä nukkumaan.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/16 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaat. Mutta ylihuomenna väsyttää.

Vierailija
4/16 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nukkumista pelkäät?

Ja se jaksatko mennä töihin riipuu aivan siitä, oletko tottunut valvomaan. Ja millaisessa työssä olet.

Kyllä sitä samoilla silmillä töihin asti pääsee, mutta viimeistään iltapäivälla alkaa ankara väsy painaa.

Sitten vaan väkevää kahvia runsaasti että jaksaa koko päivän sinnitellä töissä.

Vierailija
5/16 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue jotain kivaa kirjaa välillä.

Vierailija
6/16 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menen petiin aikeissa käydä nukkumaan en ehkä kuitenkaan nuku vaan kyylään kelloa.ap

Vierailija
7/16 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäätkö nimenomaan yöllä nukkumista vai nukkumista ylipäätään?

Minulla ei tule öisin nukkumisesta yhtään mitään kun aamulla on töihin meno. Uni ei tule, heräilen jatkuvasti kun stressaan että nukun pommiin ja myöhästyn töistä jne. Nykyään menen nukkumaan melko pian sen jälkeen kun tulen töistä ja heräilen sitten kun heräilen puolen yön yö kahden aikoihin. Siitä sitten aamupala, lenkille tai salille ja suihkuun ja muita juttuja kunnes alan tekemään ruuan jonka syön ennen töihin lähtöä.

Vierailija
8/16 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se yksi yö menee nukkumattakin. Mutta miksi pelkäät?

Vierailija
9/16 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helposti, itseäni alkaa väsyttää vasta viikon kohdalla. Mutta sitä piriä pitää olla tarpeeksi.

Ilman piriä ei vitus, mut oletin et tästä kyse. Ei kai kukaan nyt ihan au naturel oo valvomas öitä ja sit menos viel duuniin seuraavan päivän?

Vierailija
10/16 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Jouduin valvomaan neljään asti Ti-ke-välisen yön naapurin hulluremmin takia. Siellä huudettiin ja karjuttiin yli kolmeen ja voin sanoa, että on järkyttävää mennä asiakaspalveluhommiin kolmen tunnin yöunilla. Ja voin myös sanoa, että ottaa lievästi päähän ihmiset, jotka eivät selkeästikään elä minkään normaali-ihmisen tolkun ja järjenjuoksun mukaan. Meno on välillä kuin mielisairaalassa.

Vierailija
11/16 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkäätkö nimenomaan yöllä nukkumista vai nukkumista ylipäätään?

Minulla ei tule öisin nukkumisesta yhtään mitään kun aamulla on töihin meno. Uni ei tule, heräilen jatkuvasti kun stressaan että nukun pommiin ja myöhästyn töistä jne. Nykyään menen nukkumaan melko pian sen jälkeen kun tulen töistä ja heräilen sitten kun heräilen puolen yön yö kahden aikoihin. Siitä sitten aamupala, lenkille tai salille ja suihkuun ja muita juttuja kunnes alan tekemään ruuan jonka syön ennen töihin lähtöä.

Olen suunnitellut saman tapaista aamu viikkoa teen 3 vuoroa ja myös pelkään pommiin nukkumista ja stressaan muutenkin. Johtuu varmaan siitä että olen varmasti yli 10 kertaa nukkunut pommiin nykyisessä työpaikassani.

Vierailija
12/16 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valvonut lukuisia öitä ja mennyt aamulla töihin normaalisti. Kolmekin vuorokautta valvonut putkeen ja käynyt töissä päivittäin. En kyllä suosittele.

Vierailija
13/16 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt satunnaisesti jaksaa. Ite oon esim tehnyt keikkatyössä ensin aamuvuoron yhteen paikkaan, tulikin akuutti tarve sen jälkeen toiseen paikkaan yövuoroon (mulla ois ollut mahd nukkua tunti-pari ennen sitä, mutta en saanut unta), seuraavana aamuna taas ekassa paikassa takaisin oltava tunti sen jälkeen kun yövuoro loppui. Ihan hyvin meni, toki vähän pää solmussa jo iltapäivällä. Mutta ihan iltaan asti valvoin vielä normaalisti, koska pieniä lapsia ja mies iltavuorossa.

Vierailija
14/16 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nuori niin jaksat. 

Jos yli 30 niin heikompaa on. 

Itse nuorena valvoin aina joskus koko yön, esim. ennen tärkeää tenttiä tai jos en saanut nukutuksi ja sitten vaan aamulla töihin ja täysi työpäivä. Ei onnistu enää ikävä kyllä. 

Vierailija
15/16 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu ihmisestä ja töistä 

Vierailija
16/16 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pirissä vaan pitoa ja pussissa pulveria niin nukkua ehtii aina myöhemmin, ei siinä paljoa väsytä eikä ehdi nukkua kun on meno päällä! Mäkin ku painan duunia ni vaikka viime yöunista on lähemmäs viikko ni ei paljoa paina ja siinä on yhtä lailla asiakkaat ku työkaverit vaan tiellä!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän