Miksi whatsappissa ei näy henkilön profiilikuva?
Ja ei ole estänyt minua, viestit menee perille. Ja hänellä on varmasti profiilikuva olemassa. Mistä voi johtua?
Kommentit (11)
Ei ole ottanut. Mitä syitä voi olla, ettei kuva näy?
Mistä tiedät, ettei ole ottanut kuvaa pois? Itsellä on ainakin watsapissa eräs senverran oikukas tyyppi, että nykii kuvaa pois aina kun sattuu olemaan joku huonompi itsetuntopäivä.
No kun se kuva näkyi toisella puhelimella, ja se näkyi minullekin hetken mutta sitten ei taas näkynyt. Onkohan siinä joku esto ettei kuva näy minulle?
Jos on asetuksissa "kuva näkyy kontakteille"
ja sillä ei oo sun numero tallessa. Näin ainankin onnistuu
Tuota mietin. Mutta outoa, että olisi sen numeron uudelleen tallentamisen jälkeen taas poistanut. Siis kriisi ollut tämän ihmisen kanssa.
Mä olen ainakin poistanut mun on/off-suhteen yhteystiedon enkä ole jaksanut laittaa takaisin. Olkoon pelkkänä numerona. Mulla on asetuksissa, että profiilikuva näkyy kaikille, mutta jos vaihtaisin sen näkyvän vain yhteystiedoille, niin kävisi juuri noin että säätö ei enää kuvaani näkisi.
Olisit nyt vaan suoraan kirjoittanut että epäilet poikaystäväehdokkaan estäneen kuvansa näkymisen sinulle.
Olet yksinkertainen. Hanki elämä.
Vierailija kirjoitti:
Tuota mietin. Mutta outoa, että olisi sen numeron uudelleen tallentamisen jälkeen taas poistanut. Siis kriisi ollut tämän ihmisen kanssa.
Entä jos on vaihtanut puhelinta ja sun numero on vanhassa puhelimessa vahingossa tallentunut vain laitteelle? Eikä nyt sitten ole huomannut että joku numero puuttuu.
No ehkä hän on ottanut kuvan pois.