Stalkkaatko ihmisiä whatsapissa?
Eli käytkö katsomassa moneltako joku on ollut paikalla?
Kommentit (10)
En, minulla ei näy paikalla olo aika, joten en näe myöskään muiden. Ei todellakaan kiinnosta, yleensäkkään muitten asiat.
Ei voisi vähempää kiinnostaa kenenkään paikallaolot. Lähetän viestin jos tarvitsee, ja saan vastauksen silloin kun saan.
Ei mulla edes ole koko sovellusta, sen verran muiden läsnäolo kiinnostaa eli evvk
Joskus katon josko poika on ollut ”linjoilla”, eli hengissä on ja näin😊
Ex järjesti tajuttomia mustasukkaisuuskohtauksia kun kyttäs niitä paikallaolotietoja.
Paljon helpompaa nykyään kun itse ei näy, eikö itse näe muita.
Vain silloin, jos laitan jotai viestiä aamulla tai vaikka tähän aikaan illalla, siitä näkee onko toinen hereillä.
Käytän viestittelyyn rakkaan ihmisen kanssa, ystävien ja sukulaisten. Ei minua kiinnosta kuka missäkin on ollut mihinkin aikaan. Elän omaa elämää. Elä sinäkin.
Pomoni raivosi töissä miksi olen ollut viime yönä myöhään hereillä. Olin ihmeissäni kunnes pomo sanoi että seuraa miten työntekijät ovat paikalla Whatsapissa.
Ei mulla näy, koska joku on ollut paikalla, koska en itse käytä sitä toimintoa. En myöskään tiedä, miksi mua pitäis kiinnostaa se, milloin joku on viimeksi kys. sovellusta käyttänyt.