Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko sinä koskaan suomalaisena hävennyt toisten suomalaisturistien käytöstä esim. Viron reissuilla?

Vierailija
13.05.2021 |

Voin sanoa suoraan, että minua on Tallinnan reissuilla hävettänyt, kun siellä suomalaisia kontannut umpikännissä julkisilla paikoilla. Ymmärtävätkö nämä, että tuollainen käytös saa virolaiset paheksumaan suomalaisia?

Kunhan joskus koronan jälkeen Viron matkailu taas elpyy, niin se on ihan varma asia, että jos minä näen tuollaista käytöstä suomalaisten osalta Virossa, niin menen heille sanomaan, että lähdepä heti seuraavalla laivalla takaisin Suomeen, jos käytös on tuota luokkaa. Sanon myös, että jos käytös on tuota luokkaa, niin ei pitäisi minnekään Suomesta lähteäkään, vaan on parempi pysyä ihan vain siellä toisella puolella Suomenlahtea.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole kaikkia hävettänyt, paitsi niitä luusereita.

Vierailija
2/8 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole kaikkia hävettänyt, paitsi niitä luusereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takavuosina asuin pari vuotta Tallinnassa. Ja kyllä harmitti ja hävetti. Ihan sikalaumaa!

Vierailija
4/8 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset tunnetaan siellä poroina

Maine on ansaittu

Vierailija
5/8 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein ole ikinä tajunnut tätä, että pitäisi hävetä joidenkin muiden, varsinkaan tunemattomien  tekoja. Oon vissiin huono suomalainen. 

Vierailija
6/8 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettää kans vaikka oon ihan suomalainen kans. Voisin vielä joskus alkaa puhumaan jollekin humalaiselle viroa laivalla, jos tulee jotain keskustelemaan. Osaan nimittäin aika hyvin viroa.

Vierailija
7/8 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis en varsinaisesti häpeä ku ittensä ne siinä nolaa vaan mutta just nimenomaan tallinnan reissulla suuri myötähäpeä ollu ja kaikista on terasseilla kaakattavat suomalaiset keski-ikäset naiset umpikännissä....

Vierailija
8/8 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikista pahin siis piti laittaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi