Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos et nauti helteestä, sinulla on huono kestävyyskunto

Vierailija
13.05.2021 |

Ei riitä mikään "mutta minähän käyn kerran viikossa salilla" huonoon kestävyyskuntoon. Pitää kävellä, pyöräillä, uida ja juosta. Muuten et voi nauttia helteestä jos huono kestävyyskunto ja siksi sinulla on helteessä huono olo.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydänvika estää helteestä nauttimisen.

Vierailija
2/31 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kestävyyskunnostani mutta epäilen että mulla on raudanpuutosta menkkojen takia ja tuli heikko olo . Vettäkin varmaa vois juoda

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan oli silloinkin kun päivittäin, yleensä yöt kiertelin pitkin metsiä. Lähdin iltasella ja palasin aamulla. Mutta huono kunto :/

Vierailija
4/31 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mäkin juoksenja urheilen muutenkin päivittäin, mutta se huono kunto :D

Painoakin huimat 50 kiloa ja pitäisi kuulemma vaan laihduttaa.

Reilusti ylipainoinen ystäväni on ihan elementissään ja oikein säkenöi helteellä, itse oon ihan nääntynyt.

Vierailija
5/31 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin arkisin joka päivä 7-13 kilometrin lenkillä tai crosstrainaan 45-90 min jonka lisäksi lihaskuntoharjoittelua kotona.

Kuinka paljon minun tulisi lisätä liikuntaa?

Vierailija
6/31 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Juoksen reilu 40km viikossa ja urheilen muutakin treeniä, olen loistokunnossa! Silti kärsin helteestä. Ihan hirveää on, päätä särkee ja hiostuttaa ja ahdistaa. Enkä ole siis läski.

Vierailija
7/31 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat erilaisia.

Inhoan kylmää ja nautin helteestä. Hoikka sisareni inhoaa hellettä ja pitää viileämmästä säästä. 

Vierailija
8/31 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten minulla on MS-tauti, joka heikentää lämmönsietokykyä. Aloittaja on melko kapeakatseinen.

Vierailija
9/31 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sairaus.

Vierailija
10/31 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut että huonompi kuntoiset nauttii kun saa helteeseen vedoten istua terassilla ja olla tekemättä mitään.

Ne jotka liikkuu aktiivisesti ulkona kärsii kun on liian kuuma liikuntaan.

Vierailija
11/31 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk helle on epämiellyttävää ja auringosta saa syövän.

Vierailija
12/31 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteessä urheileminen on kyllä aika kaameaa.

Vierailija
13/31 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko tuossa perää, mutta olen nykyään kroonisesti monisairas ja inhoan liikaa lämpöä ja suoraa auringonpaistetta. 20 astetta on minun maksimini, että tuntuu vielä olo hyvältä. MIeluummin talvi ja pakkaset sekä kaamos, kuin jatkuva valoisuus, kuumuus ja auringon porotus.

Tiedän, että olen vähemmistössä, mutta näin se vain on kohdallani. Nuorena ja terveenä unelmoin valkoisista hiekkarannoista ja palmupuista ja matkustelinkin paljon Ranskan, Espanjan ja Italian alueella. Nyt en lähtisi, vaikka maksettaisiin, Huippuvuorille kylläkin.

Vierailija
14/31 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreeni tulee helteestä. Kai se sitten on huono kunto.

Vierailija
15/31 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampia sairauksia, jotka estävät helteestä nauttimisen. Kestävyyskunnon nosto ei vaikuta asiaan eikä ole edes mahdollista.

Vierailija
16/31 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, onko tuossa perää, mutta olen nykyään kroonisesti monisairas ja inhoan liikaa lämpöä ja suoraa auringonpaistetta. 20 astetta on minun maksimini, että tuntuu vielä olo hyvältä. MIeluummin talvi ja pakkaset sekä kaamos, kuin jatkuva valoisuus, kuumuus ja auringon porotus.

Tiedän, että olen vähemmistössä, mutta näin se vain on kohdallani. Nuorena ja terveenä unelmoin valkoisista hiekkarannoista ja palmupuista ja matkustelinkin paljon Ranskan, Espanjan ja Italian alueella. Nyt en lähtisi, vaikka maksettaisiin, Huippuvuorille kylläkin.

Kyllä meitä on paljon, jotka kärsimme helteestä sairauden vuoksi.

Vierailija
17/31 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää juoda vettä ja syödä suolaista.

Vierailija
18/31 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen huomannut että huonompi kuntoiset nauttii kun saa helteeseen vedoten istua terassilla ja olla tekemättä mitään.

Ne jotka liikkuu aktiivisesti ulkona kärsii kun on liian kuuma liikuntaan.

Helteestä tykkäävillä usein myös ilmastoinnit ja ilmalämpöpumput.. Miksiköhän, jos kerran niin helteestä tykkäävät?

Vierailija
19/31 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää juoda vettä ja

syödä suolaista.

Ei tarttee, ihmiset saa sitä liikaakin ruokavaliostaan.

Vierailija
20/31 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen hirveän vihaiseksi silloin, kun mulla on kuuma. Jotenkin mun aivot tulkitsee kaiken hikisyyden "tuskanhieksi" ja liian kuumassa nukkuessa näen painajaisia. En ole huonossa kunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan