Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin hävisivät Tohtori Tolosen nettisivut?

Vierailija
13.05.2021 |

Tuolla oli hyvät linkkilistat kansainvälisiin tutkimuksiin mm. lisäravinteiden vaikutuksista masennuksen hoitoon. Sivusto on kadonnut interwebsistä kokonaan. Harmi.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi harmillista, jos sivusto on hävinnyt. Sitä kautta olen päässyt tiedon äärelle, jolla olen mm. parantunut liikahikoilusta, saanut helpotusta stressiin ja masennukseen. Ihan vaan syömällä vitamiineja. Ja siis todistettavasti niissä tri tolosen pillereissä jotain vaikuttavia aineita on, koska esim. B-vitamiiniarvot nousi niiden avulla. Ja masennus siis väheni.

Vierailija
22/62 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennia kirjoitti:

Tolonen oli sen sortin hörhö että on ihan oikein että sivut on poistuneet.

Kysyitkö terveyskeskuslääkäriltä ja se sanoi että kaikki ravintolisät on humpuukia? 😆😆 Esim. kolesterolin hapettuminen estyy tehokkaasti antioksidanteilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa sääli. Tuntuu siltä, että nykyisin vitamiinien syöminen purkista on jotenkin väärin, kun ravinnosta pitäisi saada. No voin kertoa, että syön monipuolista sekaruokaa ja silti vaan  rauta-arvot laahasivat viitearvojen alapuolella ja olo paheni koko ajan mm. hiusten lähtöä ja makuaistin häiriöitä. Kolmen kuukauden rautakuurin jälkeen oli arvot nousseet sellaiselle tasolle, että lääkärikin oli ihmeissään.

Vierailija
24/62 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella Tolonen olisi huijari? Vitamiiniartikkelit sisälsivät paljon linkkejä ulkomaisiin aineistoihin ja tutkimuksiin. Tuotteita myydään laajalti, joten kai nyt joku taho olisi huomannut huijarin?

Kun ravinnosta mitään tietämätön lääkäri sanoi ää-liölle niin.

Vierailija
25/62 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijarisivustot joutaakin sulkea. Täyttää huuhaata koko touhu. Että oikein tohtori.

Vierailija
26/62 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän on jäänyt eläkkeelle ja myynyt yrityksensä?

Midsona muistaakseni omistaa tuotemerkin.

Vierailija
27/62 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko perustella, miksi vitamiinien ottaminen purkista on humpuukia? AInakin tiedän tarkalleen sen määrän, jonka saan elimistööni toisin kuin ruuasta. Jos tiedän, että ihminen tarvitsee määrän x vaikka b-vitamiineja päivässä, niin nappaamalla pitkävaikutteisen b-vitamiinin tiedän, että elimistöni käytössä on se määrä. Ruuassa määrä vaihtelee, ja on sitä on mahdotonta varmentaa, että varmasti saan tarpeeksi.

Vierailija
28/62 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut itse harkitsemaan paskan myymistä ihmisille. Ei tarttisi olla alimmassa tuloluokassa enää eikä syrjäytynyt.

Kunhan vaan jälleenmyy yksisarvishoitoja, kristallikiviä ja ennustuksia.

Ihmiset on onnellisia ja minä tienaan. Win-win.

Kaman myynti on kuitenkin laitonta, vaikka kaikkien tutkimusten mukaan se itseasiassa toimiikin.

Vierailija
29/62 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti Tolonen erotettiin joskus lääkäriliitosta, kun kyseenalaisti hillitöntä lääkkeiden käyttöä.

Vierailija
30/62 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi harmillista, jos sivusto on hävinnyt. Sitä kautta olen päässyt tiedon äärelle, jolla olen mm. parantunut liikahikoilusta, saanut helpotusta stressiin ja masennukseen. Ihan vaan syömällä vitamiineja. Ja siis todistettavasti niissä tri tolosen pillereissä jotain vaikuttavia aineita on, koska esim. B-vitamiiniarvot nousi niiden avulla. Ja masennus siis väheni.

Kerrotko lisää mitä tuotteita käytit?

Vierailija
31/62 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookissa näyttäs olevan vielä kirjoituksia

32/62 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus yli kymmenen vuotta sitten hän neuvoi mielenterveyspotilaiden foorumilla, että heidän tulee jättää lääkityksensä ja siirtyä hänen luontaistuotteisiinsa. Väitti jopa, että E-Epa auttaa skitsofreniaan.

Vierailija
33/62 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko Tolonen kuollut?

Tekninen vika se varmaan on.

Vuoden mittainen tuntuu aika pitkältä tekniseltä vialta.

Vierailija
34/62 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä maailmaa hallitsee lääketeollisuus! ja nimenomaan rokoteteolluus... koronaan olis halpa ja toimiva lääke, ivermektiini... kummallisesti maailman ainoa tehdas räjähti 2019 joulukuussa 🤨

En sano että vitamiinit ovat maailman pelastaja ja Toloset ja Heikkilät jotain guruja mutta onhan se kumma juttu että aina hoidetaan oireita eikä syytä!

Ja ihan vaan tiedoksi... ne faktantarkastajat jotka poistavat kaikki muut kuin rokotteita puolustavat kommentit ovat lääketeollisuuden sponssaamia ✌🏻

Vierailija
35/62 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallituksen doktriinin kannattajat ovat niitä oikeita tiedevastaisia.

Vierailija
37/62 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
38/62 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://web.archive.org/web/20190818122623/http://www.tritolonen.fi/

Kiitos tosi paljon tästä linkistä. Harmitti kun en ole löytänyt hänen sivujaan.

Taitaa tohtori olla jo sen verran eläkkeellä, ettei huvita enää heitellä helmiä sioille. Noin sivuthan on aivan mahtavat ja lähdetietoineen todella kattavat. Olen lukenut niitä ulkomaisia tutkimuksia ja olen kiitollinen tiedoista mitä Tolonen on jakanut.

Lisäravinteista voi olla monta mieltä, mutta minusta kaikilla pitää olla mahdollisuus valita syökö lääkkeitä vai koittaako parantaa olotilaansa luontaisilla aineilla.

Tolonen on tutkinut asioita paljon ja vaikka hän on myös tienannut, niin se ei vähennä hänen työnsä arvoa. Suomessa perinteisesti aletaan aliarvostaa kaikkia, jotka tienaa muotin ulkopuolelta. Miksi lääketeollisuutta pidetään hyvänä, vaikka sen tarkoitus on vielä enemmän tehdä rahaa?

Monesti tuntuu, että keksitään joku ongelma ja siihen ratkaisuksi lääke, vaikka joskus se ongelma voisi häipyä kun elinoloja säädetään. Joskus lääke voi pahentaa tai ylläpitää ongelmaa. Esim lievä masennus voi olla kehon matala tulehdus, johon auttaa elintapojen säätäminen tai se voi olla, että elämässä on joku huonosti ja muuttamalla se huonous, masennuskin paranee. Mutta lääkettä syömällä tila pysyy taustalla huonona ja matala tulehdus ei lähde pois vaan aiheuttaa jossain vaiheessa isompia ongelmia kropalle. Masennus on viesti siitä, että joku on huonosti. Miksi se viesti pitäisi vaimentaa lääkkeellä?

Minä söin joskus masennuslääkettä, kunnes tajusin, että niillä masennus ei parane, en tullut terveeksi, vaikka söin ja söin niitä. Masennuksen oireet ainoastaan pysyivät lievempinä, mutta tehnyt mitään niille asioille, mitkä olivat masennuksen minulle aiheuttaneet. Ihan hullun hommaa pitää lääkkeellä yllä sairautta ja olla lääketeollisuuden lypsylehmä. Joten lopetin niiden syömisen, erosin, vaihdoin asuinpaikkaa, työtä ja paranin.

Vierailija
39/62 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.fao.org/fao-who-codexalimentarius/en/

...

Olisiko syy yo. Tolosen sivujen alasajoon? Ei täyttänyt ravintotutkimusten suhteen tarvittavia kriteereitä?

Vierailija
40/62 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Facebookissakin on nyt ollut kunnon ryhtiliike, kun kaikki salaliittoteoriaryhmät on siivottu sieltä. Hyvää kehitystä!

Jep, ”salaliittoteoriat” jotka yksi toisensa jälkeen paljastuvat osin tai kokonaan paikkansapitäviksi. Tekno-oligarkit päättävät nykyään mistä on sallittua puhua, ja totalitarismin kannattajat hurraavat vieressä. Kunnes jonakin päivänä valtasuhteet muuttuvat ja nuo totalitarismin kannattajat ovat itse hiljennettävinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän