Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon sinkku, koska mulla on niin rumat rinnat

Vierailija
13.05.2021 |

Mulla on niin rumat rinnat, että kukaan ei pysty mua haluamaan tai rakastamaan. Eikä koskaan olekaan. Ainoastaan hyväksikäyttämään. Inhottaa olla tässä ruumiissa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole sinkku rintojesi tähden vaan koska sulla on huono itsetunto. Maailma on täynnä ihmisiä, jotka ovat suhteissa vaikka ne rinnat eivät olisikaan täydelliset.

Vierailija
2/13 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole sinkku rintojesi tähden vaan koska sulla on huono itsetunto. Maailma on täynnä ihmisiä, jotka ovat suhteissa vaikka ne rinnat eivät olisikaan täydelliset.

Vauvan av-palsta. Ihan turha väittää vastaan, ap tietää, ja ihan kokemuskesta, ja kaikki jotka muuta väittävät valehtelevat.

Toivotan kuitenkin hyvää kevättä ja kesää ap, koita keskittyä muihin asioihin. 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rinnat on pahemmat kuin 90v mummolla, mut ei ne estä parisuhdetta. Rinnat on vauvoja varten.

Vierailija
4/13 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinulla on tapana tutustua ihmisiin riisumalla yläkroppasi?

Vierailija
5/13 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverilla on pienet, littanat toisistaan kaukana olevat rinnat jotka sojottaa toinen itään ja toinen länteen ja kuitenkin samalla riippuvat - ja hänellä on mies. Ei oo tisseistä kiinni.

Vierailija
6/13 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Jos on riittävästi muita hyviä ominaisuuksia, voi kelvata jollekin huonoine rintoineenkin. Mutta entäs jos näitä muita hyvinä pidettyjä ominaisuuksia ei vaan ole? Eli ei hyvää ulkonäköä, sosiaalista luonnetta? Itsetunnon kehittäminenkään ei ole mitään yksinkertaista ja voi viedä helposti vuosia terapeutin avullakin.

Vierailija
7/13 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaverilla on pienet, littanat toisistaan kaukana olevat rinnat jotka sojottaa toinen itään ja toinen länteen ja kuitenkin samalla riippuvat - ja hänellä on mies. Ei oo tisseistä kiinni.

Millainen mies hänellä on? Onko mies menestynyt vai pelkkä perus mies joka ei saa muitakaan naisia kuin lattarintaisen?

Onko kaverillasi muita ihan hyviä ominaisuuksia? Eli onko sosiaalinen, onko hänellä paljon kavereita? Onko ulkonäkö ok? Onko normaalipainoinen?

Vierailija
8/13 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä on kahta lajia. Niitä joita rinnat kiinnostaa ja ne joilla niille ei ole mitään merkitystä. Noin 50% on enemmän kiinnostunut takapuolen muodosta. Siitä vaan salille pumppaamaan booty kuntoon.

Ps. Rinnatkin voi leikkauttaa jos sillä saa nupin kuntoon.

Vierailija
9/13 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä on kahta lajia. Niitä joita rinnat kiinnostaa ja ne joilla niille ei ole mitään merkitystä. Noin 50% on enemmän kiinnostunut takapuolen muodosta. Siitä vaan salille pumppaamaan booty kuntoon.

Ps. Rinnatkin voi leikkauttaa jos sillä saa nupin kuntoon.

Minulle ei ole merkitystä miehellä joka ei välitä rinnoista. En minä halua miestä joka hädin tuskin viitsii koskea rintoihin koska ei ole kiinnostunut niistä. Näitä miehiä olen jo tavannut tarpeeksi monia.

Vierailija
10/13 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, millaiset on rumat rinnat?

Vierailija
11/13 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sinulla on tapana tutustua ihmisiin riisumalla yläkroppasi?

Rintojen koon pystyy päättelemään aika hyvin ilman riisumistakin. Jostain kumman syystä ne miehet ovat aina kiinnostuneempia niistä naisista joilla on isot rinnat. Ei tarvitse edes olla ilman paitaa huomatakseen kenellä on isot ja kenellä ei. Katso joskus huvikseen niitä naisia, jotka ovat miehille kuin ilmaa. Kaikilla heistä on pienet rinnat.

Vierailija
12/13 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta rinnat vaan peppu. Haluan puristella ja pussailla peppua.

Vierailija
13/13 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mene sitten leikauttamaan, mikä estää sinua?