Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen järkyttynyt: Yksinäisyys on täällä kielletty puheenaihe?

Vierailija
13.05.2021 |

Tästä palstasta ei ole mitään apuasi enää meille yksinäisille sillä enää nykyään täällä ei saa tehdä keskustelus yksinäisyydestä ja yksinäisten ongelmistaan vaan palstan nykylinjaus on että yksinäisistä tulee vaieta ja lakaista ongelma matonalle jotta se poissa näkyvistä ja poissa mielestä. Minä itkenyt ja olen surullinen sillä tämä on liian raskasta minulle.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmiannettu.

Vierailija
2/19 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ilmiannettu.

Miksi? Miksi te vihaatte meitä yksinäisiä niin paljon? Miksi me emme saisi olla olemassa, näkyä ja kuulua? Kerro jooko äläkä vain spämmää.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää luoda aiheesta monia ketjuja? Ymmärtäisin, jos näkökulma muuttuisi mutta suurimmassa osassa yksinäisyysketjuista jauhetaan vain samaa ilman mitään halua yrittää löytää ratkaisuja ongelmaan.

Vierailija
4/19 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää luoda aiheesta monia ketjuja? Ymmärtäisin, jos näkökulma muuttuisi mutta suurimmassa osassa yksinäisyysketjuista jauhetaan vain samaa ilman mitään halua yrittää löytää ratkaisuja ongelmaan.

Kun ei niitä monen monta vuotta vanhoja ketjuja vuodelta nakki ja makkara jaksa kaivella esiin jostain Googlen syövereistä.

Vierailija
5/19 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alennustilassa koko palsta, kaikki poistetaan. En ymmärrä tätä mode-logiikkaa.

Vierailija
6/19 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse tehdä uutta ketjua samasta aiheesta josta on jo täällä valmiiksi keskusteltu ja joka on jo kertaalleen käsitelty. Täällä on ollut keskusteluja yksinäisyydestä jo Vauvan alkuajoista. Mene kirjoittamaan niihin.

Vierailija
7/19 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla sama joka ruikutti täällä yksinäisyydestä jo 2003Eikö tästä aiheesta jo keskusteltu silloin ja käyty asia loppuun että mene ulos ja hanki niitä ystäviä.

Vierailija
8/19 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse tehdä uutta ketjua samasta aiheesta josta on jo täällä valmiiksi keskusteltu ja joka on jo kertaalleen käsitelty. Täällä on ollut keskusteluja yksinäisyydestä jo Vauvan alkuajoista. Mene kirjoittamaan niihin.

En ole ap, mutta millä oikeudella sanot noin? Onhan täällä muitakin aloituksia pilvin pimein, sellaisia joista keskustellaan jossain muissakin ketjuissa.

Vierailija
9/19 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa hakisit niitä vanhoja ketjuja sen sijaan että spämmäät tänne uutta otsikkoa.

Yksinäisyys ja sen eri syyt on puitu tällä palstalla jo kuoliaaksi.

Jos haet itse seuraa muistutan ettei tämä ole mikään seuranhakupalsta. Senssi-ilmot ilmiannetaan koska ne ovat palstan väärinkäyttöä.

Vierailija
10/19 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäiset = persut valittaa

Vierailija
11/19 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kiusaaja eksyi ketjuun. Häpeä.

Vierailija
12/19 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ei niitä monen monta vuotta vanhoja ketjuja vuodelta nakki ja makkara jaksa kaivella esiin jostain Googlen syövereistä.

No se on sun ongelma sitten. Laiskuus. Ilmeisesti yksinäisyyden juurisyy on sama.

Vierailija
13/19 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, täällä saa vain haukkua na i s ia, m i e hiä ja keski-ikäisiä :)

Palsta on tarkoitettu zukupuolten välisen wihan ja eripuran lietsomiseen, sekä ihmisen luontaisen vanhenemisen halweksimiseen molemmilla zukupuolilla.

Vierailija
14/19 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäiset = persut valittaa

Tän palsta logiikka ei petä koskaan. Nyt yksinäisyys tekee ihmisen persuksi.

Vierailija
15/19 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP täältä saat tukea. Olen nimittäin myös yksi noista yksinäistä. Kysymyksessä on kyllä oma valintani kun ihmiset aika inhottavia kuten tässäkin ketjussa pelkkää nälvitää ja kiusaamista.

Enemmän ketjuja jotka koskevat yksinäisyyttä ja ketjuihin vinkkejä miten hankkia mukavien ihmisten tuttavuuksia.

AP hyvä aloitus, laita jatkossakin aloituksia myös yksinäisyyttä koskien. Monia meitä jotka haluamme kuulla muiden yksinäisten tarinoita rohkaistuaksemme ottamaan yhteyttä muihin yksinäisiin sopivan tilaisuuden tullen.

M46, yksinäinen

Vierailija
16/19 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa hakisit niitä vanhoja ketjuja sen sijaan että spämmäät tänne uutta otsikkoa.

Yksinäisyys ja sen eri syyt on puitu tällä palstalla jo kuoliaaksi.

Jos haet itse seuraa muistutan ettei tämä ole mikään seuranhakupalsta. Senssi-ilmot ilmiannetaan koska ne ovat palstan väärinkäyttöä.

Mies-nais-wiha ja kaikki parisuhteisiin sekä parisuhteen etsimiseen liittyvät aiheetkin on koluttu tällä palstalla jo aikapäiviä sitten loppuun, silti aiheesta jankutetaan liki joka päivä uusin pitkin ketjuin?

-ei ap

Vierailija
17/19 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alennustilassa koko palsta, kaikki poistetaan. En ymmärrä tätä mode-logiikkaa.

Mode on robotti, joka poistaa kaiken, mistä joku valittaa. Eli ketjujen poistuminen johtuu palstalaisten tympeästä tasosta.

Vierailija
18/19 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP täältä saat tukea. Olen nimittäin myös yksi noista yksinäistä. Kysymyksessä on kyllä oma valintani kun ihmiset aika inhottavia kuten tässäkin ketjussa pelkkää nälvitää ja kiusaamista.

Enemmän ketjuja jotka koskevat yksinäisyyttä ja ketjuihin vinkkejä miten hankkia mukavien ihmisten tuttavuuksia.

AP hyvä aloitus, laita jatkossakin aloituksia myös yksinäisyyttä koskien. Monia meitä jotka haluamme kuulla muiden yksinäisten tarinoita rohkaistuaksemme ottamaan yhteyttä muihin yksinäisiin sopivan tilaisuuden tullen.

M46, yksinäinen

Kiitoksia tuesta ja olen kanssa samaa mieltä että yksinäisyydestä ja sen ongelmasta pitäisi puhua enemmän Suomessa. Ei yksinäisyys minnekkään katoa siitä vaikenemalla.

Ap

Vierailija
19/19 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vastaapa ihan rehellisesti. Milloin olet ensimmäistä kertaa aloittanut ketjun yksinäisyydestä?