Seuraavat viikot koronaluvut pomppaa - nuoret aikuiset ryyppää jengillä
Kommentit (28)
Usko pois ne teki sitä koko ajan. Teki vain sisällä kun oli kylmä.
Putkaa, linnaa, vankeutta ja sakkoa, niin oppiivat olemaan.
Samaa pelkään, kesä pilalla kun osan pää pettää maalisuoralla.
Mitä väliä oikeesti? Jos ne sairastuu koronaan ni oma vika. Nuorille ei korona välttämättä ole edes kovin paha juttu. Olkaa onnellisia rokotetut olette suojassa.
Ihminen on perimmiltään aika itsekäs loppujen lopuksi. Ei mun persettä kutita jos joku sairastuu koronaan. Oikeesti.
Te valittajat käytte kaupassa, eikö?
Kesä otetaan rennosti, käydään kuppiloissa ja reissataan. Jaksetaan sitten syksy ja talvi kököttää kotona.
Kyllä tässä on koko ajan porukalla ryypätty ja, pidetty kotibileitä. Eikä yhtään koronatartuntaa ole sieltä tullut.
Ryypätköön, mua häiritsi oikeastaan vain tuo "nuoret aikuiset", nykyään kun on oikeasti vain "vanhempia lapsia".
Hyvä juttu. Nuorena pitää nauttia elämästään, koska vanhana on vain toisia paheksuva kääkkä, joka ei pysty mihinkään.
Mua ei tossa ärsytä mikään muu kuin se että tolla perseilyllä pitkittää sitä, että kulttuuriväki ei pääse töihin! Mua ei kiinnosta terassilla ryyppääminen mutta mä haluan teatteriin, konserttisaliin (en festareille) ja oopperaan!!
Bussimatkat hoitoalan työpaikkaan muuttuvat jälleen piinallisemmiksi. Se johtuu sekä nuorista että vanhoista kaljoittelijoista. Vanhemmilla vain alkaa olla ensimmäinen rokote jonkinlaisena suojana. Uudet muunnokset lisäävät tartuntariskiä kaikilla, myös rokotetuilla.
Me ollaan ryypätty koko ajan, mutta se tehdään nyt ulkona eikä sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Te valittajat käytte kaupassa, eikö?
Kaupassakäynnin ideana ei ole kyhnyttää kylki kyljessä ilman maskia tunteroista tai kauemmin.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei tossa ärsytä mikään muu kuin se että tolla perseilyllä pitkittää sitä, että kulttuuriväki ei pääse töihin! Mua ei kiinnosta terassilla ryyppääminen mutta mä haluan teatteriin, konserttisaliin (en festareille) ja oopperaan!!
Minä minä minä!
Ensin bailataan ja sitten vingutaan, kun tulee rajoitukset ja menee kesätyöt ym. Ristiriitaista kieltämättä. Omaa osuutta ei haluta nähdä vaan vika on aina muissa. Jotain on mennyt kasvatuksessa pahasti pieleen.
HSEn adonis kirjoitti:
Entä sitten? Mikä sinun ajatuksesi olisi, kaikkien tulisi pysyä kotonaan ikuisesti? En ymmärrä miten ihmiset jaksavat tätä koronasta puhumista.
Puolta metriä pidemmät turvavälit ja maskit auttaisivat jo paljon. Eiväthän ne estä tapaamasta ulkona, joka on aina tuulettaa,attomia sisätiloja parempi vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä juttu. Nuorena pitää nauttia elämästään, koska vanhana on vain toisia paheksuva kääkkä, joka ei pysty mihinkään.
Ehkäpä se onkin sitä, että kun elämänkokemusta tulee, osaa ajatella asioita laajemminkin eikä tuijottaa vaan omaan napaan. Sitä kutsutaan ihmisen kehitykseksi.
Muistakaa tulla kertomaan, että TAAS meni ennustukset vikaan.
Entä sitten? Mikä sinun ajatuksesi olisi, kaikkien tulisi pysyä kotonaan ikuisesti? En ymmärrä miten ihmiset jaksavat tätä koronasta puhumista.