Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lyö naista. Mitä mieltä olette?

Nainen25
12.05.2021 |

Onhan lyöminen tottakai molempisuuntasesti väärin. En sano että naisen lyöminen olisi mitenkään oikein. Olen seurustellut monta vuotta mieheni kanssa ja meille on tullut paljon riitoja. Joka tapauksessa olen ollut ainoa osapuoli joka on halunnut korjata asiat ja käymään asiat kunnolla läpi. Kun olen kysynyt "miksi olet tehnyt tämän tai että mikä minussa on vikana" keskustelu on muuttunut yleensä sitten "haukkumisen" ja asia on ollut minun vikani. Viimeksi kun riitelimme. Riita meni siihen että istuimme autossa, mies löi minua ja yritin paeta takapenkille/ulos autosta väkivallan takia. Tilanne meni siihen että mies repi minua, löi enemmän ja kun olin juossut pihalle niin hän repi minua hiuksista ja heitti minut maahan että kaaduin kovalle asvaltille. Olen sen jälkeen pelännyt olla hänen seurassaan ja käteni ovat täynnä mustelmia. Voitteko te saman kokeneet naiset kertoa oman osanne ja jakaa vaikka omia mielipiteitä asiasta... Kiitos.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan pataan mieheltäni mielummin kuin otan semmoisen kiltinmiehen, joka ei osaa näyttää minulle kaapin paikkaa.

Vierailija
2/12 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se mies.

Onhan meilläkin ollut 30 vuoden liiton aikana useita riitoja, mutta lyömiseksi ei ole koskaan mennyt. Kerran vaimo yritti, otin käsistä tiukasti kiinni ja pidin kiinni, kunnes rauhoittui. Myöhemmin keskustelimme senkin tilanteen lävitse, kuten sen jälkeen kaikki muutkin riidat.

m50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sen ensimmäisen kerran lyö, seuraavan kerran lyö helpommin. Vähintään miehen pitää hakea apua ongelmaansa tai sitten on parempi erota. Tosin sekin voi mennä sitten väkivaltaiseksi.

Vierailija
4/12 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät lyö naisia. Säälittävät pellet lyövät naisia.

Vierailija
5/12 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe tuollaisen kestämisessä mitään järkeä. Itse ilmoittaisin lyömisestä ja pahoinpitelyistä ja lopettaisin suhteen, ja mitä nopeammin sen pystyt tekemään sen parempi.

Keskustelu ei ehkä kuulu seksi otsikon alle?

Vierailija
6/12 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En salli väkivaltaa parisuhteessa itseltä enkä toiselta.

Minua on lyöty, ja olen itse köyttänyt/joutunut käyttämään voimaa toisen rauhoittamiseen.

Enään tälläitä ei ole tapahtnut vuosiin. Nykyisen Naisystäväni kanssa asia on puitu ja puhuttu. Asia on molemmille päivänselvä. Riitelemme toki ja olemme erimieltä asioista, joskus voimakkaastikin. Yleensä riidat on päätyneet sovitteluun, halailuun yms.

sovintoseksiä harrastamme myös ilman riitoja... Ennaltaehkäisevästi.

Vierailija
7/12 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroja on kirjoitti:

Miehet eivät lyö naisia. Säälittävät pellet lyövät naisia.

Näin on, säälittävät nahjukset ja pellet lyö naisia, kun eivät sanallisesti pärjää naiselle.  Mies muuttui rotaksi juuri sillä hetkellä, kun tulee ilmi, että on lyönyt naista. Samoin lähti miehen arvostus.  

Vierailija
8/12 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle riittäisi se ensimmäinen kerta, lähtisin samantien. Mitkään selitykset ei auta, lyöminen on niin raukkamaista puolin ja toisin.

Vierailija
9/12 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen mielipiteitä? On tapahtunut rikos, tee siis rikosilmoitus.

Vierailija
10/12 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mies, joka on istunut kuulusteltavana parisuhdeväkivallasta. Juttuhan kuivui kasaan jo alkumetreillä kun vastapuolen väitteistä huolimatta ei löytynyt yhtään silminnäkijää, saatikka mitään vammoja vastapuolelta. Maine siitä silti meni ja sain kantaa aika pitkään "akanhakkaajan" leimaa otsassa. Leima ei ole lähtenyt tietyissä piireissä vieläkään 20 vuotta tapahtumien jälkeen. Onneksi löytyi nainen, joka uskoi minuun ja syyttömyyteeni, vaikka exä lähipiireineen yritti häntäkin pelotella. Eipä ole edelleenkään tämä minuun uskonut nainen väkivaltaa kokenut, on vaan tuumannut näille pelottelijoille olevansa sen verran ärsyttävä ihminen että olisi jo saanut turpaansa jos semmoinen vaara olisi olemassa. Loppuviimein itse kävelin pää pystyssä voittajana pois alkoholistin luota, sain paremman parisuhteen ja ennen kaikkea paremmman ystäväpiirin, jossa kukaan ei usko minun koskaan hakanneen ketään naista.

Mutta aloittajan tilanteessa, hakekaa yhdessä apua. Parisuhdeväkivalta ei ole koskaan hyväksyttävää. Jos vastapuolta ei avun hakeminen kiinnosta, pakkaa kamasi ja häivy. Ei se siitä maton alle lakaisemalla muutu, pahenee vaan ajan myötä.

Vierailija
11/12 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosilmoitus. Väkivalta ei ole hyväksyttävää.

Vierailija
12/12 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, siirräppä tämä keskustelu pois seksipalstalta.

On suuri ero parisuhde väkivallalla ja sub/dom leikeillä makuuhuoneessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi