Onko teille koskaan käynyt verkkokauppatilauksissa niin että tuotetta tuleekin useampi kappale kuin on tilattu ja maksettu?
Mulle tuli juuri kangaskasseja 5 kpl eli sellainen muovipussillinen ns. pakkauserä kun olin tilannut ja maksanut vain yhden. Noissa oli kaikissa hintalaput eli oli tarkoitettu se muovipussi hajoitettavaksi myymälässä ja myytävän yksitellen. Palautin kaikki ylimääräiset 4 mutta onkohan tällainen tavallistakin?
Kommentit (18)
En ole saanut koskaan ylimääräistä, mutta muutaman kerran ei ole laskua tullut ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
veikkaan ettet ymmärrä mitä tilasit. yksi kangaskassi tai viisi on melko saman hintaisia
Ei ole. Ne on kaikki laputettu erikseen eikä siinä muovipussin päällä ole viivakoodia että myytäisiin könttänä. Tilauslistassa lukee 1 kpl, samoin oli tietysti siinä verkkokaupan sivun myynti-ilmoituksessa. Ei mitään puhetta että kyseessä olisi pakkaus jossa yhteensä 5 kpl.
Tilasin kerran leikkuulaudan, sain 5 kpl. En lähettänyt Saksaan eivätkä ole perään huudelleet.
Tilasin tuulipuvun , samassa paketissa oli toinen erivärisenä. Lasku oli vain yhdestä puvusta.
Vierailija kirjoitti:
Palautit ylimääräiset? Oletko jotenkin yksinkertainen?
Ite oot näköjään epärehellinen
-Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Palautit ylimääräiset? Oletko jotenkin yksinkertainen?
En halua neljää ylimääräistä kangaskassia nurkkiini lojumaan. Sitä paitsi tilasin tuon yhdenkin kangaskassin alun perin vain siksi että saan toimituksen ilman postituskuluja. Kyllä se käyttöön tulee vaikka kirjastokassiksi mutta en halua hamstrata niitä yli oman tarpeen (kaikki samanlaisia kaupan logollisia).
Olen saanut ylimääräisiä, en ole palautunut. Tilasin repun, paketissa oli kaksi. Kerran ulkomaalaisesta verkkokaupasta lähetettiin tilaamani tuote vahingossa Norjaan. Hyvittivät tilauksen ja tein uuden tilauksen. Alkuperäinen tilaus tuli myös myöhemmin minulle. Pidin molemmat.
Olen saanut, tilasin saksalaisesta verkkokaupasta yhdet kengät jo valmiiksi alennettuun hintaan ja ne lähetti mulle kahdet parit, sama koko ja kaikki. Ei tullut mitään viestiä sieltä ja en jaksanut oma-aloitteisesti alkaa vensklaamaan jonkun UPS/DHL kanssa, joka ne toi niin pidin vaan itselläni. Googlailin myös tuolloin tätä ja ilmeisesti sinulla ei ole mitään velvoitetta alkaa tuotteita oma-aloitteisesti palauttelemaan lain mukaan. Von toki olla väärässäkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut, tilasin saksalaisesta verkkokaupasta yhdet kengät jo valmiiksi alennettuun hintaan ja ne lähetti mulle kahdet parit, sama koko ja kaikki. Ei tullut mitään viestiä sieltä ja en jaksanut oma-aloitteisesti alkaa vensklaamaan jonkun UPS/DHL kanssa, joka ne toi niin pidin vaan itselläni. Googlailin myös tuolloin tätä ja ilmeisesti sinulla ei ole mitään velvoitetta alkaa tuotteita oma-aloitteisesti palauttelemaan lain mukaan. Von toki olla väärässäkin.
Juu ei varmasti olekaan. Ensin ajattelin että laitan sähköpostia mutta kun paketin mukana oli valmiiksi palautusohjeet ja tarrat niin pakkasin niihin. Toki olisihan se kiva yllätys jos tästä rehellisyydestä saa vaikka jonkun alekoodin tms mutta en mä sitäkään välttämättä tarvi. Tilasin lopulta jopa parilla sadalla kyseisen kaupan tuotteita parilta eri toimittajalta niin olen yllä hetken tyytyväinen ilmankin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei varmasti olekaan. Ensin ajattelin että laitan sähköpostia mutta kun paketin mukana oli valmiiksi palautusohjeet ja tarrat niin pakkasin niihin. Toki olisihan se kiva yllätys jos tästä rehellisyydestä saa vaikka jonkun alekoodin tms mutta en mä sitäkään välttämättä tarvi. Tilasin lopulta jopa parilla sadalla kyseisen kaupan tuotteita parilta eri toimittajalta niin olen yllä hetken tyytyväinen ilmankin :)
Mutta kiva, jos joutuu maksamaan palutuksesta postimaksut... En ala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kiva, jos joutuu maksamaan palutuksesta postimaksut... En ala.
No ei kai kukaan omaan piikkiin siinä tapauksessa heidän mokaansa korjaakaan. Tuossa oli valmiit tarrat, mikähän Schenker tms. En nyt muista enää mutta ei ainakaan posti.
Tilasin puhelimen panssarilasin, sain 2 yhden hinnalla, eikä ollut mitään tarjousta.
Just sain kosmetiikkaa ison tuotepakkauksen samaan hintaan kuin puolta pienemmän, koska pienet olivat loppuneet.
Tilasin ja maksoin jonkun kodinkonevaraosan. Ei tullut perille. Reklamoin.
Tuli uusi toimitus, ok. Parin viikon päästä sama kuriiri toi nuhjaantuneen paketin.
Aattelin, että joku puolison paketti. No, sieltä löytyi sama varaosa. En jaksanut palauttaa.
veikkaan ettet ymmärrä mitä tilasit. yksi kangaskassi tai viisi on melko saman hintaisia