Onko Jumala joskus puhunut selkeästi sinulle?
En tarkoita pelkkiä korvin kuultavia ääniä, vaan siis sydämelle tulevia sanoja, Raamatun kautta, toisen ihmisen kautta tms.
Kommentit (12)
millä tavalla ilmaisi tämän ajatuksen sinulle?
On ympäröinyt minut rakkaudella ja sanonut sydämelleni että olen hyväksytty. Tapahtui pitkän kyselyn, epätietoisuuden ja hätäilemisen jälkeen. Käytti myös keinoa, jossa korosti erään puhujan sanoja. Kuuloni ikään kuin terästyi noissa kohdissa. Ne kohdat kertoivat armosta eli Jumalan ansaitsemattomasta rakkaudesta osakseni :)
kohtaisista ongelmistaan, ja niitähän piisaa...
Kun kärsimme lapsettomuudesta Jumala sanoi useaan kertaan, että " älä pelkää, saat kaiken mitä tarvitset ja enemmänkin" . Tulin raskaaksi (hoitojen avulla) ja saimme kaksoset. Tässä vain yksi esimerkki.
Viimeksi eräässä suuressa asiassa tällä viikolla. Ratkesi eräs vuosia vaivannut asia. Saan Jumalalta johdatusta ja voiman tunteen aina vaikeissa paikoissa, että tekisin oikean ratkaisun. Johdatusta on myös se, että tapaan hienoja ihmisiä.
koska kärsimme myös lapsettomuudesta. Uskoin ja luotin siihen, että asiat menevät lopulta parhain päin. Nyt meilläkin kaksoset!
Silloin hoitojen aikaan ja etenkin alkionsiirron jälkeen tunsin vahvasti, että saan pitää nämä lapset.
9
Itse Jumaluuteen, Alkulähteeseen en ole ollut yhteydessä, enkä usko sen olevan mahdollista.
Pyydän ja saan neuvoja pulmatilanteissa, saan lohdutusta ja tukea. Vastaukset saan joskus unessa, joskus löydän sattumalta kirjan, joka vastaa kysymykseeni tai joku ihminen puhuessaan antaa vastauksen. Joskus vain saan mieleeni vastauksen.
Lohdutusta olen saanut mm. irtoamalla kehostani. Läheiseni oli kuollut ja olin syvästi surullinen, rukoilin apua ja ihan spontaanisti irtosin kehostani. Ymmärsin todella, että kuolema ei ole mikään loppu.
Kun luen pyhiä kirjoja, esim. raamattua, pyydän, että ymmärtäisin jonkin vaikean asian. Yleensä en heti ymmärrä, mutta ajan kanssa ymmärrys hiipii tajuntaani ja taas näen enemmän.
Voin myös välittää parantavaa energiaa ja usein sitä käytänkin lapsiini ja mieheeni ja itseenikin.
Meillä on nyt kaksi tervettä lasta :) Ja tästä olen ikuisesti kiitollinen Jumalale!
vaikuttaa asioihin, Jumalan johdattamana. Usko varmasti myös antaa positiivisemman perusasenteen, jolla selviää vaikeuksista.
Olen entinen narkki ja olin ollut lyhyen hetken raittiina. Olin juuri päättänyt alkaa vetää uudestaa ja jo matkalla ainetta hankkimaan kun sain puhelun. Eräälle tärkeä ihminen oli sairastunut ja minut soitettiin häntä katsomaan heti paikalla. Lähdin heti sairaan luokse ja perille päästyäni hän olikin terve. Se oli kummallista, mutta eipä tarvinnut enää huumeita lähteä hakemaan.
Tiesin, että toi oli Jumalan konsti saada mut pois pahoista aikeistani.
On tapahtunut muitakin asioita, mut olkoon, en viitti kertoo enempää
Totesi vaan, että soromnoo, ei vois vähempää kiinnostaa sinun asiasi.