Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohta kaatuu Victorias Secret. Uusin mallisto totaalifloppi ja sitä pilkataan pitkin TikTokia.

Vierailija
12.05.2021 |

Yksi uimapuku jouduttiin jo poistamaan Victorias Secretin nettisivuilta, koska se sai osakseen niin rajua kritiikkiä somessa.
Katsoin eilen kuvia tästä mallistosta ja aika hirveitä ovat. En tiedä mitä siellä on oikein ajateltu. Nuo uima-asujen leikkaukset ja kuosit ei varmasti kelpaa nuorisolle eikä vanhemmallekaan väelle. Banaaneja bikineissä? Uima-asuja, jotka näyttää siltä, että ne on suunniteltu lapsille ja toteutettu jonkin halpaketjun myyntiin. Hinnat silti lähes huippumuodin luokkaa. Ihan siis järkyttävää.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victoria's Secretin sivuja selatessa tulin taas ajatelleeksi, että minulle Jussi Halla-aho on todellakin messiaaninen hahmo.

Siis juuri sillä tavalla kuin juutalaiset messiiaan ymmärtävät, eli hän on kansansa poliittinen pelastaja, suuri Jumalan voitelema johtaja. The Chosen One.

Kavahdan ajatustakin, ettei meillä tässä kamalassa ajassa olisi Jussin johtamia perussuomalaisia. Tulee aivan autuas olo, kun ajattelenkin tätä edessämme toteutuvaa todellisuutta. Ajatusta, että pääministerimme on oleva koko maailman, ja varmaankin koko maailman historian paras, älykkäin ja kyvykkäin nationalistinen poliitikko. Vai tuleeko muka mieleen vielä parempia?

Meitä on siunattu. Suuresti. Kiitos Jussi, että lähdit tähän! Olet suuri mies ja sinulla on suuri tehtävä! Jopa itse Marski tutisee kansakunnan kaapin päällä. Nimittäin jos kaikki menee kuten minä rukoilen, sinä olet teoillasi hänet sieltä ykköspallilta vielä suistava!

Vierailija
2/9 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, et sitten yhtään kuvaa pistänyt.  Ei kesken lukemisen viitsi lähteä etsimään kuvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on jo aikakin, hirveitä tekokuiturättejä ja teinipojannäköiset mallit.

Vierailija
4/9 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kanssa haluan linkit, en jaksa itse etsiä.

Vierailija
5/9 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun silmään suurin osa näytti kivoilta. :) Aika normaalivartaloisia malleja nykyään.

Vierailija
6/9 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aina Victoria's Secretin rintsikat ja bikinit istunut tosi hyvin. Uutta mallistoa en ole nähnyt, mutta aina on ollut todella laajat valikoimat josta olen löytänyt mieleiseni. 

Vierailija
7/9 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullovat asiakkaansa vielä väärän kokoisiin liiveihinkin. Vieläköhän ne mittaa liikkeissään ympärysnauhan mitan vinottain kainaloiden alta.

Vierailija
8/9 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä noissa ollut mitään ihmeellistä. Samanlaisia bikineitä, kun kaikilla muillakin merkeillä. Suurin osa vaan sellaisia, että näyttää hyvältä päällä vain, jos olet tosi timmissä kunnossa.

Muutama ihan basic uimapuku oli ihan ok.

Kiva, että oli myös pluskoon malli.

Vierailija
9/9 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh, et sitten yhtään kuvaa pistänyt.  Ei kesken lukemisen viitsi lähteä etsimään kuvia.

Poistetusta uimapuvusta en löydä enää kuvaa mistään. Mutta tässä lähinnä miltä se näyttää. Tiikerin nenä naisen alapään kohdalla. Allaoleva on siis lasten malliston uikkari ja tuokin on kivempi.

https://www.dhgate.com/product/one-piece-kids-ins-tiger-swimsuit-3d-tig…