Luomiväri ilman ripsiväriä
Näyttääkö mielestänne tyhmältä, jos on silmämeikkinä pelkkä luonnollisen sävyinen luomiväri ilman ripsiväriä? Ripsarin levitys on mielestäni vaikeaa, poistaminen työlästä ja kaikki ripsivärit myös ärsyttävät silmiäni enemmän tai vähemmän. Jotain luonnollista luomiväriä kyllä mielelläni käyttäisin, mutta näyttääkö se orvolta ilman ripsiväriä?
Kommentit (4)
Jos on vaaleat ripset ja räikeä luomiväri, voi näyttää hassulta. Tummemmat ripset ja luonnollisempi luomiväri toiminee.
Näyttää ainakin mulla ihan hullulta, oli luomivärin sävy mikä tahansa.
Itse ainakin teen nudensävyisen meikin vaalean kuultavalla ja ruskealla luomivärillä ilman mitään ripsareita. Silmäni ovat luonnostaan suuret ja tummat, joten eivät kaipaa paljon meikkiä. Arjessa en jaksa käyttää ripsiväriä, juhliin toki laitan. Kukaan ei ole ikinä ainakaan päin naamaa sanonut, että näyttäisi hassulta, vaan kauniita silmiäni kehutaan. Toki se meikki ei ole mitenkään silmiin pistävä, vaan enemmän sellainen contour-tyyppinen.
Nykyään on niin paljon erilaisia meikkityylejä, että luulisi kaikkien olevan vapaita tekemään mitä itse haluavat. Ripsethän voi myös kestovärjätä jos ei ripsaria jaksa käyttää.
Riippuu luomiväristä, silmän mallista, ripsien vaaleudesta jne. Jos on hyvin häivytetty ja oikeasti luonnollinen väri, niin saattaa toimia.