Nuori muuttaa pois kotoa
Niin siinä sitten käy lopulta, että nuori muuttaa omilleen. Miten siitä yksinjäänyt vanhempi selviää? Tiesin että se päivä tulee vielä, oli silti kova kolaus että näin pian.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munkin mielestä hirveetä! Onneksi ei muuta kauas. Silti tulee aivan hirveä ikävä.
Mun mielestä ei ole hirveetä vaan todella palkitsevaa huomata kuinka osaava ja järkevä omasta lapsesta on tullut. Nykyään suhdekin on enemmän kahden aikuisen kuin äidin ja lapsen. Oletko läheisriippuvainen?
Että mulla tulee ikävä lastani joka on kahdeksantoista vuotta ollut koko ajan lähellä kotona, on jotenkin "läheisriippuvaista"?
Oletko kylmä ihminen?
Olen vaan realisti sekä "valmentanut" lasta sen 18 vuotta siihen, että pärjää maailmalla. Toivottavasti, ette ahdista lapsianne näillä itkuillanne..
ja ainahan voi palata äiteen lihapatojen ääreen nauttimaan lapsilisistä, kun on ensin käyny naimassa sen naapurin tytön tiineeksi! Hahahahahahhahahaha!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munkin mielestä hirveetä! Onneksi ei muuta kauas. Silti tulee aivan hirveä ikävä.
Mun mielestä ei ole hirveetä vaan todella palkitsevaa huomata kuinka osaava ja järkevä omasta lapsesta on tullut. Nykyään suhdekin on enemmän kahden aikuisen kuin äidin ja lapsen. Oletko läheisriippuvainen?
Että mulla tulee ikävä lastani joka on kahdeksantoista vuotta ollut koko ajan lähellä kotona, on jotenkin "läheisriippuvaista"?
Oletko kylmä ihminen?
Olen vaan realisti sekä "valmentanut" lasta sen 18 vuotta siihen, että pärjää maailmalla. Toivottavasti, ette ahdista lapsianne näillä itkuillanne..
ja ainahan voi palata äiteen lihapatojen ääreen nauttimaan lapsilisistä, kun on ensin käyny naimassa sen naapurin tytön tiineeksi! Hahahahahahhahahaha!
LAPSILISÄT LOPPUU,KUN TÄYTTÄÄ 17V
Minulle oli vaikeinta oppia tekemään ruokaa kahdelle kolmen sijasta. Vajaa vuosi taisi mennä , että tuli sopiva määrä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle oli vaikeinta oppia tekemään ruokaa kahdelle kolmen sijasta. Vajaa vuosi taisi mennä , että tuli sopiva määrä.
Kunhan ei roskiin heitä.
Meillä sama tilanne, yliopisto alkaa eikä edes kodin lähellä. Ollut tiukka paikka minulle ja tiukemmaksi vain muuttuu, kunhan loppukesä ja muutto koittaa.
Meillä on 17-vuotias, joka suunnitelee (on jo pitkään suunnitellut) lähtevänsä ulkomaille opiskelemaan. Tapaamaan saa kuulemma tulla vain kerran vuodessa (tässä ehkä nyt teinimeinikiä mukana.
Vierailija kirjoitti:
Mä teen aina vähintään tupla-annoksen, vaikka ei lapsia ole koskaan ollutkaan. Kätevää, kun ei joka päivä tarvitse kokkailla. Kyllä se ruoka tulee syötyä, vaikka olisi runsaampikin määrä.
Onko näiden lasten isillä yhtä vaikeaa päästää irti?
Vierailija kirjoitti:
Miehistä melkein kolmasosa haluaa lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Ei se iseillekään varmasti helppoa ole. He vaan eivät avaudu siitä täällä.