Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmeessä ihmiset päivittää someen saaneensa koronarokotteen?

Vierailija
12.05.2021 |

Oikein on usein kuva mitä on saanut ja seuraava aika näkyvillä. En oikein ymmärrä, päivittävätkö kaikki muutkin rokotuksensa ja terveystietonsa? Ehkäpä seuraava hammaslääkäriaika? Gynekologiaika? Papakoe otettu, woop woop?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa oon ihmetellyt. Se on nyt trendikästä.

Vierailija
2/46 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin helvetin ärsyttävää!!!! Typerää ja lapsellista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaen huomioon tämän ajan ja pandemia tilanteen niin otaksun syyksi ilon ja helpotuksen.

Vierailija
4/46 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä päivitin, kun olin niin onnellinen.

Normaalirokotteitani ja lääkärissä käyntejäni en päivitä, mutta tämä pandemiatilanne on historiallinen. Tuntuu ihanalta luoda siitä myös hyviä muistoja.

Vierailija
5/46 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaa. Ihmiset haluavat osoitaa olevansa mukana tässä koko maailmaa yhdistävässä kriisissä ja jakaa kokemuksiaan.

Vierailija
6/46 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No päivitetäänhän sinne minkä muotoinen kakkapökelekin on aamulla tullut niin onko tuo rokote nyt niin ihmeellinen ?

Vierailija
7/46 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sillä halutaan viestittää että tämä on ohi nyt ja edessä on paluu takaisin normaaliin. Voi vain kuvitella sitä itkua ja hampaiden kiristystä jos käy ilmi että Intian variantti kiertää rokotteet ja edessä on ainakin vuoden lisää verran tätä pandemiaa.

Vierailija
8/46 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on varotoimi, jos ei kuulu mitään muutaman viikon jälkeen, voi olettaa että rokote aiheutti muutakin kuin mitä rokotettu odotti?

Onnea matkaan kaikille! ;)

Vierailija
9/46 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä päivitin, kun olin niin onnellinen.

Normaalirokotteitani ja lääkärissä käyntejäni en päivitä, mutta tämä pandemiatilanne on historiallinen. Tuntuu ihanalta luoda siitä myös hyviä muistoja.

Kiitos kun vastasit. Mä oon tätä oikeesti hämmästellyt. Nyt ymmärrän vähän paremmin.

Vierailija
10/46 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostavampaa se minusta on kuin esim. minkä näköisiä ruoka-annoksia tuttavani ovat syöneet. 

11/46 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No päivitetäänhän sinne minkä muotoinen kakkapökelekin on aamulla tullut niin onko tuo rokote nyt niin ihmeellinen ?

Multa tuli muuten kuutiomainen just tänään.

Jos Sijaltainen nousisi.

Vierailija
12/46 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että kyse on myös joissain tapauksissa siitä, että halutaan tehdä pesäeroa rokotekriittisiin. Se on hyvä tapa epäsuorasti viestiä, että minä en kuulu näihin kajahtaneisiin salaliittohysteerikkoihin.

Vierailija
13/46 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat onnellisia kun ei muutamaan tuntiin oo ilmenny pitkäaikaisvaikutuksia. joutuvat kuitenni loippuiän niitä oottelemaan kuitenkin, varsinki jos menevät vielä myöhemminkin noita ottamaan. Ei minä vaan semmosiesta pysyvästä epävarmuuden tilasta osaisi nauttia

Vierailija
14/46 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä päivittelijät, jotka minä tunnen ovat sellaisia, että tykkäävät haastaa riitaa näiden toisten ääripäiden kanssa. Haluaa saada jonkun kieltäjän ja rokotevastaisen älähtämään ja taas alkaa väittely... Hohhoijaa. Samaa härnäämistä tekee se toinenkin ääripää.

Vierailija
15/46 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sillä halutaan viestittää että tämä on ohi nyt ja edessä on paluu takaisin normaaliin. Voi vain kuvitella sitä itkua ja hampaiden kiristystä jos käy ilmi että Intian variantti kiertää rokotteet ja edessä on ainakin vuoden lisää verran tätä pandemiaa.

Mutta eihän tämä ole ohi. Rokotetunkin pitäisi edelleen noudattaa varotoimia. Ja moni rokotettu on sairastunut rokotteista huolimatta.

Vierailija
16/46 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi viruskammoisille että heitä ehkä uskaltaa tavata henkilökohtaisesti.

Vierailija
17/46 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä hän ne on päivityksiä muiden joukossa.

Vierailija
18/46 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emännät kuvaavat persetttään sinne joka päivä ja sit ihmetellään miksi joku kertoo rokotteestaan. lol

Vierailija
19/46 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijaltainen_nousisi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Multa tuli muuten kuutiomainen just tänään.

Oletko vompatti?

Vierailija
20/46 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska julkiset teki niin nyt ihmiset apinoi ja matkii