Miksi ihmeessä ihmiset päivittää someen saaneensa koronarokotteen?
Oikein on usein kuva mitä on saanut ja seuraava aika näkyvillä. En oikein ymmärrä, päivittävätkö kaikki muutkin rokotuksensa ja terveystietonsa? Ehkäpä seuraava hammaslääkäriaika? Gynekologiaika? Papakoe otettu, woop woop?
Kommentit (46)
Se on niin helvetin ärsyttävää!!!! Typerää ja lapsellista.
Ottaen huomioon tämän ajan ja pandemia tilanteen niin otaksun syyksi ilon ja helpotuksen.
Mä päivitin, kun olin niin onnellinen.
Normaalirokotteitani ja lääkärissä käyntejäni en päivitä, mutta tämä pandemiatilanne on historiallinen. Tuntuu ihanalta luoda siitä myös hyviä muistoja.
Ei minua haittaa. Ihmiset haluavat osoitaa olevansa mukana tässä koko maailmaa yhdistävässä kriisissä ja jakaa kokemuksiaan.
No päivitetäänhän sinne minkä muotoinen kakkapökelekin on aamulla tullut niin onko tuo rokote nyt niin ihmeellinen ?
Kai sillä halutaan viestittää että tämä on ohi nyt ja edessä on paluu takaisin normaaliin. Voi vain kuvitella sitä itkua ja hampaiden kiristystä jos käy ilmi että Intian variantti kiertää rokotteet ja edessä on ainakin vuoden lisää verran tätä pandemiaa.
Ehkä se on varotoimi, jos ei kuulu mitään muutaman viikon jälkeen, voi olettaa että rokote aiheutti muutakin kuin mitä rokotettu odotti?
Onnea matkaan kaikille! ;)
Vierailija kirjoitti:
Mä päivitin, kun olin niin onnellinen.
Normaalirokotteitani ja lääkärissä käyntejäni en päivitä, mutta tämä pandemiatilanne on historiallinen. Tuntuu ihanalta luoda siitä myös hyviä muistoja.
Kiitos kun vastasit. Mä oon tätä oikeesti hämmästellyt. Nyt ymmärrän vähän paremmin.
Kiinnostavampaa se minusta on kuin esim. minkä näköisiä ruoka-annoksia tuttavani ovat syöneet.
Vierailija kirjoitti:
No päivitetäänhän sinne minkä muotoinen kakkapökelekin on aamulla tullut niin onko tuo rokote nyt niin ihmeellinen ?
Multa tuli muuten kuutiomainen just tänään.
Jos Sijaltainen nousisi.
Luulen että kyse on myös joissain tapauksissa siitä, että halutaan tehdä pesäeroa rokotekriittisiin. Se on hyvä tapa epäsuorasti viestiä, että minä en kuulu näihin kajahtaneisiin salaliittohysteerikkoihin.
Ovat onnellisia kun ei muutamaan tuntiin oo ilmenny pitkäaikaisvaikutuksia. joutuvat kuitenni loippuiän niitä oottelemaan kuitenkin, varsinki jos menevät vielä myöhemminkin noita ottamaan. Ei minä vaan semmosiesta pysyvästä epävarmuuden tilasta osaisi nauttia
Nämä päivittelijät, jotka minä tunnen ovat sellaisia, että tykkäävät haastaa riitaa näiden toisten ääripäiden kanssa. Haluaa saada jonkun kieltäjän ja rokotevastaisen älähtämään ja taas alkaa väittely... Hohhoijaa. Samaa härnäämistä tekee se toinenkin ääripää.
Vierailija kirjoitti:
Kai sillä halutaan viestittää että tämä on ohi nyt ja edessä on paluu takaisin normaaliin. Voi vain kuvitella sitä itkua ja hampaiden kiristystä jos käy ilmi että Intian variantti kiertää rokotteet ja edessä on ainakin vuoden lisää verran tätä pandemiaa.
Mutta eihän tämä ole ohi. Rokotetunkin pitäisi edelleen noudattaa varotoimia. Ja moni rokotettu on sairastunut rokotteista huolimatta.
Tiedoksi viruskammoisille että heitä ehkä uskaltaa tavata henkilökohtaisesti.
Siellä hän ne on päivityksiä muiden joukossa.
Emännät kuvaavat persetttään sinne joka päivä ja sit ihmetellään miksi joku kertoo rokotteestaan. lol
Sijaltainen_nousisi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Multa tuli muuten kuutiomainen just tänään.
Oletko vompatti?
koska julkiset teki niin nyt ihmiset apinoi ja matkii
Samaa oon ihmetellyt. Se on nyt trendikästä.