Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko +50v vähän vatsakas mies vielä joskus saada pimppaa?

Vierailija
12.05.2021 |

Kaverin puolesta kyselen.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 48v vähän mahakas mies. Siis mahaa on, mutta lähden kyllä treffeillä myös kympin juoksulenkille tarvittaessa. Seuraa löytyy kivasti. Olen huomannut että jos olet tässä iässä tärkeimpiä tekijöitä on että osaa keskustella ja kuunnella, on huumorintajua, elämä tasapainossa ja alkoholi ei ole ongelma. Näillä pääsee todella pitkälle. Lompakon paksuudesta, mahan koosta tai vehkeen senteistä ei ole kukaan ollut kiinnostunut tähän mennessä.

Naisilta olen kyllä kuullut, että tuolla on ihan uskomatonta sukankuluttajaa liikenteessä. Aikukset miehet viestittelee ”lähex paneen” ja huorittelee jos seksi heti kiinnosta. En usko että näitä tapauksia pelastaisi edes sixpack.

Vierailija
22/25 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on aina saanut, niin saa myös +50v vatsakkaana. Jos taas on aina ollut ongelmia saamisessa, niin ei se ehkä kaikilla helpota iän myötä.

Olen 47v ja epäilen että vientiä olisi vähemmän kun täytän 50. Vatsaa löytyy, mutta ei ihan liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 48v vähän mahakas mies. Siis mahaa on, mutta lähden kyllä treffeillä myös kympin juoksulenkille tarvittaessa. Seuraa löytyy kivasti. Olen huomannut että jos olet tässä iässä tärkeimpiä tekijöitä on että osaa keskustella ja kuunnella, on huumorintajua, elämä tasapainossa ja alkoholi ei ole ongelma. Näillä pääsee todella pitkälle. Lompakon paksuudesta, mahan koosta tai vehkeen senteistä ei ole kukaan ollut kiinnostunut tähän mennessä.

Naisilta olen kyllä kuullut, että tuolla on ihan uskomatonta sukankuluttajaa liikenteessä. Aikukset miehet viestittelee ”lähex paneen” ja huorittelee jos seksi heti kiinnosta. En usko että näitä tapauksia pelastaisi edes sixpack.

Olen huomannut saman. Baarissa/yökerhossa riittää ettei ole liian kännissä ja/tai kusipää. Naiset tulevat ihan oma-aloitteisesti tekemään tuttavuutta.

Jos omaa huonot käytöstavat ja on päihdeongelmaa, niin silloin vaikuttaa lompakon paksuus. Ei sellaista miestä muuten jaksa katsella.

Vanhemmat naiset myös tunnistavat ”pelimiehet” jo kauempaa ja osaavat pysyä heistäkin kaukana.

Mutta. En kiellä etteikö jonkin sortin luontaisella vetovoimalla olisi myös jotain vaikutusta. Omalla kohdalla vatsan pyöristyminen ja vähempi panostus ulkonäköön ei ole juuri vähentänyt vientiä. Olen mukava mies ja se tuntuu olevan aika kovaa valuuttaa. Ikävä kyllä.

Vierailija
24/25 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Irtoseksi markkinat toivottomat keski-ikäisille miehille.

Mun kokemuksen mukaan nämä markkinat on kaHden kauppa sekä miehille että naisille.

Naiset saa halutessaan puolen tunnin tinderöinnillä seksiä. Samaa ei voi sanoa miehistä.

Tämä varmaan totta. Minull ei tuohon 30 min nopeuteen ole ollut tarvetta.

Aikoinaan kun etsin, huomasin että 50+ koulutettu, lasten elämässä kiinni oleva isä, joka malttaa mielensä ja antaa naisen tehdä aloitteen treffien, saati seksin suhteen, onkin vahvoilla. Keskustelutaito, ehkä kiinnostus taiteeseen, terveisiin elämäntapoihin, empatiakyky ja tunneälykkyys vie helpommin päämäärään kuin uskookaan. Maltti on valttia...

Ei ehkä kaikki naiset tuota halua mutta se kenet löysin haluaa.. Ja sehän sopii minulle. Hyvää kannattaa ehkä etsiä vähän pidempään...

Vierailija
25/25 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se herlevi on pokannu missikokelaan, ni taitaa niille misseille kelvata plösömpikin uros.

Jos on rahaa, saa olla vatsakaskin, silloin tulee pimppaa ovista ja ikkunoista

Juu, jos on kuuluisa niin ei rartte rahaakaan. Meinaa kyllä murhamiehillekin pimpsuu irtoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä