Istutko nyt sisällä vai ulkona?
Kommentit (24)
Makaan sisällä, olen kyllä käynyt jo kävelylenkillä tänään.
Olen ihan pihalla sijainnista riippumatta.
Sisällä. Keskipäivän aurinko käristäisi mun naurettavan valkoisen ihoni hetkessä.
Sisällä, töissä. Odotellaan, että koneiden huolto tulee valmiiksi.
Lasitetulla parveketerassilla. Varjossa, kun on lähes pohjoiseen. Ihan kiva ilma, kaksi Suomen lippua lepattaa pihalla. Ahh, en viitsisi vääntäytyä tästä edes ruokaostoksille.
Ihanan leppoisaa. 🤗
Sisällä. Terkkuja Englannista, viileä ja pilvinen ilma meillä tänään.
Sohvalla juon kahvia ylläni kalsarit ja hihaton paita, jossa on yksi ylimääräinen reikä.
Ulkona terdellä istun. Naapuri huutaa tuolla kauempana niin että kitarisat vilkkuu jotain riitaa. Oikeesti niin kovaa kuin keuhkoista lähtee.
sisällä, kohta aurinkoon parvekkeelle kun alkaa paistamaan noin tunnin päästä. toivottavasti alakerran nisti ei tänään tupakoisi ketjussa tossa alhaalla kun karmea haju.
Tulin äsken sisälle oltuani aamupäivän kasvimaalla. Rajauksesta huolimatta alkoi nousta aurinkoihottumaa😣
Vierailija kirjoitti:
Sisällä vessassa p..a..s..kalla.
Samoin
Vierailija kirjoitti:
Tulin äsken sisälle oltuani aamupäivän kasvimaalla. Rajauksesta huolimatta alkoi nousta aurinkoihottumaa😣
*Rasvauksesta
Ulkona, puolivarjossa. Alkaa olla väillä vähän kuuma, mutta onneksi tähän osuus pieni tuulenvire. Kohta ehkä pakko siirtyä sisään, ettei uuvahda.
Sisällä, mutta avoimen ulko-oven vieressä.