En ole koskaan tavannut ketään häiriintynyttä esim stalkkeria
Kommentit (11)
Et vaan tiedä, että stalkkaan sua nytkin.
Tuossahan tuo, naapurissa asuu. Voin myydä pääsylippuja. 10€/ tunti, 25€/ vrk. Voit kuunnella mölinää ja katsella sen kuvioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä.
Hep, eivät kaikki! Ainoa mun tuntemani stalkkeri on nainen. Siis toki tiedän, että ylivoimaisesti suurin osa stalkkereista on miehiä, mutta en ole tuntenut ketään henkilökohtaisesti. En olisi tätä nais-stalkkeriakaan välittänyt tuntea. Hän oli ripustautuva ja outo. Internet-presaanssinsa perustella ei edelleenkään ihan terve.
Millai ne ripustautuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä.
Hep, eivät kaikki! Ainoa mun tuntemani stalkkeri on nainen. Siis toki tiedän, että ylivoimaisesti suurin osa stalkkereista on miehiä, mutta en ole tuntenut ketään henkilökohtaisesti. En olisi tätä nais-stalkkeriakaan välittänyt tuntea. Hän oli ripustautuva ja outo. Internet-presaanssinsa perustella ei edelleenkään ihan terve.
Millai ne ripustautuu?
Ne? Kyseessä oli yksi henkilö. Lyöttäytyi seuraan, takertui ihmisiin. Ei lannistunut, vaikka sanoi ihan suoraan.
Korostan vielä, että tämä ei ollut sitä varsinaista stalkkaamista, hän siis stalkkasi erästä kaveriani, ei minua tai niitä muitakaan, joihin ripustautui.
Siis avasitko uuden ketjun asiasta, oi tunnettu naispuolinen stalkkeri?
Muutenkin ihan höpsö aloitus. Tällaiset (vakavat) asiat eivät ole sukupuolisidonnaisia.
ns. loven nimissä häiriköivää naikkosta löytyy kampistakin huutamaan perässä useaan otteeseen; vartija toimii useinmiten hitaammin kuin partio poistamaan sellaiset perästä huutamasta. tai sitten naisseura heittää pellolle.
toisenlainen stalkkeri on jatkuvasti rauhassa asuvan miehen "perässä" kiinni.
mainittuja yhdistää mm.psykiatrian tarve. pyrkii jatkuvasti kasaamaan paksua valetta häintänsä päälle. pentu saa selkäänsä, perhe/parisuhde riitoja, jne. puuttumistilanteessa vähättely ja "mielisairas"kortti ei auta.
kun tuollaiset viedään esitutukintaan, tehdään selväksi että muitakin vaihtoehtoja on häirinnän poistoon.
En minäkään ole, ainakaan tietääkseni.
Minä olen. Kyseessä oli Aspergerin syndroomaa sairastava mies, mikä otettiin lieventävänä asianhaarana tuomiossa huomioon. Asui naapurissani, ihastui minuun pakkomielteisesti, vainosi, piiritti, uhkaili jopa itsemurhalla, jos en lämpene hänelle. Seurasi työpaikalle ja kun aloin seurustella, uhkasi tappaa miesystäväni. Siitä sitten käräjöitiin. Lopputulemana muutimme pois ja naapuri sai lähestymiskiellon. 4 vuotta siitä oli hiljaista. Sitten saatiin postilaatikkoon kirje, jossa hän melkein 10 sivun verran tilitti ihastumistani minuun ja varmuutta sen molemminpuoleisuudesta, vaikka minä olin vain tervehtinyt ja vain hymyillyt ja kaikki muu 'molemminpuoleisuus' oli miehen sairaassa mielikuvituksessa rakentunut.
Miehiä.