Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen taakka yhteiskunnalle. Hävettää.

Vierailija
11.05.2021 |

Viime kahden vuoden ajan olen melkein 50% ollut sairaslomalla. Syynä vakava ahdistushäiriö. Lääkehoitojen oltua riittämättömiä, psykologi sanoi että enempää ei ole tehtävissä paitsi käydä psykoterapiassa. Takana on vuosien kestänyt suhde itsetuhoisen alkoholistin kanssa joka jätti syvät traumat. Hassua sinänsä että itse joudun maksamaan hoidot, missä traumat ja työkyvyttömyyden on aiheuttanut pääsee kuin koira veräjästä, ja minut ne ihmiset tuomitsevat. Katselin mitä psykoterapia maksaa. Ei semmoiseen matala-palkkaisella duunarilla, vielä sairasajan palkalla, ole mitään asiaa. Jäisi vuokrat maksamatta.

M43

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriisiterapiaa saa kunnalta. Kantsii kysellä.

Vierailija
2/12 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ihminen on aikalailla turha pötkylä biomassaa, ja lisäksi kusipää. Ihan yhtä surkeita me ollaan kaikki, ja lopuksi vielä kuollaan. Älä siis turhaan huolehdi ja luule olevasi jotenkin huonompi kuin muut.

PS: Yhteiskunta on yksilöitä varten. Ota vastaan mitä tarvitset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelalta voi hakea tukea siihenkin

Vierailija
4/12 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kriisiterapiaa saa kunnalta. Kantsii kysellä.

Olen käynyt ainakin kahdessa terapiassa. Mutten psykoterapiassa kalleuden vuoksi. En ole sekoamassa tai mitäänsellaista, mutta ahdistustila on vaan lähes taukoamaton.

Vierailija
5/12 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistit pääsee liian helpolla, alkoholistien kumppanit joutuu maksaa kaiken itse.

AP

Vierailija
6/12 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli. Jokainen voi joutua pyytämään apua. Hyvä että sitä vielä saa. Toivut rauhassa vaan.

Vierailija
7/12 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä mikään taakka ole äläkä häpeä tilannettasi! Useimmat meistä tarvitsevat välillä apua ja sitä varten tosiaan yhteiskunta on, että pidetään toisista huolta. Toivon, että ahdistus helpottaa ja saat jotain kautta riittävää apua. Voimia ja etähalaus!

Vierailija
8/12 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne, ilman alkoholia tosin.

Keskity itseesi, vaikka tuntuu ettei mikään kiinnosta, tee asioita joista aiemmin nautit. Unohda, anna anteeksi (myös itsellesi), mene eteenpäin.

Vierailija
9/12 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrätietoisesti vain työkyvyttömyyseläkettä kohti.

Vierailija
10/12 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli yhteiskunta on pian tuhoutunut muutenkin. Tästä saamme kiittää poliitikkoja ja muita korruptioon sekaantuneita.

Vierailija
11/12 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä syyttäisi ketään siitä, että joutuu tukeutumaan yhteiskunnan turvaverkkoihin vaikeassa tilanteessa ja tekisi parhaansa parantaakseen tilannettaan, vaikka olisi hidasta ja veisi aikaa ja tulisi takaiskuja. Ikinä ei tiedä mitä elämä eteen tuo, joskus siinä tilanteessa oot sinä ja joskus siinä voin olla minä.

Vierailija
12/12 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelalta voi hakea tukea siihenkin

Miksei alkoholistilta voi hakea korvausta hoitoihin.