Auttakaa please! Olen menossa yhteen palaveriin, jossa myös exäni nykyinen on. Mitä ihmettä laitan päälle, että
Kommentit (30)
Joten älä revittele liikaa, vaan pysy kohtuudessa. Huoliteltu arkimeikki (käy vaikka kosmetologilta pyytämässä vinkkejä), hiukset nätisti jollain banaaninutturantapaisella ja siistit vaatteet, niin eiköhän se siinä.
päivälookista voi sun työkaverit mokata sut ja kysyä ai mihinkäs Taija nyt on menossa kun on noin tällätty.
mustat housut,kengät ja laukku mulla jo on, mutta tuo Burberryn paitapusero pitää vielä hankkia. Ostanko jonkun huivin tms myös? Vai etsinkö jostain isomman korun?
t ap
älä liioittele.
Mutta sellaiset pienet, huomaamattomat jutut voisi auttaa asiaa, käy kosmetologilla ihonhoidossa (ei mitään rajua hoitoa juuri ennen h-hetkeä ettei iho punoita) manikyyrissä, jos on avokärkiset kengät niin miksei myös pedikyyrissä.
Osta uudet laadukkaat alusvaatteet ihan alan liikkeestä, mikään ei kohota itsetuntoa niin kuin kauniit alusvaatteet jotka istuu hyvin!
Asiaan kuuluva puku ja laukku ok mutta koska kyseessä on työtapaaminen kannattaa jättää turhat korut pois. Joku merkkikello voisi kyllä olla ihan hyvä idea.
Menestyksestä kielii myös että kaikki palaverissa tarvittavat paperit on siistissä pinossa nätissä kansiossa, ei mitään Tiimari hömpötyksiä :)
Kiinnitä huomiota tuollaisiin pieniin yksityiskohtiin, kuten kynät ym.
Minä jättäisin hiukset vaaleiksi, osta kampaajalta kunnon hoitoaineet joilla saat niihin kiiltoa ja tuuheutta. Joko nutturalle tai sitten auki.
Voisit panostaa myös johonkin uuteen laadukkaaseen hajuveteen. Älä valitse tuoksua itse vaan luota ammattilaiseen, jotkut tuoksut sopii päiväkäyttöön, toiset iltaan, kemikalion myyjä osaa neuvoa. :)
Mitähän vielä..
Uudet kengät on hyvä idea mutta älä ota sellaisia missä tunnet olosi epävarmaksi, esim. liian korkea korko.
Tule sitten kertomaan miten meni! :)
Heh, tästä tulikin mieleeni, kun exäni tuo lapsia vkl jälkeen kotiin, niin olen yleensä juuri jumpasta tullut, hikinen paita päällä, naama kiiltäen, tukka länässä...ihme, jos tämä uusi vaimo katsoo pitkään, on aina itse NIIN vimpan päälle. Onhan se kiva, kun on merkkivaatteet =).
Siis ole tosi kiva ja mukava. Nainen kuitenkin pelkää, että olet kaunis ja mukava ja hauska. Ole juuri sitä! Älä siis kopeile tms.
Se kuitenkin miettii, oliko miehellä mukavampaa ja rennompaa ja vähemmän riitaisaa sun kanssas. Näytä, että OLI.
Yksi isompi sormus, rannekoru, kaulakoru esim. on mielestäni paljon tyylikkäämpää kuin paljon pieniä koruja.
Meikkaa hillitysti, ei mitään räikeitä värejä. Vaatevalintasi kuulosti todella tyylikkäältä. Hiuksissa ne raidat ovat hyvät.
Menisin sinne palaveriin omana itsenäni ja käyttäytyisin niin kuin yleensä käyttäytyisin.
joten pitäkööt kotka saaliinsa ;) ja ehkäpä vielä löydän sen oikean. Mahiksia ainakin on, kun veli piakkoin valmistumassa lentäjäks, eli eipä muuta kun 10v mua nuoremman veljen kimppaan iltareissuille. No ei vaan ;)
Tämä h-hetki siis ens ma. Jos vielä ideoita niin kertokaa. Ilmottelen sit miten meni!