Auttakaa please! Olen menossa yhteen palaveriin, jossa myös exäni nykyinen on. Mitä ihmettä laitan päälle, että
näyttäsin oikein tyylikkäältä ja varakkaalta?
Kommentit (30)
nainen edelleen kuvittelee, että olen super onneton ja köyhä yksinhuoltaja. Vaan enpä ole ;) Kiitos kummitätini perinnön (ei se ollut kuin n. 80.000e, mutta kuitenkin sen verran, että sain lainat maksettua ja nyt palkasta jää elämiseen ja luksukseenkin ihan hyvin). Kauheesti en vaan oo harrastanu burberrya ja muuta, mutta jospa nyt ostaisin jotain tuollaista (sen voin sanoa, että tämä nainen ei tosiaan kaikkia tyylikkäitä merkkejä tunnista -tuon ehkä).
Siis auttakaa, millaiset vaatteet?
Sitten alat kovaan ääneen kertomaan miten tapasit äskettäin aivan ihanan miljonäärin...
ihan riittävä syy kaunistauumiseen! huolitellun ulkonäön saat oikeasti kampaajalta ja kosmetologilta, joka osaa tehdä " huomaamattoman" päivämeikin ja saa sun silmät loistamaan. Kysy surutta joltain tavaratalon vaateneuvojalta vinkkiä vaatepulmaan? Muista olla älyttömän tyynen ja onnellisen näköinen!!!!!
minulle tyylikkyyttä olisi jonkun muun värinen Burberry kuin se beige. Olen nähnyt sellaista pinkkiä Burberrya. Jos siitä löytyisi joku kiva huivi, niin se jo tekisi upean ilmeen. Samoin käsilaukku, osta sellainen, josta " näkyy merkki" tyhmemmällekin. Joku Vuitton tai Gucci tai vastaava. Käy Stockalla.
Oon tällänen 168cm, 51kg ja mulla on nyt hiukset sellaset lapaluihin asti(hieman sivulta ja takaa kerrostettu, että taipuu paremmin). Väri on harmaaseen vivahtava maantienväri, jossa nyt kesällä platinan vaaleita raitoja. Millaseks leikkautan/värjään. Tällä " naikkosella! on punruskeat aika lyhyet hiukset, joten sellasia en halua!
Mikä mulle sopis ja oisko sitten ok, suht korkeat mustat kengät, kroko laukku , mustat suorat housut ja burberryn valkoinen paitapusero (jossa tietysti näkyy ruudut kauluksesta). Mitä muita asusteita ja miten. Entä korut?
exän nykyiselle. Se kun vaan on nuokahtanut kotiäiti eli ihan järkky näky oli, kun kaukaa näin kaupungilla. Ei taida olla siitä enää mun kilpailijaksi kuitenkaan. Mutta olisi kuitenkin ollut kiva päästä " haastamaan" tuollaiseen otteluun. :)
siis hiuksista että anna olla blondit! Joku kiva vaalea sävy vaan :)
että kiva kun on tuollainen tilanne. Minun exäni nykyinen oli varmaan valmistautunut meidän tapaamiseen juuri noin, oli tyylikkään ja kopean näköinen ja ilkeili minulle koko ajan vaikka itse yritin olla asiallinen ja neutraali.
suunnittelette tollasta viilipytty-lookia, vaikka kaikki naiset tietää, että naiset tietää miltä se kohtaaminen tuntuu. yritätte siis petkuttaa toisianne. heh. sitäpaitsi ei vuittonia saa Suomesta, ei edes sieltä teidän kotiäitien mekasta, stockalta. luuletko , että exäs nykyinen jos edes merkkiä tietää uskoo, että olet aidon 800 - 1200 ¿ vuittonin väskan jostain ulkomailta hankkinut?! " burberry" on maatiaisten uusi villitys, kun se " lacoste" ei siltä rodokselta raahattuna tunnu enään niin eksoottiselta
Vierailija:
suunnittelette tollasta viilipytty-lookia, vaikka kaikki naiset tietää, että naiset tietää miltä se kohtaaminen tuntuu. yritätte siis petkuttaa toisianne. heh. sitäpaitsi ei vuittonia saa Suomesta, ei edes sieltä teidän kotiäitien mekasta, stockalta. luuletko , että exäs nykyinen jos edes merkkiä tietää uskoo, että olet aidon 800 - 1200 ¿ vuittonin väskan jostain ulkomailta hankkinut?! " burberry" on maatiaisten uusi villitys, kun se " lacoste" ei siltä rodokselta raahattuna tunnu enään niin eksoottiselta
Sinä olet kuitenkin sen miehen EX, ja hän NYKYINEN. Ymmärtäisin, jos sen miehen edessä haluaisit näyttää vaikka miltä, mutta ei kai tuo tuosta ole juuri mitään iloa.
Laitat itsesi vain normaalin ja siistin näköiseksi, siinä se.
Mikset pukeutuisi siten, kuin normaalistikin tuollaiseen tilanteeseen? Olet varmasti suloinen ja ihastuttava omana itsenäsi, sitä se exäsi nykyinen sinulta kadehtii ja siihen tietää exän sinussa aikoinaan ihastuneen - ei suinkaan vaatteisiisi tai rahoihisi.