Kannattaako ryhtyä Oriflamen Brand Partneriksi?
Kommentit (30)
Suht. kalliita Oriflamen tuotteet näyttää olevan. Itse olen ostanut työkaverilta ajat sitten, kun en viitsinyt/voinut kieltäytyä. Koin tilanteen kauheana, olin uusi työpaikassa ja sitten kaupitellaan lähes pakottamalla ostamaan. Jäi melkein hyväksikäyttöfiilis, kun tuollaisia tyrkytettiin. En tykkää kun työpaikassa tai joku kaveri kauppaa tuotteita. Uskon myös, että valtaosa tuotteiden kehujista on niiden myyjiä. Onneksi ostamani tuote oli suht edullinen, mutta vieläkin tulee tuotteesta sen nähdessäni paska fiilis.
Suosittelen Reddit-ketjua;
Blush kirjoitti:
Brand Partner. Hieno nimike, huono homma. Oriflame kerää myyjiä itselleen, mutta kaiken voiton vie kenttäpäällikkö. Näytteet, tuote-esitteet joutuu myyjä ostamaan itse, joten miinuksen puolelle menee. Tuotteet myös halpa-kamaa, ei laatua!
Monikin elättää itsensä myymällä Oriflamen tuotteita. Novagen tuotteet on laadukkaita, kokeile itse jos et usko.
Heidi Kauppinen kirjoitti:
Totta kai kannattaa, jos haluat ansaita rahaa, saada alennuksia, palkkioita, matkoja ja tiimisi tuen! Sinä päätät, missä, milloin ja miten työtäsi teet. Tervetuloa! Aloitusmaksu on vain 19€ ja vuosimaksu 10€ ja sillä saat oman verkkokaupan ja lukuisat edut - käy lukemassa linkistä lisätietoja ja ota yhteyttä niin kerron lisää! Ja Instassa ehtii vielä osallistumaan arvontaan! Arvonta suoritetaan 8.3. klo 17.
https://fi.oriflame.com/business-opportunity?store=heidikauppinen
Eli... pitää maksaa Oriflamelle, että voi tehdä töitä niille? Mulla eräs tuttava kovasti nyt haalii brand partnereita. Kuinka hirveästi joutuu tekemään töitä (ja maksamaan) Oriflamelle, että saisi edes jotain hiluja omaan taskuunsa? Onko kenelläkään tuoreita kokemuksia?
Muistelen, että ennen oli Oriflame tuotteet hyviä ja edullisia. Varsinkin terder care "ihmevoide" jäänyt mieleen ja samoin sellainen raskausarpivoide, joka todella toimi. En ollut tilannut mitään varmaan noin 20vuoteen, mutta nyt taas tein tilauksen. Sas nähdä kun tuotteet tulee onko hyviä. Ostin tarjoustuotteita ja sai sen -15% kun liityin jäseneksi.
Ootko kokeillut näitä tököttejä?On laadukkaita ja ei ole testattu eläimillä.Tule minun tiimiin ja kerron miten pääset alkuun
Vierailija kirjoitti:
Ootko kokeillut näitä tököttejä?On laadukkaita ja ei ole testattu eläimillä.Tule minun tiimiin ja kerron miten pääset alkuun
Linkki ei näy.
Olen nähnyt kalliimpiakin tuotteita eri firmalta.Oriflamwlla saa edullisesti kun vaan penkoo.Haluatko apua ,voin auttaa sinua valitsemaan?
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt kalliimpiakin tuotteita eri firmalta.Oriflamwlla saa edullisesti kun vaan penkoo.Haluatko apua ,voin auttaa sinua valitsemaan?
Löytyykö jotain millä peittää oudon ihottuman ja rakkulat pimpissä?
https://fi.oriflame.com/business-opportunity/become-consultant?store=ku…
Korjasin linkin....