Paksut reidet
Mitä mieltä olette paksuista reisistä? Onko se este seksille ja seksikkyydelle? Olen muuten ihan normaalipainoinen ja urheilullinen, on vyötärö, peppu ja pienet rinnat. Mutta reidet on kuin kepabvartaat ja häpeän niitä selluliittineen.
Niiden takia en kehtaa lähestyä miehiä tai ehdottaa seksiä, vaikka mieli tekisikin.
Onko tämä vain päässäni vai onko aito turn-off?
Kommentit (35)
Sopusuhtaisuus parasta isot reidet liutyyy isohkoihin tisseihin ja peppuun
Häpeä pois. Jokainen nainen on sekikäs juuri sellaisenaan.
Vahvat reidet ja lantio on kuumaa kamaa. Tärkein tekijä olet kuitenkin itse. Äly ja kiva persoona on seksikkyyttä.
Haneita käyttävät naiset ovat usen upean tanakkareitisiä. Paitsi täällä... täälläkin kohta joku kiekasee ”Ei pidä paikkaansa. Naapurini tuntee naisen jolla on jalat kuin piipun varret, mutta käyttää hameita.”
Höpönpöpön. Kuulostat naiselliselta. Itse olen ihan eri mallia. Musta tuntuu, että bikineissä näytän lähes transulta, kun ei ole vyötäröä eikä peppua ja jalat tikut. No, silti olen miehille kelvannut.
Paljonko teillä sitten on reidenympärys, jos on paksut? Kun välillä tuntuu, että paksut ne on, mutta en sitten tiedä.
Mä voisin miehenä kysyä, että mistä ihmeestä joku on keksinyt, että paksut reidet olis jokin epätoivottu ominaisuus? Silleen aidosti ihmetellen, niinku että "mikä tää juttu oikein on". Itse yhdistän ne leveään lantioon ja isoon (eli hyvään) peppuun, eli sehän on vain jees. Yhtä lailla vois olla huolissaan vaikka sormien pituudesta... Toiset tykkää äidistä ja toiset tyttärestä.
Puolisoa kiusattiin teini-iässä siitä kun hän oli niin laiha. Tietenkin niiden tukevien toimesta, jotka varmaankin saivat oman osansa muualta. Kaikesta voi siis kokea alemmuutta ja saada väheksyntää osakseen, mutta sen ei tarvitse antaa vaikuttaa. Kantakaa naiset isot reitenne ja muutkin ominaisuudet ylpeydellä - vain sillä on merkitystä.
Mitäs paksut reidet haittaa? Jos haluat tuntea itsesi reisinesi vielä seksikkäämmäksi miesten seurassa, niin nylonia jalkoihin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko teillä sitten on reidenympärys, jos on paksut? Kun välillä tuntuu, että paksut ne on, mutta en sitten tiedä.
Mulla on n. 60 cm yläosasta. On niissä aika paljon lihastakin aktiivisen liikunnan ansiosta. Mutta sinne kertyy myös rasva.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitäs paksut reidet haittaa? Jos haluat tuntea itsesi reisinesi vielä seksikkäämmäksi miesten seurassa, niin nylonia jalkoihin vaan.
Neuvo vai toive??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on n. 60 cm yläosasta. On niissä aika paljon lihastakin aktiivisen liikunnan ansiosta. Mutta sinne kertyy myös rasva.
Ap
Siis MITÄ? Tuoko paksu? Nyt en ymmärrä ollenkaan. Ihan normaalit. Ei paksuja nähnytkään. Nyt on kyllä todellinen facepalm-hetki. Taitaa olla todella vääristynyt kuva sulla itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neuvo vai toive??
Enemmän neuvo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neuvo vai toive??
Enemmän neuvo.
Kiitos neuvosta.
Ei AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Siis MITÄ? Tuoko paksu? Nyt en ymmärrä ollenkaan. Ihan normaalit. Ei paksuja nähnytkään. Nyt on kyllä todellinen facepalm-hetki. Taitaa olla todella vääristynyt kuva sulla itsestäsi.
Ei ole solakat, vaan sellaiset möhkäleet. Ehkä paksuus on sitten enemmän muodosta kiinni, kuin ympärysmitasta.
Ap
Ihan piti kaivaa mitta esille. Farkkujen päältä mitattuna reiden ympärys paksuimmasta kohdasta 66cm. Muhkeathan nuo ovat, mutta takapuoli ja tissit sekä toisaalta erottuva vyötärö tasapainottaa. En koe seksikkyyden olevan kiinni muodoista tai mitoista, kyllä se muu olemus ja itsevarmuus on ratkaisempaa. Ja tosiasia on, että kaikki ei tykkää kaikista.
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin miehenä kysyä, että mistä ihmeestä joku on keksinyt, että paksut reidet olis jokin epätoivottu ominaisuus? Silleen aidosti ihmetellen, niinku että "mikä tää juttu oikein on". Itse yhdistän ne leveään lantioon ja isoon (eli hyvään) peppuun, eli sehän on vain jees. Yhtä lailla vois olla huolissaan vaikka sormien pituudesta... Toiset tykkää äidistä ja toiset tyttärestä.
Puolisoa kiusattiin teini-iässä siitä kun hän oli niin laiha. Tietenkin niiden tukevien toimesta, jotka varmaankin saivat oman osansa muualta. Kaikesta voi siis kokea alemmuutta ja saada väheksyntää osakseen, mutta sen ei tarvitse antaa vaikuttaa. Kantakaa naiset isot reitenne ja muutkin ominaisuudet ylpeydellä - vain sillä on merkitystä.
Hyvä kysymys, en tiedä kuka on keksinyt että paksut reidet ovat ”turn-off”. Paksut ja sileät ovat kauniit, mutta selluliitti ei ole kaunista ja sitä mulla on eikä se katoa millään.
Miehet ovat huomautelleet mulle milloin mistäkin, liian pienistä rinnoista, alapäästä, takamuksesta, reisistä jne. Olisi mukava olla sellaisen miehen kanssa, joka hyväksyisi mut sellaisena kuin olen. Olen mielestäni ihan normaali nätti nainen - ainakin vaatteet päällä. Olen vain saanut traumoja näistä kommenteista ja nyt en uskalla enää lähestyä ketään miestä saati riisuutua,, kun pelkään, että mitähän taas saa kuulla ja mikä mussa on vialla.
Tiedän, ettei kaikki miehet ole tällaisia, mutta mulle näitä on valitettavasti osunut.
Yritän kantaa itseni ja hyväksyä itseni. Sitten kun kohtaa jonkun ja haluaisi vaikka siirtyä läheisempään suhteeseen, niin tulee pelko ja ahdistus, jos taas tulee satutetuksi. Toivottavasti kohtaisin sellaisen miehen, joka tykkäisi musta reisineni päivineni.
Ap
No hyh hyh, selluliitti on aina out.
Älä häpeä itseäsi. Kyllä himo panna sinua ajaa aina ohi reisien paksuuden, vaikka se ei ihan houkuttelevin mahdollinen olisikaan. Jokaisella on heikot kohtansa.