Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ennustajaa paikalla?

Vierailija
10.05.2021 |

Noniin eli minulle tapahtui jotain tosi outoa, edelleenkin oon ihmeissäni tapahtuneesta. Kävelin tossa satunnaista reittiä kotiin kun pääsin töistä, muuten aina meen suorempaa reittiä. Siinä sitten yksi vanha tuttu seisoi ja moikkasi ihmeissään, juteltiin jotain, en muista mitä. Niin hämilläni olin. Hänkin oli selkeästi ihmeissään.

Outoa on se, että tää henkilö joskus aikaisemminkin on tullut vastaan siis ei usein, vaan kerran kahdessa vuodessa tms. Viime kerrasta aikaa kai vuosi, silloin käveltiin toistemme ohi. Joku tässä ihmisessä on aina ollut ja hänen läsnäolo tekee olon hyväksi. Olen varmaan hullu kun ajattelen näin, voihan kaikki olla puhdasta sattumaa ja kyse on vaan hyvästä henkilökemiasta. Mutta jos joku osaisi sanoa, että onko tässä jotain suurempaa niin saa toki kertoa!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin kysyä toteutuuko hartain toiveeni ja koska mahdollisesti?

🙏❤

Vierailija
2/15 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä mikä on tämän herran merkitys minun elämässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan!

-ap

Vierailija
4/15 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet päätymässä elämässäsi risteykseen, jossa joudut tekemään valintoja. Vaihtoehtoina on sekä mahdollisuuksia, että uhkia. Ole tarkkana, koska tämä risteys ei tule tällä kertaa selkeästi esille, ennen kuin olet jo ajanut siitä ohi. Vanha tuttusi vuosien takaa on jollain tavalla mukana tässä tapahtumassa, mutta en ole varma miten. Erityisesti aloituksessasi resonoi intuitioni kanssa kertomasi siitä, kuinka sattumalta olette tavanneet tuntien heti jonkinlaista henkilökemiaa, mutta jälkikäteen et muista, mistä olette jutelleet. Ole valppaana tämän henkilön kanssa, hän saattaa olla pahantahoinen velho, joka syöttää alitajuntaasi ajatuksia ja puhdistaa mustalla magialla muistikuvasi keskustelustanne. Tämä selittäisi sattumanvaraiset tapaamiset ja henkilökemian. Mikäli Tuttavasi on horoskoopiltansa jousimies tai härkä, olisin erittäin varuillani. Jos itse olet jousimies tai härkä, voit olla huoletta ja edistää ystävyyttänne riippumatta siitä, onko hän velho tai ei. Jos haluat pelata varman päälle, kannattaa hieroa kasvoihisi ja kaulaasi nokkosista ja valkosipulista uutettua "teetä", kun seuraavan kerran tapaatte; sen pitäisi karkottaa velhon taiat. Kaikkea parasta sinulle!

Vierailija
5/15 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ennustaja, voitko ennustaa myös minulle?

Olen jonkinlaisessa tienhaarassa miesystäväni kanssa, miltä tulevaisuutemme näyttää? Itse olen kovin rakastunut mutta rakastaako hän minua?

N50

Vierailija
6/15 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ap pelkkää, puhdasta sattumaa.

Joskushan sitä näkee pian juuri sitä henkilöä, jota  on vasta-aikoihin ajatellut.

Mutta sehän on toki mahdollista, että joidenkin ihmisten välillä on tiettyä värähtelyä, siitähän ne suhteet rakkauspuolellakin alkavat.  Täytyy olla jotain kemiaa molemissa, jotka ns. "kutsuvat luokseen".

Vierailija
7/15 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jonkinlaisessa tienhaarassa miesystäväni kanssa, miltä tulevaisuutemme näyttää? Itse olen kovin rakastunut mutta rakastaako hän minua?

N50

Tilanteesi on haasteellinen. Lähettämäsi energia suorastaan iskee minuun voimakkaasti, ja pystyn tuntemaan edessä häämöttävät haasteesi. Kun teet elämässäsi päätöksiä, joilla on sosiaalisia vaikutuksia, muista tutkia tekemiäsi päätöksiäsi kaikkien niiden ihmisten näkökulmasta, joihin päätöksesi vaikuttaa. Muista kuitenkin, että vain sinä olet vastuussa omasta elämästäsi, ja kannat tekojesi seuraukset. Täten, älä anna muiden ohjailla sinua, koska he eivät ole kantamassa vastuuta seurauksista. 

Ihmissuhteissa tärkeintä on avoin ja rehellinen kommunikaatio. Yleensä asiat, joita ei ole ennen tuotu päivänvaloon, vaan jätetty mielen sopukoihin, kasvavat ajan mittaan ongelmiksi. Siitäkin huolimatta, että ne ovat ehkä olleet pieniä asioita aiemmin. Erityisesti tilanteissa, joissa ihmissuhteet on ajautumassa kriisiin, paras toimintamalli on mahodllisimman avoin, suora ja rehellinen kommunikaatio, molemmin puolin. Tämä tulee yleensä aiheuttamaan riitaa, itkua, mielipahaa ja ongelmia lyhyellä aikavälillä, mutta kun asiat on puhuttu läpi, kaksi ihmistä voi tästä kokemuksesta kasvaa ulos parempina, vahvempina ja onnellisempina yksilöinä, sekä vahvempana parina, jonka luottamus toisiaan kohtaan on kasvanut. Ihmissuhteet syvenevät yhteisiä suuria ongelmia ratkoessa, ja saavat merkityksensä positiivisista kokemuksista. Molempia tarvitaan.

En tiedä tarkalleen, mitä haasteita sinulla on edessäsi, mutta mahdollisimman suora, avoin ja rehellinen kommunikaatio tulee sinua auttamaan. Ehkä haasteet on liian suuria ratkottavaksi ja ehkä jotkut lopputulokset aiheuttavat sinulle tai läheisillesi liikaa mielipahaa. Mikään ongelma ei ole kuitenkaan liian suuri, eikä mikään solmu niin tiukka, ettei kannattaisi sitä kannattaisi yrittää ratkoa. Muista tehdä oman elämäsi päätökset ensisijaisesti itsellesi, huomoiden sosiaalisen kontekstin, jossa päätökset vaikuttavat.

Vierailija
8/15 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluaisin kysyä toteutuuko hartain toiveeni ja koska mahdollisesti?

🙏❤

Kyllä. 20 vuoden päästä.

Vierailija
9/15 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N50

Näyttää huonolta. Miehesi ei rakasta sinua. Eroatte 12.7.2021.

Vierailija
10/15 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi ennustaja, kerropa minulle: Olin eilen työhaastatelussa, saanko sen paikan?  Paikka vaikutti todella kivalta ja työtehtävät vastaisivat koulutustani ja mielenkiinnon kohteita hyvin.

Vierailija
11/15 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä mikä on tämän herran merkitys minun elämässä?

On sinun veljesi. Kohtalo on saattanut teidät yhteen.

Vierailija
12/15 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi ennustaja, kerropa minulle: Olin eilen työhaastatelussa, saanko sen paikan?  Paikka vaikutti todella kivalta ja työtehtävät vastaisivat koulutustani ja mielenkiinnon kohteita hyvin.

Saat mutta sinut irtisanotaan kahden vuoden kuluttua.

Vierailija
13/15 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika fifty-sixty. Selviää varmasti lähiviikkoina. Kärsivällisyys vie elämässä eteenpäin. Nyt keskityt edistämään osaamistasi joka päivä, jotta olet mahdollisimman valmis töihin, kunhan niitä saat. Mahdollisuuksia kyllä aukeaa. Niin kauan kun töitä ei ole, sinun tehtäväsi on valmistautua omatoimisesti harjoittelemalla, oppimalla ja töitä hakemalla. Käy verkkokoulutuksia ja sertifiointeja. Sinulla nähtävästi ei ole paljon työkokemusta, joten jo haastatteluun pääseminen on hyvä saavutus tällaisena pandemia-aikana. Jatka eteenpäin kulkemista ja hyvää työtä!

Vierailija
14/15 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää antako omaa elämänne valtaa jonkun muka ennustajan käsiin. Kukaan ei tiedä toisen tulevaisuutta. Hei, kuka sun järjen vei? Olet itse oman onnesi seppä ei kukaan/mikään muu.

Vierailija
15/15 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustaja!

Kerro, minulle, kannattaako minun odottaa?