Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Postimerkkien hinnat nousevat huomenna

Vierailija
10.05.2021 |

Vaikuttaako siihen miten paljon tai vähän lähetät kortteja tai kirjeitä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vielä rullallinen 1 lk merkkejä, ymmärtääkseni ne kelpaavat vielä?

Vierailija
22/23 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos postin, jäi tilatut vaatteet hakematta asiamiespostista viime viikolla. Väittivät että minulle on pistetty tekstareita, sähköpostia jne. mutta mitään en ole saanut- eikä tätä ongelmaa ole ollut viime aikoina muiden lähettäjien kanssakaan. Kaiken huipuksi vaatteet oli laitettu pakettiautomaattiin, jonka koodia eivät voineet jostain syystä antaa puhelimessa ("se tulee sulle viestinä sit"), vaikka juuri olin kertonut miten viestinsä eivät jostain syystä tavoita minua. "Etsä vois olla yhteydessä tohon vaatefirmaan?" Miksi? Eivät he ole vastuussa Postin mokasta. No, hakematta jäivät, jatkossa en tilaa mitään, missä on vain Posti kuljettajana.

Mieheni soitti tänään puhelinoperaattorille ja kyseli luvattujen lahjakorttien perään (vaihdomme liittymät äskettäin). "Ne on lähetetty jo viikkoja sitten postissa, eivätkö tosiaan ole tulleet perille?". Postissa "yllättäen" joku varastaa, näistähän on ollut juttuja lehdissäkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vuosiin enää laittanut postitse yhtään mitään. Eihän sitä mihinkään enää tarvitse, kun kaikki toimii sähköisesti paljon nopeammin ja luotettavammin.