Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onneksi olkoon tulevalle lentäjälle! Älä välitä kateellisista!

Vierailija
10.05.2021 |

Olin juuri kommentoimassa aloitukseesi, kun se poistettiin. En ymmärrä! Missä koulutus alkaa? Oliko vaikeaa päästä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato, kouluun päässyt onnittelee itseään! Sillä lailla! Kukas se kissan hännän nostais jollei kissa itse.

Vierailija
2/9 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vihreät emme hyväksy lentäjiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaat kanssaeläjät, selittäkääpä minulle miksi haluatte poistaa asiallisia keskusteluja?

Jos aihe ei syystä tai toisesta miellyttä, sen voi skipata. Ei tarvitse lukea! Antakaa silti toisten keskustella rauhassa!

Vierailija
4/9 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha tänne on kommentoida yhtään mitään kun kaikki aloitukset poistetaan.

Vierailija
5/9 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kato, kouluun päässyt onnittelee itseään! Sillä lailla! Kukas se kissan hännän nostais jollei kissa itse.

Ei ole hänen aloituksensa, vaan kuten sanoin, olin kommentoimassa, kun aloitus poistettiin!

Ap

Vierailija
6/9 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä "lentäjä" aloitti hekumoimalla 20-25-vuotiaiden panemisella nyt kun hänestä muka tulee lentäjä, mistä mode sitten luultavasti ihan oikein tulkitsi ettei taaskaan mitään keskustelua ole tarkoitus käydä.

Vierailija
7/9 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki aloitukset jotka eivät miellytä itseä PITÄÄ poistaa.

Vierailija
8/9 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hekumoikoon! Onhan täällä muutakin hekumoimista, toisten haukkumista, työttömien vihaamista...

Jos olisin nuori mies, hekumoisin varmaan itsekin.

Vierailija
9/9 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hekumoikoon! Onhan täällä muutakin hekumoimista, toisten haukkumista, työttömien vihaamista...

Jos olisin nuori mies, hekumoisin varmaan itsekin.

Noh, nuori ja nuori, 30 v. Mutta sisältöhän oli siis että aion nyt sitten hyväksikäyttää nuoria ihmisiä. Vauvapalstan näkökulmasta voidaan saada kahden vuoden päästä vaihtelua kun alkaa itku siitä miksi naiset ovat niin nirsoja ettei edes liikennelentäjäkelpaa. "Kiva" sitten nähdä mitä rationalisointihamsteri keksii sillä kertaa syyksi kun flaksi ei käy.