Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten virittyä seksiin, jos ei usko miehen haluavan itseä?

Vierailija
10.05.2021 |

Tämä kysymys kuulostaa varmaan kummalliselta, joten yritän selittää. Mies on periaatteessa lopettanut haluamasta seksiä kanssani ja sanonut syyksi kaikenlaista väliltä -väsyttää-päätä särkee-auto hajosi-olet lihava -olet ruma- jne. Hän ei nykyään koskaan halua seksiä niin, että olisin alasti, vaan pitää olla jotain päällä, mikä edelleen vahvistaa sitä, että olen hänestä ruma.

Nyt seksiä on ollut edellisen kerran viime vuonna ja olen ottanut asian puheeksi välillä. Nyt hän sitten vihdoin viikonloppuna olisikin halunnut ihan yllättäen, mutta huomasin, että minulle se on jo melkein mahdottoman vaikeaa ajatuksena.

Kun pysty uskomaan siihen, että hän oikeasti haluaisi minua enää, niin on todella vaikea ryhtyä siihen. Olisi jopa helpompaa itselleni harrastaa seksiä vastenmielisen miehen kanssa, jota itse en halua, jos se mies kuitenkin haluaisi minua.

Miten ihmeessä muut naiset pystyvät ryhtymään seksiin, jos ei usko miehen sitä oikeasti haluavan? Onko kellään muilla vastaavaa ongelmaa ja miten olette sen ratkaisseet? (Ehkä siis vain naisten kannattaa vastata, kun niin monet miehet pystyvät panemaan halutonta ihmiskaupan uhriakin, joten he eivät varmastikaan pysty samaistumaan tähän ongelmaan.)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas...

Vierailija
2/4 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tiedä. Ryhdyt vaan siihen, niin ne halut heräävät..vaieaa, kun itsellä kovat halut mieheen, ja miehellä myös...vaika emme ole kumpikaan enää nuoria ja mallimitoissa.

Juuri äskenkin oli ihana sessio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä tiedä. Ryhdyt vaan siihen, niin ne halut heräävät..vaieaa, kun itsellä kovat halut mieheen, ja miehellä myös...vaika emme ole kumpikaan enää nuoria ja mallimitoissa.

Juuri äskenkin oli ihana sessio.

Ei tarvi ryhtyä ellei tee mieli.

Vierailija
4/4 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuollaisten sanomisten jälkeen enää haluaisi edes tavata.

Oma mieheni kyllä on aina kelpuuttanut seksin mutta ei tee ensimmäistä aloitetta, ei kehu - ei kehunut silloinkaan kun vielä olin kiistattomasti kaunis - ei virittele tai flirttaile. Ei myöskään keskustele, ei suhteesta eikä etenkään seksistä.

Ja on vähän muutakin pulmaa ollut seksissä niin ei kiinnosta enää. Itsetuntoa ei juuri ole, muuten varmasti olisin jo hankkinut sivusuhteen tai vaihtanut kumppania, ehkä kuitenkin tuo eka kun meillä on lapsia ja mies on hyvä isä. Inhottaa kyllä asua tuon kanssa, olen tajunnut että todella olisin ansainnut parempaa ja ettei meidän olisi ikinä pitänyt edes mennä naimisiin.

Mutta joo, mitään velvollisuutta ei ole antaa paneskella tuolla käytöksellä mitä aloittaja kuvailit. Mutta jos itseä huvittaa niin eipä ainakaan tarvitse pyrkiä miellyttämään.

Ja muista että muillakin epätäydellisillä on ihan hyviä suhteita. Ja yritä katsoa itseäsi samalla suvaitsevaisuuden la kuin muita. Itse yritän ajatella näin ja toivon että pääsen itseni soimaamisesta eroon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän