Miten katsot toista silmiin kauan...
Mihin katsot? 🧐
Tuijotat yhtä pistettä toisessa silmässä?
Vuorottelet katsottavia silmiä?
En oo ikinä oikein tajunnut, siksi katson vain lyhyesti toisen silmiin tai kaukaa.
Kommentit (9)
Jos mä katson pidempään, niin vuorottelen katsottavia silmiä, mutta hyvin harvoin teen näin ja hyvin harvojen ihmisten kanssa.
Jos haluan antaa vaikutelman, että katson ihmistä silmiin pitkään, niin katson oikeasti silmien väliin / nenän yläosaan.
Minä laitan silmäni kieroon siten että ihmisellä jota katson näyttää olevan kolme silmää, sitten katson keskimmäiseen.
Fiksuja vastauksia taas av:lla.
Pystyttekö katsomaan oikealla silmällä vastapuolen oikeaan silmään ja vasemmalla vasempaan silmää ?
Vierailija kirjoitti:
Jos mä katson pidempään, niin vuorottelen katsottavia silmiä, mutta hyvin harvoin teen näin ja hyvin harvojen ihmisten kanssa.
Jos haluan antaa vaikutelman, että katson ihmistä silmiin pitkään, niin katson oikeasti silmien väliin / nenän yläosaan.
Juuri näin.
Katson tiukasti silmien väliin, nenänvarren yläkohtaan. Ei tule sellaista kiusallista oloa ja voisin tapittaa sitä nenänvartta vaikka koko päivän.
Näin paljon epäaitoja ihmisiä.
Katson silmiin, eli oikeasti silmiin niin kauan kun kehtaa ja sitten katson pois.
Jos joudut miettimään asiaa noin paljon, jätä vaan suosiolla väliin.